Onko muita joille käy silmiin ns. kissamaiset rajaukset?
Mulla ehkä silmien muoto manteli ja tosi hyvin sopii silmiin kissamaiset rajaukset. Ilman niitä on vähän plaah
Kommentit (26)
Mulle sopii. Ehkä ainut asia mitä vieläkin teen meikin suhteen nyt 30v versus 16 v. Kaikki muu meikkauksessa muuttunut muuten.
Paras on se nestemäinen sivellin eikä se tussi koska siitä tulee vaan tuhruista jälkeä.
Mulla on ns.kissan silmät ja meikkaan ne vielä vinommiksi.
Silmät onkin ainoat, mikä mussa on kaunista.
Mulle käy kanssa, mut pitää muistaa, ettei mee liiallisuuuksiin.
Ei sovi. Rajauksen siipi näyttää tehdessä hyvältä, mutta kun silmän avaa normaaliksi, se osoittaakin ihan liikaa ylöspäin, jos teen silmä auki, niin sitten siipi osoittaakin alaspäin jos pidän silmiä kiinni/puoliksi auki. En osaa sanoa mitä muotoa silmäni ovat, mutta luomet ovat aika raskaat tai sitä "hooded eyes" mallia.
ap:llä kanssa kissamaiset vinohkot silmät. Olisiko kellään julkkiksesta laittaa kuvaa tälläisillä silmillä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi. Rajauksen siipi näyttää tehdessä hyvältä, mutta kun silmän avaa normaaliksi, se osoittaakin ihan liikaa ylöspäin, jos teen silmä auki, niin sitten siipi osoittaakin alaspäin jos pidän silmiä kiinni/puoliksi auki. En osaa sanoa mitä muotoa silmäni ovat, mutta luomet ovat aika raskaat tai sitä "hooded eyes" mallia.
Emma Stonella on myös hooded eyes ja kissarajaukset. On kaunis niillä.
ap
Mulle ei käy. Tai oikeastaan niitä on turha tehdä, koska mulla on hymyviirut just oikealla kohdalla. Joku mies kerran ihasteli, että vau noi rajaukset, eikä tajunnut että ne on siinä luonnostaan :)
ap:llä ei tuu hymyviiruja ollenkaan silmiin. :( siis ei tule ryppyjä hymyillessä, ainoastaan jos nauran oikein tosi tosi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
ap:llä ei tuu hymyviiruja ollenkaan silmiin. :( siis ei tule ryppyjä hymyillessä, ainoastaan jos nauran oikein tosi tosi kunnolla.
Miksi puhut itsestäsi 3.persoonassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä ei nyt ollut kyse siitä missä persoonassa puhun itsestäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä ei nyt ollut kyse siitä missä persoonassa puhun itsestäni.
ap
Ymmärsin kyllä aiheen mutta kiinnostaa vaan miksi teet niin.
Rumuus käy silmiin ja meteli korviin.
Mulle sopii silmistä tulee sellaiset viettelevät. Ovat isot ja vähän mantelin muotoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma Stonella on myös hooded eyes ja kissarajaukset. On kaunis niillä.
ap
Hänellä kyllä toimii, taitaa olla kyllä suuremmat silmät kuin minulla. Omalla kohdalla on varmasti myös taidon puutteesta kiinni ja usein varmaan tulee yritettyä liian paksukantaista tai pitkää siipeä.
Onko esimerkkiä julkkiksesta kelle ne ei sovi?
Kun en ymmärrä jos ne sopii melkein minkälaisille silmille vaan...itse ajattelin että näyttää hyviltä aika isoissa silmissä
Mulla on raskaat luomet, joten eyelinerin tekeminen on hankalaa. Kissarajaus ei oikein sovi, jos rajauksen "siipi" on pitkä.
Mä teen kissarajauksen vaikka on raskaahkot luomet, mutta mun pitää vaan katsoa mihin se häntä sijoittuu kun silmät on auki, ettei näytä hassulta, tai siis sojota alaspäin :D
Vierailija kirjoitti:
Heh..mulla noi menee just toisinpäin kai. :D
Ei sovi. Mulla on isot ja pyöreät silmät.