Minkähänlaista olisi, jos olisi vaikka neljä vaimoa?
Yksinäisenä miehenä rupesin miettimään, että kun joissain päin maailmaa miehellä saa olla vaikka neljä vaimoa, niin minkälaista se olisi?
Olisihan se ainakin siinä mielessä mahtavaa, että seksiä saisi luultavasti paljon varmemmin kuin jos olisi vaikka vain yksi vaimo. Vaikka jollain vaimolla olisi vaikka pää kipeä, kuukautiset, liian vähän aikaa kulunut synnytyksestä tai joku muu syy, niin olisi silti vielä kolme vaimoa, joista hyvinkin yksi saattaisi suostua seksiin. Sitten kotityöt tulisi luultavasti tehtyä ilman, että itse tarvitsisi tehdä niitä, kun olisi useampi vaimo tekemässä ne. Yksi vaikka siivoaisi, yksi pesisi pyykit, yksi laittaisi ruoat ja tiskaisi jne.
Kuitenkin se olisi varmasti enemmän kamalaa kuin ihanaa, jos olisi monta vaimoa. He taatusti vahtisivat minua todella tarkasti, että minä en pääse suosimaan yhtään heistä muiden kustannuksella ja entä jos vaimot tahtoisivat tietää, että kuka heistä on minun suosikkivaimoni eikä vastaukseksi riittäisi se, että he ovat kaikki yhtä hyviä vaimoja. Siinä olisi todella pahassa pulassa kun yrittäisi miettiä vastausta. Myös silloin, jos vaimot riitelisivät keskenään niin siinä olisi pulassa jos yrittäisi mennä väliin ja saisi kaikki vaimot samaan aikaan kimppuunsa. Myös vaimon ja lasten elättäminen olisi raskasta, sillä lapsiahan voisi helposti syntyä reilusti yli kymmenen, pahimmassa tapauksessa vaikka 30-40 niin siinä tarvittaisiin todella iso talo ja vähintään yksi linja-auto, jolla heitä kuljettaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kallista olisi. Sama elintaso on taattava kaikille vaimoille. Jos ostat yhdelle mekon, ostat kolmelle muullekin. Tai timanttikorvikset. Tai asunnon.
Sossu maksaa kaiken.
Kysy vaikka Abdilta tai Jamalilta. Kokemusta on.
Vaimoista ainakin yhdellä olisi koko ajan joku ongelma ja kun kuukautiset synkronoituisivat yhdessä asuessa, niin pms-helvetti olisi nelinkertainen ilo joka kuussa.
Mä olen nyt väsyttänyt kaksi aviomiestä (ei yhtä aikaa), joten ajatus seksimäärän tippumisesta vielä neljännekseen ei houkuta, vaikka myös tiski-, pyykki- ja kokkivuorojen määrä harvenisi. Huono diili naiselle.
Sisarvaimot-sarjan perusteella ei miehellä ole hetken rauhaa. Neljän vaimon ja parinkymmenen lapsen ongelmat kaatuu aina hänen niskaan. Joka yö eri vuoteessa, entä jos ei haluta tai haluais olla 2 yötä peräkkäin saman vaimon kanssa.
Jossainpäin maailmaa ei edes ne uskonoppineet suodittele sitä enää. Ilmeisesti on aika kamalaa lopulta.
Kallista olisi. Sama elintaso on taattava kaikille vaimoille. Jos ostat yhdelle mekon, ostat kolmelle muullekin. Tai timanttikorvikset. Tai asunnon.