Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piheys on huonoa käytöstä.

Vihaan pihejä ihmisiä.
08.05.2018 |

..jos olen naisena kanssasi kahvijonossa ja maksat omat istoksesi ja et minun 2 e kahvia niin ammu itsesi.Tuo jo huonoa käytöstä!Varsinkin kut itse pyysit kahville ja olet itse hyväpalkkaisesa työssä ja minä työtön.Eikö miehillä ole mitään tapoja.Kun tulin kotiin olin raivona,ei voi olla täysjärkinen kaveri.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota termari mukaan ensi kerralla.

Vierailija
2/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mies on kyllä pihi edelleen. Oon ollut 11 vuotta naimisissa hänen kanssaan. Eipä tuo ole haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä että junttia käytöstä.Itse maksaisin ystävänkin kahvin,jos mies pihistelee naisen seurassa ja vielä jostain kahvista niin en näkisi enää.Tollasen tyypin kanssa olisi ankeaa.Ei kyllä arvosta ja akkamaista käytöstä,en koskisi enää tikullakaan enkä katsoisi ylöspäin.Tarkoitan että jo alkuasetelma kaikessa päin helvettiä jos noin nuuka.Hyi saatana.

Vierailija
4/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä kahvilaan treffeille, ilmaistakin tekemistä on.

Vai pitikö jonkun random-miehen maksaa siis jonosta kahvisi?

Loisiminen on huonoa käytöstä.

Vierailija
5/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee röihin, lompakkoloinen.

Vierailija
6/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?Pitää olla kyllä aika olmi että ei maksa jotain kahvikupposta!Heh,on siinä taas yksi fucking fucking zentlemen.

Vierailija
7/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaisen miehen käytöstä.

Vierailija
8/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa mieltä että junttia käytöstä.Itse maksaisin ystävänkin kahvin,jos mies pihistelee naisen seurassa ja vielä jostain kahvista niin en näkisi enää.Tollasen tyypin kanssa olisi ankeaa.Ei kyllä arvosta ja akkamaista käytöstä,en koskisi enää tikullakaan enkä katsoisi ylöspäin.Tarkoitan että jo alkuasetelma kaikessa päin helvettiä jos noin nuuka.Hyi saatana.

Ulosantisi perusteella veikkaisin, että et ole koskaan miehen kanssa treffeille edes päässytkään.

Vierailija
9/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa tapailla vain itsensä elättäviä naisia, sillä työn laadulla ei ole niin väliksi mutta tärkeää on, että sellainen löytyy.

Vierailija
10/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin tollasen pihin munattomana oliona ton jälkeen.Enää ei puhuta rahasta vaan käytöstavoista ja toi huonoa käytöstä.

Vierailija
11/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se peruskoulu olisi käytynä niin voisi päästä treffeille ihan kunnollisenkin miehen kanssa.

Vierailija
12/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella on 2 e rahaa kahviin kysymys ei ole siitä vaan käytöstavoista.Ei tollasella kundilla ole niitä tapoja sitten muissakaan asioissa jos ei huomioi naista.Itse maksaisin vaikka vain ystävänkin kahvin jos jonotettaisi.Aija noloa.

Vierailija
13/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aika noloa anteeksi kirjoitusvirhe.

Vierailija
14/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se törkeää olla maksamatta jos on kutsun esittänyt.

Sen tason tökeryys että ei kannata olla tekemisissä.

Vierailija
15/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan olettanut sänkyyn pääsevänsä.

Vierailija
16/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se maksetaan erikseen vähän sellaista erikseen olemista muutenkin.

Vierailija
17/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisella on 2 e rahaa kahviin kysymys ei ole siitä vaan käytöstavoista.Ei tollasella kundilla ole niitä tapoja sitten muissakaan asioissa jos ei huomioi naista.Itse maksaisin vaikka vain ystävänkin kahvin jos jonotettaisi.Aija noloa.

Eipä tunnu teillä loisilla kuitenkaan olevan.

Kahden euron kahvin saa ehkä R-kioskilta, mutta ei yhdestäkään oikeasta kahvilasta.

Vierailija
18/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että eikö sulla oo mitään tapoja? Sanot että toisen pitää ampua itsensä jos ei maksa sulle kahvia... Vaikutat tosi tasapainoiselta ja mukavalta ihmiseltä! Miehelle varmaan ihan hyvä ettet tahdo häntä enää nähdä.

Olisitko itse maksanut miehen kahvin jos olisit ollu ennen häntä jonossa? Jos et niin "ammu itsesi".

Vierailija
19/22 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aika noloa anteeksi kirjoitusvirhe.

Noissa sun kommenteissa on aika monta muutakin virhettä, varsinkin kielioppivirheitä.

Vierailija
20/22 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää naisen kahville niin mies myös tarjoaa ne.Noloa jos ei.Junttia ja vetää hiljaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän