Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette tarvitse purukumia tai suuvettä

Vierailija
08.05.2018 |

Peskää hampaanne hyvin ja käykää suuhygienistillä ja hammaslääkärissä. Jos on ientulehdusta ja ientaskuja, niistä on päästävä eroon, jotta pystyy pitämään tulehduksen, pahan hajun ja maun poissa suusta. Kysykää lääkäriltä, miten pääsette ientaskuista eroon, jos pelkkä hammaskiven poisto ei riitä palauttamaan ikeniä kiinteiksi, sellaisiksi joihin palkki ei pysähtyisi. Tämä on tärkeää, jotta pääsette eroon toivottoman tuntuisesta kierteestä. Minulle löytyi hoito. Hoidattakaa myös reiät.

Säästäkää hammaslääkäriä varten jättämällä pois purkat, suuvedet yms. Voitte purskutella myös 0,9%:lla suolavedellä, joka on melkein ilmaista, kun valmistatte sen itse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka virkistävää, että teitittelette meitä. Olen hieman eri mieltä tuosta purukumin syömisestä. Usein päivän aikana suuhun tulee epämiellyttävä "tunkkainen" tunne ja purukumi poistaa sen raikastamalla suun. Saman ajaa toki xylitol-pastilli. Käsittääkseni xylitol-tuotteen syöminen on suositeltavaakin syömisen jälkeen, ellei hampaita voi pestä. Mitä mieltä tästä olette?

Ehdotan, että säästätte rahaa hammaslääkäriin käymällä vuosittain tarkastuksessa. Silloin loppulasku on pienempi kuin jos odotatte vuosikausia käyntien välillä.

Vierailija
2/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkaa syödään happohyökkäyksen katkaisemiseksi silloin kun ei ole mahdollisuus pestä hampaita; esim. koulussa tai työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukumia ympäristöystävällisempiä ovat 100% xylitol-pastillit. Ne ovat hyviä happohyökkäyksen katkaisuun, mutta kun hampaat ovat muuten hoidetut, niitä ei tarvitse suun hajun tai maun peittelyyn. Juustosiivu on myös hyvä tapa päättää ateria.

ap.

Vierailija
4/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohönkä, yök