Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko missään käydä silittelemässä koiria?

Vierailija
07.05.2018 |

En halua itse sitoutua sinkkuna koiran hoitamiseen mutta olisi kiva silitellä jossain koiria? Onko tällaista palvelua missään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ainakin tykkäis. Aina silitysten ja rapsutusten perään. Voisin viedä jonnekkin sen aina paijattavaksi.

:D olisko tässä bisnes idea

Vierailija
2/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä. Voit tulla silittämään meidän koiraa. Maksaa 40 € tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi kuule vaikka kadulla kysyä vastaantulevalta koiranulkoiluttajalta, jos sen koiraa voi silittää.

Vierailija
4/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ehkä mennä johonkin koirapuistoon ja kysyä siellä luvan. Mulle kävis ainakin. 

Vierailija
5/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset eläinsuojelujärjestöt olisivat varmasti kiinnostuneita vapaaehtoisista koiransilittelijöistä.

Vierailija
6/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu eläinsuojeluyhdistykseen tai opaskoirakoulun tarhalle vapaaehtoiseksi lenkittäjäksi ?

Vierailija
7/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ihan terapiakoiria, joita voi tilata kyläilemään. Vierailevat kyllä yleensä vaan tyyliin työpaikoilla ja laitoksissa, joten yksityishenkilön kylään vaikeampi saada. Mutta sähän voit, vaikka mennä lähimpään löytöeläintaloon silittelemään koiria.

Vierailija
8/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita asuintalosi rappuun ilmoitus, että pidät koirista ja olisit valmis ottamaan koiria lenkitettäväksi ja paijattavaksi. Yksi kaverini teki paljon töitä kotona, ja laittoi tuollaisen ilmoituksen. Hänellä oli sitten monesti yhden naapurin koira "päivähoidossa", kaverini piti taukoja töistä käyttäen sitä pissalenkeillä jne .

Vierailija
9/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa ilmoitus vaikka Facebook koira ryhmään, moni varmasti tykkäsi jos saisi apua koiran ulkoilutukseen vieläpä ilmaiseksi.

Vierailija
10/10 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kenelle vain koiraani antaisi. Hänellä niin spesiaalit tavat. Monet antaa kaikenlaisia herkkuja vaikka kielletään, herkkävatsainen koira saa närästystä.