Mies ei halua antaa suuseksiä, koska ällöttää - voinko pyytää totuttelemaan vai onko se painostusta?
Miehen mukaan siis naisen alapään koostumus tuntuu suussa pahalta, vähän kuin etanoita söisi. Hänellä on kakomisrefleksi tosi herkässä. Kyse ei ole minun hygieniastani vaan näin on ollut muidenkin naisten kanssa.
Ollaan oltu jo yli 10 v. ja tämä asia on nyt alkanut häiritä minua, kun oma itsevarmuus on kasvanut. Ennen en siis välittänyt suuseksin vastaanottamisesta itsekään, mutta nyt päästäisin miehen mielihyvin alas. Olisiko siis kohtuutonta ehdottaa miehelle, että voitaisiin yhdessä opetella ja totutella siihen? Joskus vuosia sitten kokeiltiin 69:ä kun se oli miehen mielestä paras vaihtoehto harjoitteluun, mutta sitten se jotenkin jäi...
Olen siis vahvasti sitä mieltä, ettei sängyssä pidä tehdä mitään mitä ei halua, mutta olen kyllä itse opetellut syväkurkkua ja totutellut peppuseksiin miehen mieliksi ja ihan sen takia, että nautin saadessani tuottaa nautintoa toiselle.
Mitä mieltä olette?
:D Kaikilla naisilla tytöillä on vaginoosi ja pimpin pitää haista maista särjeltä.