Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ”työreissussa,” jäi kiinni pettämisestä tänään

Kuki
08.05.2018 |

Nyt pitäisi selvittää ajatukset, miten tästä eteenpäin. Yhdessä ollaan oltu 20v, nuorin lapsista nyt 2v10kk. Tänään kävi ilmi, että mues ei olekaan työteisdussa vaan lopettamassa suhdetta naiseen, jotaon reissuillaan tavannut ja nainen raivostui ja soitti mulle. Olo on täysin epätodellinen. Mies haluaa puhua kun tulee kotiin, mä en haluais nähdä koko äijää

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin keskittyä isoon kuvaan, katsoisin mieheni sydämeen. Iso kuva on tärkeämpi kuin yksittäinen sanaa tai teko.

Tiedät ja tunnet miehesi meista kaikista paremmin. Onko hän hyvä mies? Onko hän vielä jotakin enemmän kun se moka. Määrittelekö se moka nyt hänet, tai onko hän enemmän kun se..Mitä hän merkitsee sulle...Kuinka vahvaa on teidän "me"..

Ihmiset mokaa. Me kaikki. Mut olen sama mieltä, että pitkään suhteeseen mahtuu.

Vierailija
22/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa, vaikka päättäisit erota toivut nopeammin kun puhutte, anna tunteiden tulla ja kerro kaikki mitä tunnet ja anna hänen puhua. Hyvä olisi käydä yhdessä jossain terapiassa, ulkopuolinen auttaa saamaan perspektiiviä asiaan,kokemusta on. Älä yritä päättää jatkosta heti, anna itsellesi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät tietysti. Jos pettää, ei rakasta. Et voi unohtaa asiaa koskaan, etkä olla onnellinen ennen kuin aloitat uuden elämän 

Vierailija
24/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin antaa anteeksi tollasessa tilanteessa, jossa kuitenkin 20v yhteistä eloa takana. Oon mies, ja jos pystyisin olla varma että tuo olisi ollut suhteen ainoa syrjähyppy eikä toista olisi tulossa, luulen että anteeksi pystyisin antamaan. Riippuu kuitenkin ihan tilanteesta ja ihmisestä, ei ole niin yksinkertainen asia. Kuitenkaan keskustelulta ei vältyttäisi, ja kuten sanoin niin naisen pitäisi pystyä mut vakuuttamaan että pystyy parisuhteeseen ilman kolmatta osapuolta.

Vierailija
25/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi päättää mitään vielä, koska tunteet.

Käsittele niin paljon kuin pystyt, hae tukea läheisiltä, älä pelkää "ilmiantaa miestä" ystäville koska tarvitset kaiken tuen. Hetken aikaa päästelee vihanpuuskan höyryillä, mutta väsymys tulee ja tarvitset silloin ystävät.

Miehen kanssa puhu jos tuntuu että voitte keskustella. Mutta järkevää puhetta se ei välttämättä alkujärkytyksessä ole, mieskään ei ole tolkuissaan ja voi tulla lisää väärinkäsityksiä.

Älä jää yksin.

Vierailija
26/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mahtaa olla miehelläs jännäkakka housussa kun reissultaan kotia tulee..

Anna miehen selittää, kuuntele ja sitten voisit lähteä yksin pariksi päiväksi vaikka kylpylään rentoutumaan. Kattele sitten ihan rauhassa, kuinka paljon miehesi on valmis tekemään teidän suhteen hyväksi ja oletko siihen sitten tyytyväinen. Voitko elää tapahtuneen kanssa vai et?

Vierailija
27/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi päättää mitään vielä, koska tunteet.

Käsittele niin paljon kuin pystyt, hae tukea läheisiltä, älä pelkää "ilmiantaa miestä" ystäville koska tarvitset kaiken tuen. Hetken aikaa päästelee vihanpuuskan höyryillä, mutta väsymys tulee ja tarvitset silloin ystävät.

Miehen kanssa puhu jos tuntuu että voitte keskustella. Mutta järkevää puhetta se ei välttämättä alkujärkytyksessä ole, mieskään ei ole tolkuissaan ja voi tulla lisää väärinkäsityksiä.

Älä jää yksin.

En oikeasti kehtaa enkä halua puhua kenellekään ainakasn heti. Mun äiti on tulossa huomenna tänne viikoksi kylästelemään, harmittaa nyt sekin! Ja mies on nyt juonut ja en enää vastaa edes sen viesteihin

Voi paska! Mä oon aikuinen, 41v nainen, hyvässä duunissa, järkevä ja nyt ihan pöljä kun jotain tämmöstä käy

T.ap

Vierailija
28/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa kyllä kummalliselta että haluat puhua asiadta naisen kanssa mutta et oman miehesi.

Nainen siis soitti mulle ja vastasin kun oli outo numero.

T.ap

Ja sä uskot mieluummin tuntematonta kuin miestäsi?

Oikeasti kun noin kävi en kyllä halunnut puhua mitään toin paljastavan kanssa. Miehen kanssa sen sijaan puhutuin aiheesta paljonkin.

Siis mies tunnusti sen perään kun soitin, lähettelee wappiviestejä ja pyytelee anteeksi

T.ap

Niin mä vastasin että puhutaan siitä välittömästi kun tulet.

Tässä mitään puhumisia tarvita . Tulostat vaan erohakemuksen ja kun mies tulee pyydät siihen allekirjoituksen, niin eroprosessi sujuu nopeammin kun molemmat ovat hakijana.

Vierailija
29/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei toivu nopeasti. Anna itsellesi aikaa. Oleellista, että miehesi katkaisee yhteydet tuohon toiseen ja sinä saat halutessasi tsekata miehen kaiken viestinnän. Tarkoitan täyttä avoimuutta . Luottamus ei muuten palaa.

Sitten saatatte tarvita jotain pariterapiaa tms. Tuo on kriisi, jota pitäisi käsitellä ammattilaisen kanssa.

Vierailija
30/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle olisi tapahtunut tuollaista, ei tulisi mieleenikään tämä palsta. En ymmärrä teitä.

Pettämisestä koko päivän jauhaneelle trollille tulee juurikin palsta ensimmäisenä mieleen.

Tällaistako ei siis voi tapahtua kenellekään? Mielenkiintoinen ajattelutapa

Sanoiko joku ettei?

Tapahtuu ja paljon, mutta en ole varma, että fiksulle ihmiselle tulisi sellaisessa surussa ja kaaoksessa mieleen väsätä tekstiä tälle palstalle, joka on surkea, jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
31/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap! Porvoosta tai et, ajatus kirpaisee ja saat myötätuntoni!

Tässä hyvä roolimalli, jos haluat maksaa takaisin:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/marja_leena_lap…

Vierailija
32/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt vaan nyt pettämässä vuorostasi miestäsi, mieluusti jonkun isomunaisen kanssa. Otat kuvia muistoksi joita voit näyttää tarvittaessa miehellesi. Sitten pienen mökötyksen jälkeen sovitte riidan, painotat miehellesi että pitää huolen ettei mitkään hoidot soittele jatkossa kotiin, ja jatkatte elämäänne kuten ennenkin.

Olet kyllä häiriintynyt. Selkeä ero on paras. Siihen mitään pelleilyjä tarvita. Petturin selityksiä ja parkua on ihan turha kuunella. Mitäs meni pettämään ja joka sen kerran tekee, tekee sen uudestaan. Lapsillekkin parasta kun häiriötekijä poistuu elämästä. Jätä se sika ap.

Vierailija
33/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuollaista muka antaa anteeksi?

No ei todellakaan voi. Äijää ei muu harmita kuin se, että jäi kiinni.

Vierailija
34/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen kirjoitti:

Yrittäisin keskittyä isoon kuvaan, katsoisin mieheni sydämeen. Iso kuva on tärkeämpi kuin yksittäinen sanaa tai teko.

Tiedät ja tunnet miehesi meista kaikista paremmin. Onko hän hyvä mies? Onko hän vielä jotakin enemmän kun se moka. Määrittelekö se moka nyt hänet, tai onko hän enemmän kun se..Mitä hän merkitsee sulle...Kuinka vahvaa on teidän "me"..

Ihmiset mokaa. Me kaikki. Mut olen sama mieltä, että pitkään suhteeseen mahtuu.

Jos nyt joku on käyttänyt työreissuja jo pitempään syynä käydä painamassa jotain toista naista , niin se on jotain enemmän kuin moka. Se on puolison luottamuksen pettämistä. Kun luottamus on mennyt, suhteesta on vain jälkipyykki selvitettävänä.

Vierailija
35/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole provo. Olen palstaillut vuodesta 2001 ja tiedän että kuulostaa provolta. Nyt on kuitenkin totista totta ja mä tosiaan en tiedä mitä tässä tekis. T.ap

Jos minulle tulisi tuollainen puhelu, niin vauvapalsta olisi viimeinen paikka maailmassa, mikä tulisi edes mieleen. Joten sori vaan, mutta en ihan heti usko tätäkään episodia todeksi. Tai sitten olet todella, todella pahasti nettikoukussa.

Vierailija
36/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole provo. Olen palstaillut vuodesta 2001 ja tiedän että kuulostaa provolta. Nyt on kuitenkin totista totta ja mä tosiaan en tiedä mitä tässä tekis. T.ap

Jos minulle tulisi tuollainen puhelu, niin vauvapalsta olisi viimeinen paikka maailmassa, mikä tulisi edes mieleen. Joten sori vaan, mutta en ihan heti usko tätäkään episodia todeksi. Tai sitten olet todella, todella pahasti nettikoukussa.

Ei sun onneksi tarvikaan.

T.ap

Vierailija
37/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota. Peru nyt ainakin äidin kyläily.

Tai sit kerrot sille, jätät sen hoitaan lapsia ja meet itse lomalle.

Äiti viikoksi kylään? Miksi?

Vierailija
38/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa kyllä kummalliselta että haluat puhua asiadta naisen kanssa mutta et oman miehesi.

Nainen siis soitti mulle ja vastasin kun oli outo numero.

T.ap

Ja sä uskot mieluummin tuntematonta kuin miestäsi?

Oikeasti kun noin kävi en kyllä halunnut puhua mitään toin paljastavan kanssa. Miehen kanssa sen sijaan puhutuin aiheesta paljonkin.

Siis mies tunnusti sen perään kun soitin, lähettelee wappiviestejä ja pyytelee anteeksi

T.ap

Niin mä vastasin että puhutaan siitä välittömästi kun tulet.

Tässä mitään puhumisia tarvita . Tulostat vaan erohakemuksen ja kun mies tulee pyydät siihen allekirjoituksen, niin eroprosessi sujuu nopeammin kun molemmat ovat hakijana.

Ei keskustelu mitään viivytyksiä eroprosessiin aiheuttanut todennäköisesti päinvastoin. Keskustelu väleissä olemme edelleen.

Vierailija
39/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei toivu nopeasti. Anna itsellesi aikaa. Oleellista, että miehesi katkaisee yhteydet tuohon toiseen ja sinä saat halutessasi tsekata miehen kaiken viestinnän. Tarkoitan täyttä avoimuutta . Luottamus ei muuten palaa.

Sitten saatatte tarvita jotain pariterapiaa tms. Tuo on kriisi, jota pitäisi käsitellä ammattilaisen kanssa.

Tässä kriisissä ainoa auttava terapia on ero petollisesta kumppanista. Kumppanista joka on pettänyt luottamuksen ja ottanut kolmannen henkilön suhteeseen. Ihmettelen vaan kuinka tuollaisen jälkeen voisi edes kestää katsoa miestä päin, koskemisesta ja puhumisesta puhumattakaan.

Vierailija
40/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies tekee Myllylät: pyytää anteeksi sitä että jäi kiinni.

Jos sen panopuu ei olisi soittanut, et tietäisi mitään. Ukkosi levittäisi suhun klamydiaa ym. kaikessa rauhassa.