Mikä on teidän inhookkiruuat?
Kommentit (28)
En tiedä miksi mutten ole koskaan välittänyt lihasta. En pidä sen perusmausta, on hyvää vain jos on maustettu niin voimakkaasti ettei sitä inhottavaa makua huomaa kunnolla. Enimmäkseen syön kasvisruokaa. En ole tavannut ketään muuta joka ei pidä lihan mausta. Kaikista inhottavinta on isot pihvit ja grillattavat kyljykset ym. Syön kyllä mukisematta jos tarjotaan enkä nirppanokkaile muiden nähden mutta en ole vain koskaan oppinut pitämään siitä, vaikka olen jo kohta 30v.
Vierailija kirjoitti:
Janssonin kiusaus. Sieniruuat.
Oi nuo on mun lempiruokia. Niin se maku vain vaihtelee.
Kesäkeitto, kesäkeitto ja kesäkeitto! Yksittäisistä aineksista lakka (siis se marja) ja selleri.
Kaikki missä ei ole vihanneksia tai juureksia. Kaikki menee jos on jotain kasvikunnan tuotteita mukana paitsi pikaruokaravintoloiden ruoat.
Kaverillani on näitä rajoitteita. Olen alkanut laittamaan hänen kanssaan ruokaa hänen inhokki aineksista. Nykyään hän sanoo, että kaikki mitä teen on huippuhyvää ja hän luottaa ruokaani, vaikka se sisältäisikin jotain tiettyä ainesta, jota hän on oppinut kammoksumaan, turhaan. Itse en oikein ravintoloihin taitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janssonin kiusaus. Sieniruuat.
Oi nuo on mun lempiruokia. Niin se maku vain vaihtelee.
Niin tekee. Mulla vanhemmat valmisti janssonia lähes viikottain koko lapsuuteni koska niitten mieliruokiin kuuluu ja helppo tehä, sieniä törkittiin aina väillä tarjolle, mutta en vain oppinut tykkäämään noista vaikka jatkuvasti pakko oli syyä. Janssonin anjovis on mun makuun ihan liian voimakkaan makuinen ja sienet... no, maku olisi hyvä (olen aikuisena oppinut sietämään oikein hienoksi muhennettuna niitä ruuassa) mutta koostumus tökkii yhä liikaa.
T: tuon 7 kommentin jättänyt
Yleisesti kaikki sisäelinruuat eli veri, maksa, munuainen.
Sitten erityisesti hevosenlihasta valmistetut. Kun mies ostaa joskus hevosenlihasta tehtyä ja valittaa aina miten on liian suolaista, niin hänelläkin vastenmielisyys on kasvanut ja kasvaa.
Mikä siinäkin lienee syy että hevosenliha pitää suolata rankemmin mut karsii onneksi käyttäjiä.
Hyvin vähän syön mitään punaista lihaa ja sen pitää olla ylikypsää mitä huolin lautaselleni.