Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joku idiootti vanhempi toi n. 7v tenavansa katsomaan Avengers- Infinity War

Vierailija
08.05.2018 |

Käytiin eilen katsomassa kyseinen pätkä ja kun oltiin lähdössä huomasin että takanamme istui isä n. 7v pikkupojan kanssa, poika aivan naama valkoisena isänsä sylissä.
Siis mitä helvettiä tuollaisen vanhemman päässä liikkuu? Tai no, ei varmaan mitään.

En halua spoilia leffaa keneltäkään, mutta ei todellakaan ole 7-vuotiaalle sopivaa materiaalia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikuiset jotka katselevat jotain supersankarileffoja ovat alinta pohjasakkaa.

Vierailija
2/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aikuiset jotka katselevat jotain supersankarileffoja ovat alinta pohjasakkaa.

0/5 keksi parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli virallinen ikäraja? Miten lapsi päästettiin leffaan?

Vierailija
4/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillehan nuo supersarjisleffat on tarkoitettukin. Ehkä äänet olivat taas häiritsevän kovalla?

Vierailija
5/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on k12, voisi sitä aikuisella hiukan järkeä olla, sen verran järkky leffa kuitenkin on.

Vierailija
6/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli virallinen ikäraja? Miten lapsi päästettiin leffaan?

K12, mutta vanhemman kanssa pääsee pienempikin.

Vierailija
7/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 keksi parempi

Tätä mieltä olen. Supersankarileffat ja klassikkojen uusintaversiot eivät kiinnosta, enkä kyllä arvosta ihmisiä jotka niitä katsovat.

Vierailija
8/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oli pitänyt päästä leffaan, mielestäni ikäraja joustaa kolme vuotta alaspäin. Voi tehdä valituksen leffateatteriin että ovimies on liian höveli. Jos vanhemmat on idiootteja niin siksi juuri ne ovimiehet on olemassa.

Vierailija
9/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 keksi parempi

Tätä mieltä olen. Supersankarileffat ja klassikkojen uusintaversiot eivät kiinnosta, enkä kyllä arvosta ihmisiä jotka niitä katsovat.

Jännä miten kaltaisesti kulturelli henkilö hengailee vauvapalstalla keskellä arkipäivää. Vai pidätkö ansaittua taukoa Schopenhauerista?

Vierailija
10/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä alinta pohjasakka on pedofiilit, raiskaajat ja kiduttajat. Kiva tietää, että kuulun Marvel-fanina sun mielestä samaan kerhoon :D

N 33

Vierailija
11/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oli pitänyt päästä leffaan, mielestäni ikäraja joustaa kolme vuotta alaspäin. Voi tehdä valituksen leffateatteriin että ovimies on liian höveli. Jos vanhemmat on idiootteja niin siksi juuri ne ovimiehet on olemassa.

Asutaan Lontoossa, pitää ottaa selvää päteekö täällä samat säännöt kuin Suomessa (toivottavasti).

En tajua miten se äijä ei ymmärtänyt lähteä kesken pois jos leffan rajuus tuli yllätyksenä. Sen pojan ilme oli siis todella järkyttynyt, enkä ihmettele.

Vierailija
12/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Leffateatterissa mikä vaan elokuva on vielä vaikuttavampi kokemus. Ei se ole sama asia, kun lapsi päätyy näkemään vaikka läppäriltä jotakin vähän pelottavaa. Hankalaa se voi olla vanhemmillekin, kun lapsi on voinut vaatimalla vaatia, vedoten siihen että kaikki hänen kaverinsakin ovat (muka) saaneet sen leffan nähdä.

Vierailija
13/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta joustaa, joten ap:n mukaan noin 7v. on hyvin voinut olla 8 tai miksei vaikka sen 9 vuottakin.

Vierailija
14/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät nämä Marvelin leffat ihan hurjimmasta päästä ole (vrt. uudet Batmanit), mutta ei niitä silti noin pienille lapsille ole tarkoitettu! Sanoisin, että 10-vuotiaille ja siitä ylöspäin. Voisivat tuollaiset vanhemmat vähän käyttää järkeään.

Vierailija
15/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Minä olin 7-vuotiaana elokuvissa katsomassa Disneyn Tarzania, ja se oli jo ihan tarpeeksi jännä. Tuon ikäinen on vielä liian pieni.

Vierailija
16/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 keksi parempi

Huppari ja reisitaskuhousut :D

Vierailija
17/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsi oli 7 vuotiaan näköinen, niin on kyllä ollut liian hurja leffa. Meillä mennään vähän elokuvan mukaankin. Esim uusin hämähäkkimies on vähän kevyempi huumoriltaan jne jolloin sen on nähnyt meillä kotona jo 7 vuotias ja leffassa 10 v, mutta Infinity warsia en näytetä kotonakaan vielä pariin vuoteen edes tuolle vanhemmalle, sen verran rankka leffa. Tuo nytkyinen 7, 12, 16 ikäraja juttu asettaa aika laajan skaalan elokuvia yhdelle ikärajalle ja mielestäni vanhemman täytyy olla aika tarkkana elokuvan ja oman lapsensa kanssa, mitä voi kenellekin näyttää.

Vierailija
18/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvien ikärajat on muutenkin aivan outoja. Järkiään se on se naisen paljas pinta mikä sitä nostaa. On ihan ok näyttää kun äijät repii toisiltaan päitä irti ja suolia pihalle (k13WTF?), mutta auta armias jos vilahtaa paljas reisi tai rinnan kaari, niin se on sitten vähintään k16.

Vierailija
19/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan Lontoossa, pitää ottaa selvää päteekö täällä samat säännöt kuin Suomessa (toivottavasti).

En tajua miten se äijä ei ymmärtänyt lähteä kesken pois jos leffan rajuus tuli yllätyksenä. Sen pojan ilme oli siis todella järkyttynyt, enkä ihmettele.

Muistaakseni Briteissä vanhemman kanssa ei ikärajaa ole, joten se on täysin vanhemman vastuulla päättää, mikä sopiva elokuva katsottavaksi yhdessä lapsen kanssa. Nyt ei selkeästi osannut isä arvioida oikein.

Vierailija
20/37 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta joustaa, joten ap:n mukaan noin 7v. on hyvin voinut olla 8 tai miksei vaikka sen 9 vuottakin.

eikö se jousto ole 3 vuotta?

Mietin, että WTF voin mennä näyttämään 3,5 vuotiaalle teatteriin. Edes Petteri Kaniiniako eivät päästä katsomaan 3v6kk lapsen kanssa kun on K7? Mitä pelottavaa ylipäätään on lasten elokuvissa, että raja pitää olla K7?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän