Tarrat pois Iittalan laseista
Minkä takia osa porukasta jättää ne tarrat paikalleen?! Niin juntin näköistä. Lisäksi olen todistanut juhlissa kun tarra irtosi vieraalta viini hörpätessä ja meinasi tukehtua yskänkohtaukseen tarra nielussa. Tarran kiinni jättävät, jätättekö te laput vaatteisiinkin kiinni? Jos tarkoitus tunnistaa design niin se Iittala lukee siinä lasinjalassa.
Kommentit (21)
Aina olen ottanut kaikki tarrat ennen käyttöä pois. Tietenkin.
Aika noloa. Siis joku on jättänyt tarrat ja tarjoillut tällaisesta lasista juhlissa viiniä?
Mikä juttu tämä on. Siis ei kai kukaan jätä tarroja kiinni laseihin????
Jbtuhbtycthvrvtvg
Jubybyvtvyvybyb6
Yvtbtvybyvyvt
Gybyvybtbtv
Uhunubynybyvgv
Ybybgftvtvtvg
Pois ehdottomasti. Vuosia sitten kävin erään hotellin ravintolassa. Siellä oli iittalan astioissa tarrat. Oli kummallista.
Uhtbhb4vgvt to
Imimum7himu
Ijikuninyhuby
Mumygunybhbh
Tällainen ei kiinnosta pätkääkään. Iittalan kamat on mulle aivan yksi lysti. Pitää olla pieni elämä jos haittaa.
Pitäähän ne tarrat olla. Mä heitän pois ne astiat/lasit mistä ne tarrat irtoaa ja ostan uudet.
Käypäs Iittalan tarrat jonkun sieluun. Minä en ole tehnyt tarroille mitään. Juomalaseista ne on irronneet, viinilaseissa näyttää olevan paikoillaan. Ei ole tarkoitus esitellä laseja vieraille, ei niillä vaikutusta keneenkään tee. Minä vain pidän Häbelin suunnittelemista viinilaseista. Sitä paitsi luulen, että kaverini kyllä tunnistavat ne ilman tarrojakin.
Hei haloo, totta kai ne pitää jättää!
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo, totta kai ne pitää jättää!
Minkä ihmeen takia? Perustele.
Kyllä ne tarrat itsestään irtoaa ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Käypäs Iittalan tarrat jonkun sieluun. Minä en ole tehnyt tarroille mitään. Juomalaseista ne on irronneet, viinilaseissa näyttää olevan paikoillaan. Ei ole tarkoitus esitellä laseja vieraille, ei niillä vaikutusta keneenkään tee. Minä vain pidän Häbelin suunnittelemista viinilaseista. Sitä paitsi luulen, että kaverini kyllä tunnistavat ne ilman tarrojakin.
Saanko kysyä, miksi olet jättänyt ne viinilaseihin paikoilleen? Ne kuuluu etiketin mukaan poistaa ennen käyttöönottoa. Tämä ohje Iittalan tuotantovastaavalta saatu.
Ai mä repeän. Siis voisiko joku perustella miksi jättää.tarrat? Jätättekö te uusiin vaatteisiinkin tuotelaput roikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä, miksi olet jättänyt ne viinilaseihin paikoilleen? Ne kuuluu etiketin mukaan poistaa ennen käyttöönottoa. Tämä ohje Iittalan tuotantovastaavalta saatu.
En tiennyt, enkä ole välittänyt. Eikä kukaan kaverinikaan ole koskaan asiasta maininnut. Tunnustan oitis junttiuteni. Pitäsiköhän nyt mennä irroittamaan ne tarrat...
Vierailija kirjoitti:
Ai mä repeän. Siis voisiko joku perustella miksi jättää.tarrat? Jätättekö te uusiin vaatteisiinkin tuotelaput roikkumaan?
En, mutten leikkaa tuotemerkkejä irtikään.
Ne on samoja ihmisiä, jotka ostaa kerran elämässään Bossin puvun ja jättää sen valkoisen Boss-lätkän siihen hihaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on samoja ihmisiä, jotka ostaa kerran elämässään Bossin puvun ja jättää sen valkoisen Boss-lätkän siihen hihaan.
Sano muuta. Minä poistatin Porschestanikin merkin.
Totta kai pois.