Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää rajoittava rumuus

T15
08.05.2018 |

Minulla on oikeasti todella suuria ongelmia ulkonäköni kanssa, enkä osaa oikein tehdä niille mitään. Mielestäni sivuprofiilini on erityisen kamala, vaikka hirviöltä näytän muutenkin. Peiliin katsominen sattuu ja oksettaa. Ajattelen myös pakkoliikkeiden rumentavan minua entisestään ja tekevän minusta vastenmielisen. Lihavuus ei ole ainoa ruma asia minussa, vaan pielessä on ihan kaikki muukin: kasvonpiirteet, hiukset, mittasuhteet. Kärsin myös karvojen liikakasvusta ja pelkään haisevani pahalle.
Ajattelen olevani erittäin luontaantyöntävä ja oksettava, enkä sen takia halua olla ihmisten kanssa tekemisissä ja koulussa ahdistaa koko ajan. Ajattelen ulkonäköä pakonomaisesti ja vertaan itseäni koko ajan muihin, ajattelen kaikkien vain kauhistelevan rumuuttani. Näytän joltain alkukantaiselta apinalta. Ulkonäköäni vastaa parhaiten varmaan tubettajat Amy ja Tammy Slaton, googlatkaa Slaton Sisters niin ymmärrätte. Minulla on samanlainen otsa ja karsastan myös.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita aknen... :(

Ap

Vierailija
2/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpaa noista muistutat? Toisella on ongelmana vain lihavuus, ihan ok kasvonpiirteet muuten periaatteessa. Mutta tuolla toisella on kieltämättä haasteita elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokavalio kuntoon, sokeri pois kaikissa eri muodoissa.

Sitten alat kuntoilemaan.

Lopputuloksena saat timmin kropan, iho paranee ja muut alkavat katsomaan sinua ihaillen.

Vierailija
4/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta Tammylta, iso otsa. Olen alkanut kuntoilemaan, lenkkeilen ja pyöräilen joka päivä yhteensä tunnin, yritän syödä säännöllisesti ja leivän ja muut hiilarihötöt olen lopettanut. Tätä olen tehnyt vasta vähän alle viikon, mutta aion jatkaa. Kasvoista pahin turvotus on jo hieman laskenut.

Ap

Vierailija
5/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka kuntoilua, hyvä! Akneen hae lääkäriltä Roaccutan-lääkekuuri. Pikkuhiljaa pystyt muuttamaan asioita.

Vierailija
6/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, eivät muut kiinnitä ulkonäköösi niin paljoa huomiota, kuin luulet.

Liikunnan harrastaminen on hieno juttu, jatka sitä, mutta muistathan tehdä sitä nautinnonkin vuoksi, ja siksi että arvostat kehoasi, sen kykyä liikkua ja kuljettaa sinua paikasta toiseen.

Kehitä elämästäsi ja itsestäsi sellaista, että sinulla on mukavaa, olet mukava toisille ja avuksi niille, joilla on vaikeaa.

Vaikka uökonäköön kiinnitetään ensiksi huomiota, heti sen jälkeen merkkaa enemmän ja pysyvämmin se, millainen ihminen olet, oletko mukavaa seuraa ja viihdytkö itsesi kanssa.

Vierailija
7/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asenne itseen ja omaan ulkonäköön rajoittaa varmasti elämää. Se, että ihminen on ahdistunut ja häpeää itseään näkyy kyllä toisille ja sellaisen ihmisen seurassa ei ole hyvä olla. Jos tuolla tavoin alkaa piirteitä ruotimaan, tuolla on liikenteessä vaikka minkälaisia alkukantaisia apinoita, joita muut kilvan lähestyvät ja joiden kanssa ihmiset tahtovat viettää aikaa, koska näillä apinoilla on hyvä itsetunto, hyvä mieli ja hyvä elämänasenne, joka näkyy ulospäin.

Vierailija
8/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että se miltä ihmiset näyttää jossain kouluissa ei kerro vielä yhtään mitään. Nyt kun ikää alkaa olla lähempänä 30-vuotta niin monet kouluajan komistukset ja kauniit tsirbulat ovat eläneet ne elämänsä parhaat vuodet jossain yläasteella.

Vierailija
9/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu silti kauhealta olla aina se rumin, minne tahansa menenkin. Haluaisin edes joskus tuntea itseni viehättäväksi. :(

Ap

Vierailija
10/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut viime vuodesta hitaalla tahdilla jo yli 10kg, mutta aion jatkaa. Se ei kuitenkaan tee kasvonpiirteistäni yhtään sen kauniimpia. Otsatukkaa olen harkinnut, mutta en tiedä, sopisiko se minulle. Onko se vähän lapsekkaan näköinen?

Ap

Vierailija
11/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään ole päivääkään, ettenkö ajattelisi kaikkia mahdollisia leikkauksia ja muita toimenpiteitä, joilla voisin parantaa ulkonäköäni. Haluaisin korjattua nenäni ja otsani, ottaa hieman huulitäytettä, käydä rasvaimussa tai lihavuusleikkauksessa, käyttää kauniita vaatteita ja näyttää edes kohtuullisen siedettävältä. Ajattelen koko ajan myös antavani itsestäni typerän kuvan muille, kuten varmasti teenkin. Olen sosiaalisesti kömpelö myös. En vihaa mitään muuta tässä maailmassa niin paljon kuin itseäni, toivoisin vain kuolevani pois.

Ap

Vierailija
12/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään ole päivääkään, ettenkö ajattelisi kaikkia mahdollisia leikkauksia ja muita toimenpiteitä, joilla voisin parantaa ulkonäköäni. Haluaisin korjattua nenäni ja otsani, ottaa hieman huulitäytettä, käydä rasvaimussa tai lihavuusleikkauksessa, käyttää kauniita vaatteita ja näyttää edes kohtuullisen siedettävältä. Ajattelen koko ajan myös antavani itsestäni typerän kuvan muille, kuten varmasti teenkin. Olen sosiaalisesti kömpelö myös. En vihaa mitään muuta tässä maailmassa niin paljon kuin itseäni, toivoisin vain kuolevani pois.

Ap

Hanki elämääsi työ, harrastus tai jotakin muuta sisältöä kuin tuossa noidankehässä pyöriminen. Tuollaisten asioiden jatkuva miettiminen katkeroittaa sinut ja muutut koko ajan epäviehättävämmäksi. Myöhemmin sinua kaduttaa, kun huomaatkin oikeasti olleesi koko ajan ihan nätti ja tuhlanneesi elämäsi murehtimiseen ja häpeilemiseen.

Vierailija
13/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harrastuksia ja koulussakin menee oikein hyvin, minulla on myös suunnitelmia tulevaisuuden varalle ja haluan kouluttautua mahdollisimman pitkälle. Kaikesta tästä huolimatta suurin murheeni on aina ulkonäköni. Minulla on myös jonkinlainen syömishäiriö, välillä se on enemmän bulimiaa ja välillä BED. Yritän opetella tervettä suhtautumista ruokaan, mutta se on hankalaa.

Ap

Vierailija
14/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, vaikken lihava olekaan.

Vierailija
15/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus vauhdissa!

Vierailija
16/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta karvojen liikakasvusta, oisko sulla pcos? Haeppa e-pillerit, vaikuttavat myös ulkonäköön positiivisesti.

Vierailija
17/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pcos. En saa käyttää pillereitä, on migreeni.

Ap

Vierailija
18/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teidän mielestä tuossa Amy Slatonin ulkonäössä EI ole muuta vikaa kuin lihavuus? Oh my god :D

Vierailija
19/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menin googlettamaan nuo...

Vierailija
20/27 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Sitä voi joko surkutella rumuuttaan, olla välittämättä siitä, tai tehdä asialle jotain, esim:

-laihduttaa (suurin osa rumista on vain läskejä)

-käydä joko plastiikkakirurgilla tai kosmetologilla

-käydä kampaajalla

-ostaa kivoja vaatteita