Jenni Vartiaisen ja rahkamiljonääri Samin suhde voi hyvin: yhdessä Bahamalla, kuvat! Kyllä mammoja kyrsii...:D
Ottaako av-mammoja kovastikin päähän kun vihaamanne Jenni nauttii elämästä ja iiihanasta miehestä? Hähähäää. Ja anti tulla haukkuja, eivät kuulu Bahamalle asti!
https://www.instagram.com/p/BieyCENlzgW/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
https://www.instagram.com/p/BiaIspUh-hP/?taken-by=salmonkiwi
https://www.instagram.com/p/BieritLBKNT/?taken-by=salmonkiwi
Kommentit (82)
Eihän täällä ole kuin se yksi Jenni-hullu. Muut eivät juurikaan dissaa Jenniä. Kos lukisit ketjuja, niin huomaisit, että Jenniä puolustetaan paljon.
Niin kyrsiikin. Toivottavasti Jenni tapaa siellä tiikerihain.
En ole kateellinen. Miksi olisin? Bahama on kyllä todella upea paikka, itse olen tosin käynyt siellä vain päiväreissulla mutta varmasti viihtyisi pitempäänkin. Ihanan näköistä.
Eiköhän Jenni palaa tuolta reissulta rengastettuna...
Joo, kyllä mä oon niin kateellinen niille, kun ovat olleet jo useamman tunnin jumissa lentokentällä. Mäkin haluun!!!
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä mä oon niin kateellinen niille, kun ovat olleet jo useamman tunnin jumissa lentokentällä. Mäkin haluun!!!
Kiihkeästi rakastuneena ei tuollaiset pikku vastoinkäymiset haittaa yhtään. Tuijottelevat toisiaan siellä syvälle sinisiin silmiinsä...
Onko tässä toisten rahat pelissä, vai mikä harmittaa? Omillaanhan saa tehdä vaikka koalanpaskasta karusellin.
Jennillä taas pitkä musta hame. Miksei yhtään biksukuvaa edes tuollaisesta paratiisista???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeästi rakastuneena ei tuollaiset pikku vastoinkäymiset haittaa yhtään. Tuijottelevat toisiaan siellä syvälle sinisiin silmiinsä...
Jos on muutakin elämää tai velvollisuuksia, niin saattaa se haitata, ettei tiedä koska lento lähtee ja pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä toisten rahat pelissä, vai mikä harmittaa? Omillaanhan saa tehdä vaikka koalanpaskasta karusellin.
Molemmilla ihan omat rahat. Av-mammulit vihaavat Jenniä ja toivovat hänelle pelkkää pahaa. Siksi Jennin onni harmittaa heitä vietävästi 😀
Vierailija kirjoitti:
Jennillä taas pitkä musta hame. Miksei yhtään biksukuvaa edes tuollaisesta paratiisista???
Katsele sinä vaan Jannan ja Abreun biksukuvia.
Jenni Vartiaista tai rahkamiljonääriä :D vastaan mulla ei ole mitään, mutta LENTOMATKAILU ON RIKOS ILMASTOA KOHTAAN.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaista tai rahkamiljonääriä :D vastaan mulla ei ole mitään, mutta LENTOMATKAILU ON RIKOS ILMASTOA KOHTAAN.
Jaaha. Kun miehen työ ja koti ovat New Yorkissa ja naisen Suomessa, sinun mielestäsi heillä ei ole oikeutta seurustella ja tavata toisiaan? Vai veneelläkö pitäisi Atlantin yli kulkea?
lentomatkailu on rikos lintuja kohtaan, aina joku pieni lintuparvi lentää moottoriin. toiseksi autolla ajaminen on rikos maantiehiiriä kohtaa, niitä jää usein autojen alle
Komee mies. Upea pari, sopivat hyvin yhteen. Samanlaiset kirkkaat silmät molemmilla. Uskon että tää kestää.
Taitaa nyt aloittajaa harmittaa itseään, miksi Jennin onni olisi jotenkin palstalaisilta pois.
No ei kyrsi. Minusta neiti vartiainen on kaunis ja lahjakas artisti, vaikkei hänen musiikkinsa omaan genreen kuulukkaan.
Eiks toi ole ihan normaalia että ihmiseg rakastuvat, menevät yhteen ja tee lemmenlomia?
Terveiseh vaan Jennille että nauti auringosta ja rakkaudesta!
Aloittaja taitaa eniten fanittaa sitä miestä, ei toki siinä mitään pahaa.
Eipä kuulu mammoilta nyt dissaamista. Siksi ette kehtaa haukkua koska jokainen viesti tähän ketjuun viittaa karmeaan kateuteen Jenniä kohtaan...