Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta on alkoholiton lonkero kuin limsaa?

Vierailija
01.08.2025 |

Vit-tu ehkä typerin asia maailmassa. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton vodka on vielä typerämpi. 

Vierailija
2/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiton vodka on vielä typerämpi. 

tislattua vettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tosin on lonkero, siiderit ja muut limuviinatkin typeriä: alkoholia ihmisille jotka ei kestä sen makua,

Vierailija
4/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tölkkilimsat alkaa olla sokerittomia, joten pakko ostaa alkoholittomia siidereitä ja lonkeroita, jos ei halua ostaa sokeritonta limsaa. Limsaa juon pari kertaa kuukaudessa enkä sokeritonta osta.

Vierailija
5/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ginin maulla maustettu greippilimu, ei taitaisi limuna oikein myydä tuollainen "lisätty pahaa makua", mutta taas on löydetty keino kusettaa tarpeeksi tyhmää kuluttajaa.

Vierailija
6/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä alkoholiton lonkero on  parempaa kuin greippilimsa. Vähemmän makeaa saisi vielä olla, niin olisi vielä parempaa.

Vierailija
7/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikista tölkkilimsoista on viety sokeri. Siksi lonkero ja siideri maistuu. Ei keinotekoisia makeutusaineita kiitos. 

Vierailija
8/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikista tölkkilimsoista on viety sokeri. Siksi lonkero ja siideri maistuu. Ei keinotekoisia makeutusaineita kiitos. 

Outoa että minä kyllä näen kaupassa ihan Coca-Colaa, en kyllä sitä osta

Vierailija
9/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee Poistimme lisätyn sokerin. 

Vierailija
10/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan esim Laitilan Virvoitusjuomatehtaan peruslimsatkin tölkeissä jos se tölkki on se vaatimus. Peruslimsavalikoimaan löytyy sitten pulloissa lisää. Peruslimsoilla tarkoitan normaaleja sokeroituaj limsoja!

Vierailija
11/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coca-cokadta en pidä. Jaffat, sprite, sevenup on sokerittomia, fnyan maku on muuttunut. Sitä ostan, mutta usein on loppu. 

Vierailija
12/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa on hyllymetreittäin sokerilla makeutettuja virvoitusjuomia. Myös tölkissä.

Vierailija
13/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterille olis noloa juoda iltamissa limpsaa, mutta nyt voi olla "sober curious" kun limupurkissa lukee long drink. Ja yhtäkkiä limun juonti onkin statement. Jos se vielä on jonkun lokaalin distilleryn tuote, niin voi maksaakin 3 kertaa enemmän kuin coop-limu.

Vierailija
14/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tölkkilimsat alkaa olla sokerittomia, joten pakko ostaa alkoholittomia siidereitä ja lonkeroita, jos ei halua ostaa sokeritonta limsaa. Limsaa juon pari kertaa kuukaudessa enkä sokeritonta osta.

Oletko löytänyt jonkun alkoholittoman siiderin, joka ei olisi makea? Minun makuun niissä on ihan liikaa makeutta, vaikka olisi rose-siiderikin.

Itse (oluenvihaajana) löysin tänä kesänä radlerit, Crispin sitruuna-radler on oikeasti hyvä eikä olut maistu nimeksikään. Mango-passion vastavassa on pieni oluen jälkimaku. Ja siis alkoholiprosentti 0.

Vierailija
15/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta sen sitten pitäisi olla?

Vierailija
16/16 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tosin on lonkero, siiderit ja muut limuviinatkin typeriä: alkoholia ihmisille jotka ei kestä sen makua,

Ilmeisesti mielestäsi myös olut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän