Miksi et osta maustettuja ruokakermoja?
Kommentit (27)
En osta kun en käytä. Pari kertaa olen kokeillut, mutta ei ole niin hyviä että useammin käyttäisin.
Käytän vain kuohukermaa. Maustan tarpeen mukaan ruokaa sipulilla, valkosipulilla, eri pippureilla, yrteillä ym. En tarvi keinotekoista kermaa.
Tykkään maustaa ruokani oman makuni mukaiseksi. En ole vielä löytänyt valmiiksi maustettua, joka olisi täysin mun mieleen.
Mä ostan joskus koska on helppoa ja ihan hyvää tulee.
Mutta yh:na on pakko karsia budjetista jokainen ylimääräinen euro. Tulee halvemmaksi ostaa ruokakerma ja heittää mausteet ja juusto sekaan itse.
Käytän niin harvoin mitään kermoja ruuanlaitossa, että silloin viitsin kyllä maustaa ne ihan itse.
Mikä juusto antaa makua jos itse laittaa?
Kuohukermaa ostan ja käytän. Lisäainesotkuja noi tekokermat.
Suomalaiset maustetut ruokakermat tehdään muuten kaikki samassa paikassa.
Myös minä käytän aitoa kermaa. Ruokaa maustan mausteilla ja esim aurajuustolla.
En ymmärrä mihin keinotekoista kermaa pitäisi käyttää.
Nykyään ostan vain kuohukermaa. Aiemmin ostin noita maustettuja, eihän ne irtoa purkista millään! Ja eivät leviä ruokaan, kauheita klönttejä vaan.
En ole koskaan kokeillut. En tiedä miksi vanha peruskerma+mausteet pitäisi vaihtaa. Ennakkoluuloisena uskon niissä olevan esassinen sivumaku. Niin kuin monissa tuon kaltaisissa tuotteissa on.
Miksi ostaisin vedellä jatkettua lisäaine+aromilitkua kun voin käyttää luonnollisia ja puhtaita raaka-aineita?
Joskus testasin tuollaista, mutta lopputulos ei ollut hyvä.
Kyllä mä niitä ostan, ihan hyviä ja helppoja
ei pakollinen kirjoitti:
en ymmärrä miksi niitä ei käytetä enemmän
Koska
a) ne eivät ole kermaa vaan kermakkeita
b) osaan maustaa kermani itse
Minä taas en käsitä miksi kukaan ostaa noita vedellä laimennettuja lisäainepurkkeja.
Jos haluan kermaa ostan kermaa.
Miksi ostaisin vedellä ja kasvisöljyllä laimennettua ja mausteilla maultaan piilotettua kermankaltaista korviketta kun voin käyttää ihan täyttä tavaraa?
En ole kokeillut. Maistuuko se hyvältä kahvissa?