Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä Arhinmäen töherrys on hieno asia, teille varmasti sopii jos tule spreijaamaan kirkkoveneen teidän oveen?

Vierailija
28.06.2023 |

Se on katsos mun mielestä taidetta kans. Roosa Meriläinen juuri hehkutti miten hieno asia se on, joten hänen omaisuuden saa myös tärvellä miten haluaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graffitit ovat aina näyttäneet typeriltä töhryiltä. Arhinmäki pahentaa vain tässä tapauksessa asiaa.

Vierailija
2/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäen teos on taidetta, kirkkovene ovessa ei ole.

Sinä AP ilmeisesti omistat sillan, jonka alle Arhinmäki taiteensa teki. Jos et, lopeta typerä uhoaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Graffitit ovat aina näyttäneet typeriltä töhryiltä. Arhinmäki pahentaa vain tässä tapauksessa asiaa.

Ei ne harmaat betonitkaan kauniita ole. Mun mielestä muraalit ja oikeasti hienot graffitit sais antaa olla.  Tuokin oli jossain junaradan varressa josta sen näkee mitä muutaman sekunnin. Sen enempää ei vissiiin nykyään tarvi että mielensä pahoittaa. Yhy hyy se betonin pätkä ei ollut enää tasaisen harmaa.

Vierailija
4/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä AP ilmeisesti omistat sillan, jonka alle Arhinmäki taiteensa teki. Jos et, lopeta typerä uhoaminen.

Arhinmäki nukkuu tuon sillan alla 'kavereidensa' kanssa.

Vierailija
5/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne harmaat betonitkaan kauniita ole. Mun mielestä muraalit ja oikeasti hienot graffitit sais antaa olla.  Tuokin oli jossain junaradan varressa josta sen näkee mitä muutaman sekunnin. Sen enempää ei vissiiin nykyään tarvi että mielensä pahoittaa. Yhy hyy se betonin pätkä ei ollut enää tasaisen harmaa.

Kommarin töhry ei ole taidetta.

Vierailija
6/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olisi hieno asia jos arhinmäki kasvattaisi pallit itselleen ja harrastaisi taidettaan vaikka kotitalonsa seiniä maalaamalla eikä muiden omaisuutta. Riidelkööt naapuriensa kanssa taiteestaan. 

Vierailija
7/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisetko sen päättää mikä on taidetta ja mikä ei? Oletko koskaan katsonut millaista paskaa Kiasmassa on taiteena?

Vierailija
8/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kommarit pitäisi laittaa leirille. Miksei niin tehdä kun mä oon sitä mieltä?

Vierailija
9/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kommarit pitäisi laittaa leirille. Miksei niin tehdä kun mä oon sitä mieltä?

jäi kesken vuonna 18

Vierailija
10/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet sanomaan mikä on taidetta ja mikä ei?

Vierailija
11/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väylävirasto omistaa rata-alueet. Sen taas omistaa suomi eli suomalaiset. Joten käytännössä varmaan liki jokainen av-kävijä omistaa tuon seinän. Joten mikä se pointtisi oli?

Kysykööt paavo kaikilta muilta omistajilta (kirjallisen) luvan jos haluaa taiteilla tuonne. 

Vierailija
12/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys onkin siitä, saako toisen omaisuutta maalata jos se on maalaajan mielestä silloin parempi. Jos on tuota mieltä niin pitää hyväksyä jos omaa omaiduutta töhritään.

Vierailija
13/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisetko sen päättää mikä on taidetta ja mikä ei? Oletko koskaan katsonut millaista paskaa Kiasmassa on taiteena?

Tunnetustihan siellä oli yhdessä näyttelyssä sitä ihteensä tehosekoittimissa. 

Vierailija
14/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väylävirasto omistaa rata-alueet. Sen taas omistaa suomi eli suomalaiset. Joten käytännössä varmaan liki jokainen av-kävijä omistaa tuon seinän. Joten mikä se pointtisi oli?

Kysykööt paavo kaikilta muilta omistajilta (kirjallisen) luvan jos haluaa taiteilla tuonne. 

Kaikki omistaa, mutta itsekäs sosialisti päättää. Näin se vasemmistolaisilla menee.

Vierailija
15/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se graffitihan oli hieno ankeassa betoniseinässä. Olisin jättänyt paikalleen. En muuten ole vassari, en liioin persu, kepulainen tai kokkari, en lue mitään saneltua totuutta.

Vierailija
16/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki omistaa, mutta itsekäs sosialisti päättää. Näin se vasemmistolaisilla menee.

Vierailija
17/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkovene ovessa nimenomaan on taidetta - tuohtuneen ahdasmielisen palstailijan vihanilmaisu. Tuu vaan spreijaamaan mun ovi niin myyn sen viidellä tonnilla Kiasmaan.

Vierailija
18/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunisteilla ei ole tapoja.

Vierailija
19/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se graffitihan oli hieno ankeassa betoniseinässä. Olisin jättänyt paikalleen. En muuten ole vassari, en liioin persu, kepulainen tai kokkari, en lue mitään saneltua totuutta.

Ankeaan paikkaan tehty maalaus saa aikaan aivan ihme ärsyyntymistä. En tajua kait näillä on hiekkaa ikävässä paikassa. Mitä piip se maalaus siellä haittaa? Eikä tuo ole kenenkään yksityistä omaisuutta.

Vierailija
20/20 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisten omaisuuden saa tärvellä, heille se on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme