Onko muita joille käy silmiin ns. kissamaiset rajaukset?
Mulla ehkä silmien muoto manteli ja tosi hyvin sopii silmiin kissamaiset rajaukset. Ilman niitä on vähän plaah
Kommentit (26)
"käy silmiin" tarkoittaa kyllä jotain ihan muuta.. tulin ihmetellen lukemaan, että onko ap:lla joku fobia meikkiä kohtaan vai miten niin kovasti käy silmiin.. huh.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii. Ehkä ainut asia mitä vieläkin teen meikin suhteen nyt 30v versus 16 v. Kaikki muu meikkauksessa muuttunut muuten.
Paras on se nestemäinen sivellin eikä se tussi koska siitä tulee vaan tuhruista jälkeä.
Kerrotko tarkemmin merkin millä olis tuollainen nestemäinen sivellin rajaus?
Ne olis kivat mut mulla on tosi raskaat luomet (ovat melkein ripsien päällä) ja lisäksi silmien ulkoreunat roikkuvat alaspäin. :(
Luulin otsikon perusteella, että aloittajaa häiritsee kissarajaukset. Näköjään olin väärässä. No, itselleni nuo rajaukset eivät sovi, silmät ovat isot ja pyöreähköt. Toisaalta en pidä kissarajauksista kellään, koska en pidä meikistä, joka "näkyy".
Itselläni on toinen silmä ns. normaali ja toisessa hieman raskas luomi ja silmien ulkonurkat kääntyvät alaspäin. Tästä syystä rajauksien kanssa pitää olla tosi tarkkana että menee oikeaan kohtaan ja kulmaan tai muuten näyttää hieman häiritsevältä (ainakin itsestäni). Oikein tehtynä rajaukset saavat silmäni näyttämään vähemmän alaspäin kääntyneiltä, johon olen tyytyväinen.
N19
Ei ne käy kelleen