Miksi et osta maustettuja ruokakermoja?
Kommentit (27)
Miksi maustettu kerma on kermake? Nettitietojen mukaan siinä ei ole kasvisöljyä vaan kermaa, emmentaljuustoa ja muuta esikypsytettyä juustoa, maitoa, juoksetetta, suolaa, säilöntäainetta, tärkkelystä, aromia ja emulgointiainetta sekä vettä. (tämä siis juustokermaa)
Itse maustaminenhan se hauskaa ruuanlaitossa on.
Mä ostan ja hyvää ruokaa tulee. Pippurikermaa ja juustokermaa yleensä.
ei pakollinen kirjoitti:
en ymmärrä miksi niitä ei käytetä enemmän
Olen kokeillut. Sipuliversiossa on pistävä sivumaku, aurakerma maistuu halpishomejuustolle ja kolme juustoa maistuu härskiintyneelle rasvalle.
Meillä ei käytetä mitään missä lukee että on "jotain luontaisen kaltaista". Eihän siinä juustokermassa ole juustoa vaan juuston makuista esanssia tms.
Ihan samalla vaivalla ostaa oikeaa kermaa ja maustaa sen aidoilla aineilla.
Koska miksi tekisin itsestäni markkinamiehen pellen ostamalla jotain pippurikermaa, kun voin ostaa halvemmalla oikeaa kermaa ja ruksauttaa siihen itse tuoreen pippurin myllystä siinä ruokaa laittaessani? En tarvitse myöskään valmiiksi murustettua homejuustoa tai valmiiksi paistettuja lettuja tai muita kummakkeita, joita kaupoissa nykyään myydään.
Mä oon kasviskeittoon käyttänyt kippari juusto kermaa ja liha ruokaan olen välillä kaatanut pippuri kerman. Hyvää on tullut. Eli käytän niitä kyllä.