Juttelin entisen treffimiekkosen kanssa XD
Tapasimme erittelemätön ajankohta sitten juuri eroni jälkeen. Treffien jälkeen miekkonen viestitteli kehuen ulkomuotoani ja sanoi haluavansa minut viereensä. Viestittely loppui lyhyeen sitten kuitenkin.
Niin ja en mennyt miekkosen viereen XD nyt uudessa kohtaamisessa miekkonen harmitteli, että luulin hänen olevan kevyillä mielin asian tiimoilla silloin ja että ei minustakaan kuulunut enää.
Ei kyllä kuulunutkaan, mutta kun ei miekkosestakaan XD. Olen ylpeä nainen!
Kiva kyllä jälkeenpäin saada tietää tällaisia asioita!
Nyt on kyllä pulmallista sillä olen aivan nettihulluna Maitokahviin ja samalla muita miekkosia pyörii mukana meiningeissä... En haluaisi säätää menemään muiden kanssa ja sitten hempeillä Maitokahvin kanssa muina naisina.
Onhan minulla oikeus tehdä mitä huvittaa, mutta ajatus tuntuu väärältä. Maitokahvi on kyllä ihana oikeasti! XD
Kommentit (18)
Maitokahvin työvuorot vaihtuvat pian eli voimme viestitellä paremmin (edelleen asumme siis eri puolilla maailmaa ja meillä ovat vuorokaudenajat juuri päinvastoin.) Eli viestittelyaika on kovin minimissä joka päivä. Siis nyt ennen kuin Maitokahvin vuorot vaihtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on lyhyt, antaa palaa! Maitokahvilla on kuitenkin virityksessä ja työstössä muitakin naisia, miksi ei sinulla siis muitakin miehiä?
Älä ole niin varma. Minulla on todiste siitä että Maitokahvi on ihana :).
Niin ja Maitokahvi ei siis ole suomalainen, joka on muuttanut ulkomaille vaan ihan täysin ulkomaalainen.
Maito mustana kirjoitti:
Mitä hemmettiä mä just luin? XD
XD Luit miekkostarinan. Kamalaa kun on oikeasti tunteet pelissä mutta niin kovin vaikea tilanne! Siis juuri tällä hetkellä kun asumme eri puolilla maailmaa.
Ihan vajaata tekstiä, kiitos tästä. Tuhlasin elämästäni sen 20 sekuntia paskan ulosantisi lukemiseen. Mihin voin lähettää laskun?
Maitokahvi on sellainen miekkonen joka ottaa aina yhteyttä kun vain voi töiltään🖤 meillä on toisillemme hellittelynimetkin XD. Ja Maitokahvi sanoo pitävänsä minusta juuri tällaisena kuin olen🖤 Ei jauha pinnallisista asioista vaan juttelee hempeitä ja arkisia asioita :) Ja on tietenkin söpö myös XD Hän on ihana!
Samaan aikaan lähellä on miekkosia, jotka ovat omalla tavallaan ihania mutta eivät ikinä tule olemaan Maitokahveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on lyhyt, antaa palaa! Maitokahvilla on kuitenkin virityksessä ja työstössä muitakin naisia, miksi ei sinulla siis muitakin miehiä?
Ihana on, niin sanoo sitten moni muukin. Etäisyys luonnollisesti vaikuttaa, joten miksi murehtia. Romanssit on ihania, kohde vaan vaihtuu.
Maitokahvit on kyllä ihania, itsekin hurahdin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana on, niin sanoo sitten moni muukin. Etäisyys luonnollisesti vaikuttaa, joten miksi murehtia. Romanssit on ihania, kohde vaan vaihtuu.
Maitokahvi puhuu vakavasta suhteesta kanssani. Uskon hänen olevan aito, todistekin löytyy :) on vain niin kamalan vaikea tilanne koska oikeasti nettivälitämme toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Maitokahvit on kyllä ihania, itsekin hurahdin aikanaan.
Niin on XD Hän on niin suloinen.
Mitä teen? Muistakaa että tämä ei ole mitään peliä! XD
Maitokahvi mukissa etenkin aamuisin on oikein kiva asia - muut maitokahvit jättäisin väliin, sillä niiden sisällöstä ei voi koskaan olla varma ;). Kaikkihan nuo mainostavat olevansa herkullisia, mutta jos tuote on oikeasti hyvä, kahvikupilla voi käydä paljon muitakin tipuja vierailulla ;)
Vierailija kirjoitti:
Maitokahvi mukissa etenkin aamuisin on oikein kiva asia - muut maitokahvit jättäisin väliin, sillä niiden sisällöstä ei voi koskaan olla varma ;). Kaikkihan nuo mainostavat olevansa herkullisia, mutta jos tuote on oikeasti hyvä, kahvikupilla voi käydä paljon muitakin tipuja vierailulla ;)
Kyllä tämä Maitokahvi on omaa luokkaansa hyvässä mielessä XD.