Jos miehenne käskisi pakata matkalaukkunne
Ja lähteä, mitä tekisitte? Jos ei olisi asuntoa, töitä, rahaa, ystäviä eikä sukulaisia.
Kommentit (32)
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, mutta jos tosiaan minulla ei olisi töitä, rahaa, ystäviä eikä sukulaisia, niin kyllä minä varmaan vähän menisin paniikkiin, jos mieskin vielä näyttäisi ovea. En varmaan siitä asunnostakaan mitään omistaisi, jos noin voisi minulle sanoa. Paha tilanne olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, mutta jos tosiaan minulla ei olisi töitä, rahaa, ystäviä eikä sukulaisia, niin kyllä minä varmaan vähän menisin paniikkiin, jos mieskin vielä näyttäisi ovea. En varmaan siitä asunnostakaan mitään omistaisi, jos noin voisi minulle sanoa. Paha tilanne olisi.
Mitä siis tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis tekisit?
Menisin turvakotiin.
Tietenkin pakkaisin ja lähtisin. En ikinä suostuisi asumaan yhdessä ihmisen kanssa, joka ei halua asua yhdessä minun kanssasi.
Suomessa on niin vahvat yhteiskunnan turvaverkot, että pärjäisin kyllä. Ketään ei jätetä vaille kattoa pään päällä ja perustoimeentuloa.
Varmaan alkaisin myymään itseäni siihen asti, että saisin ns. kunnon töitä jostain. Jos siis oikeasti olisi tuommoinen tilanne.
Ei kai kukaan nainen tänä päivänä mene tuollaiseen suhteeseen että ei omista asunnosta puolta sehän olisi suorastaan hölmöyden huippu.Ja jos näin on niin talvella oli tapana hoitaa tyhmyys toki ennen sossuvaltiota.
En lähtisi. Tää kämppä on mun vanhempien, eli mies on se joka lähtee.
Pakkaisin - kysyttyäni ensin minne ollaan lähdössä - Roomaan vai Lappiin.
Jos nainen on niin tyhmä, ettei ole varmistanut selustaansa...ei se tarvii miestä, joutaa mennä minne meneekin...
Varmaan sitten lasten kanssa turvakotiin. Vaikka epäilen, että noin vain voisi yhteisestä omistusasunnosta ketään ulos heittää.
Sori, otsikon perusteella luulin tämän liittyvän matkailuun. Olin vastaamassa, että siinähän lähtisi sitten ilman matkatavaroita.
Meillä asumamme asunto on minun nimissäni. Siinä on vähän vaikea käskeä pakkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt omasta kodistani minnekään lähtisi.
Mutta yllättävän usein täällä näkee kuinka naiset uhoavat "potkivan miehen pihalle" yhteisestä asunnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasopimus on mun nimissä.
Yrittäkää nyt vastata ap. N esittämään tilanteeseen. Ei siihen millainen tilanne teillä on.
1) mies ei omista asuntoamme.
2) olisin yllättynyt, jos heittäisi noin vaan ulos, todennäköisempää olisi yllätysreissu jonnekin
3) jos nyt skenario olisi oikeasti sellainen, että olisi mies jonka asunnossa olisin ollut loisimassa ja omaisuuteni mahtuisi matkalaukkuun, niin tietty lähtisin. Onhan kesä, kai sitä nukkuisi vaikka autossa jonkin aikaa. Olen minä nuoruudessa jonkin aikaa koditonkin ollut.
Menisin hotelliin. Sitten ottaisin vuokra-asunnon alkajaisiksi.
Sanoisin että ei matkalaukku taida riittää kaikelle minun tavaroilleni. Jäisi mies aika tyhjään kämppään.
No soittaisin lanssin, miehellä olisi mielenhäiriö ja avun tarve.
En mä nyt omasta kodistani minnekään lähtisi.