Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenne alkoholin käyttö

Vierailija
07.05.2018 |

Kuinka usein ja paljon miehenne juo alkoholia? Kuinka usein juo kotona entä baari illat. Kertokaa omin sanoin. Haluan vertaistukea, että pystyn vertaamaan mikä on liikaa ja mikä överiä ja mikä kenties normaalia. Voi myös laittaa miehen iän. Kiitos vastauksista.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias mies juo noin yhden kaljan viikossa. Joskus ei muista sitäkään. Pari kertaa vuodessa käy sitten kunnolla ördäämässä kavereiden kanssa ulkona.

Vierailija
42/44 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juo ollenkaan enää nykyään, teinivuodet riittivät hänelle. Itse olen toipuva melkein alkoholisti (?), toisin sanoen riippuvuus oli hyvin lähellä syntyä. Molemmat olemme 25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 33 v. Ei käy baareissa. Ei juo itseään humalaan. Juo annoksen, korkeintaan kaksi saman illan aikana. Juo ehkä kerran kuukaudessa tuon 1-2 annosta.

Vierailija
44/44 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy kun lukee että mulla ei ole alkoholiongelmaista miestä. Mulla mies juo joka ikinen viikonloppu kunnon kännit ja baarissa ramppaa tiheään. Viime kesän oli 8 viikkoa joka päivä kännissä eli koko loman ja joutui 3 kertaa sairaalaan kesän aikana viinan takia. Sai alkoholimyrkytyksen ja vatsahuuhteluun. Sen jälkeen kaatui viinapäissään pyörällä ja löi pään. Ja kolmas kerta oli kun olivat olleet jossain mökillä juomassa ja joku oli keksinyt lähteä kaupungille autolla ja mies oli tyhmänä lähtenyt kyytiin ja auto oli suistunut ojaan. Kauhulla odotan mitä tänä kesänä tapahtuu. Ja ikää miehellä 24v

Ei tuo sinun poikaystävä ole mikään mies. Noin nuori ja tuollaiset juiomatavat, joten pelasta nyt itsesi, tyttö hyvä. Kiität itseäsi sitten myöhemmin.