Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti ja oon ryypännyt kuukauden!

Vierailija
07.05.2018 |

Oon juonut sixpäkin kaljaa joka ilta. Kasvot ihan turvoksissa ja iho punottaa. Painoa tullut varmaan 5kg pelkkänä turvotuksena. Oltiin 5 vuotta yhdessä. Ei lapsia. En kestä tätä. Mitä teen oikeen?
Tuun kohta hulluksi. Työt alkais 2 viikon päästä, mutta näyhtän ihan juopolta ja olen ihan rikki!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisit johonki juttelemaan, vaikka perheasiainneuvotteluun? Itse kävin kun oltiin eroamassa exän kans, puhuin pahasta olosta ja ihme kyllä se helpotti vähän, edes hetkeksi.

Vierailija
2/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huomiseksi vain neljä olutta. Seuraavaksi illaksi vain kolme. Viikossa pääset kokonaan irti, markkina-arvosi palaa ennalleen.

Tuollaisella harrastelulla et ole edes aloittanut alkoholisoitumista, joten voit helposti lopettaa. ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viinaa - se helpottaa!

Vierailija
4/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toi kaljottelu olis syytä ja hyvä lopettaa heti. Alkoholi ei ratkaise eikä helpota elämää.

Vierailija
5/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpäkin😂😂 mulla menee laatikko illassa vaikka ei vituttaiskaan

Vierailija
6/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota nyt kyllä ryyppäämiseksi voi sanoa

Vierailija
7/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä on tullutkin, joten ota lisempää sitä kaljaa !

Vierailija
8/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joisin itseni hengiltä.

Vierailija
9/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen ja ryhdistäydy. Näytä että pärjääväät yksin, stailaa itsellesi uusi upea tyyli, joka kohottaa itsetuntoa. Älä jää yksin, nyt olet vapaa koittamaan mitä tahansa, osta vaikka moottoripyörä kesäksi tai jotain muuta mitä et ole ennen tehnyt. Nauti vapaudesta, voit harrastaa juuri sellaisia suhteita kuin itse haluat, ala käymään treffeillä.

Vierailija
10/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitä kätesi yhteen ja pyydä korkimmalta apua - hän kyllä kuulee Sinunkin vilpittömän pyynnön, jos vain itse niin tahdot.

Vierailija
11/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liitä kätesi yhteen ja pyydä korkimmalta apua - hän kyllä kuulee Sinunkin vilpittömän pyynnön, jos vain itse niin tahdot.

Älä hyvä mies/nainen vaadi ihmiseltä vilpittömyyttä! Muuten olen kyllä reseptistäsi samaa mieltä.

Vierailija
12/12 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sixpack voi hennolle naiselle olla jo aika paljon. Tosin hentoudesta parantuu kyllä puolessa vuodessa tuolla reseptillä. Siirry Lidln kevyt lonkeroihin ja muihin karkkeihin tai kuiva viinipullo, jos on pakko juoda. Parempi olisi lopettaa, koska nyt sulla on krapulat lisäämissä morkkiksia ja huonoa oloa. Tuollaisen suhteen jälkeen kyllä helposti on elämä kriisissä ja todella vaikeaa puolikin vuotta. Se pitää vaan kärsiä ja helpottaa hiljalleen. Alkoholistiksi ei kannata kuitenkaan ryhtyä. Jätä juomat kauppaan, jos vain pystyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä