Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua antaa suuseksiä, koska ällöttää - voinko pyytää totuttelemaan vai onko se painostusta?

Vierailija
07.05.2018 |

Miehen mukaan siis naisen alapään koostumus tuntuu suussa pahalta, vähän kuin etanoita söisi. Hänellä on kakomisrefleksi tosi herkässä. Kyse ei ole minun hygieniastani vaan näin on ollut muidenkin naisten kanssa.

Ollaan oltu jo yli 10 v. ja tämä asia on nyt alkanut häiritä minua, kun oma itsevarmuus on kasvanut. Ennen en siis välittänyt suuseksin vastaanottamisesta itsekään, mutta nyt päästäisin miehen mielihyvin alas. Olisiko siis kohtuutonta ehdottaa miehelle, että voitaisiin yhdessä opetella ja totutella siihen? Joskus vuosia sitten kokeiltiin 69:ä kun se oli miehen mielestä paras vaihtoehto harjoitteluun, mutta sitten se jotenkin jäi...

Olen siis vahvasti sitä mieltä, ettei sängyssä pidä tehdä mitään mitä ei halua, mutta olen kyllä itse opetellut syväkurkkua ja totutellut peppuseksiin miehen mieliksi ja ihan sen takia, että nautin saadessani tuottaa nautintoa toiselle.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mukaan siis naisen alapään koostumus tuntuu suussa pahalta, vähän kuin etanoita söisi. Hänellä on kakomisrefleksi tosi herkässä. Kyse ei ole minun hygieniastani vaan näin on ollut muidenkin naisten kanssa.

Ollaan oltu jo yli 10 v. ja tämä asia on nyt alkanut häiritä minua, kun oma itsevarmuus on kasvanut. Ennen en siis välittänyt suuseksin vastaanottamisesta itsekään, mutta nyt päästäisin miehen mielihyvin alas. Olisiko siis kohtuutonta ehdottaa miehelle, että voitaisiin yhdessä opetella ja totutella siihen? Joskus vuosia sitten kokeiltiin 69:ä kun se oli miehen mielestä paras vaihtoehto harjoitteluun, mutta sitten se jotenkin jäi...

Olen siis vahvasti sitä mieltä, ettei sängyssä pidä tehdä mitään mitä ei halua, mutta olen kyllä itse opetellut syväkurkkua ja totutellut peppuseksiin miehen mieliksi ja ihan sen takia, että nautin saadessani tuottaa nautintoa toiselle.

Mitä mieltä olette?

Miksi naisessa maistuu särki? Vaikka monikaan ei olisi soutanut naisen järveä kun tyttö omana lampena sen pitänyt on? Silti naisessa tuoksahtaa kala kuin valasta ois pannut.

Vierailija
22/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat jotka selvitän jo tapailuvaiheessa, ENNEN seurustelua;

Että mies nuolee, että häntä saa nuolla.

Että vartaloni on kokonaisuudessaan ilo hänelle, ja että hän antaa omansa olla minulle.

Että piiska pysyy tarvittaessa kädessä, ettei ole mitään leluestoja.

Että miehessä on potkua, intoa ja mielenkiintoa seksiasioihin.

Onneksi en ole aloittanut vakavaa seurustelua teininä, ja ole nyt jumissa miehen kanssa velkaisessa omakotitalossa lapsinemme, ja toivo että saisin mennä ja löytää itseni.

Hyvä kun olet harrastuksesi löytänyt.

Ehkä kasvat vielä joskus aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vartaloni on kokonaisuudessaan ilo hänelle, ja että hän antaa omansa olla minulle.

Että piiska pysyy tarvittaessa kädessä, ettei ole mitään leluestoja

Seksihullu on puhunut!

Vierailija
24/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että piiska pysyy tarvittaessa kädessä, ettei ole mitään leluestoja.

Että miehessä on potkua, intoa ja mielenkiintoa seksiasioihin.

Onneksi en ole aloittanut vakavaa seurustelua teininä, ja ole nyt jumissa miehen kanssa velkaisessa omakotitalossa lapsinemme, ja toivo että saisin mennä ja löytää itseni.

Hyvä kun olet harrastuksesi löytänyt.

Ehkä kasvat vielä joskus aikuiseksi.

Toisille seksi on tärkeä osa elämää.

Vierailija
25/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsekin sen antaminen. Eiköhän ala mies "tottumaan" siihen antamiseenkin.

Vierailija
26/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksissä tarvitse mennä epämukavuusalueelle tai siedättyä. Toisen mieliksi voi tietysti kokeilla, samalla lailla kuin vieraita ruokiakin, mutta jos ei tykkää, niin ei. Tämä pätee molempiin suuntiin.

Vierailija
27/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iron Maidenin laulajaki sai kurkkusyövän nuoltuaan liikaa pillua. Ei oo terveydelle välttämättä hyväks. Jumala loi jo huvittelukeskuksen ja jätehuollon samaan. Pitäisikö siellä olla vielä ruokalakin?

Vierailija
28/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota enää suihin sinäkään

Vierailija
29/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen vaatimus on seksuaalista häirintää! toivottavasti ukkosi tekee tästä poliisiasian, jos et ymmärrä selkeää ei:Tä kerralla.

Vierailija
30/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksissä olen saanut parhaimmat orkut. Pitää muistaa rentoutua!

Vierailija
31/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta olisi ihan ok, jos mies ei antaisi suuseksiä, mutta jäin ihmettelemään, miten tämä mies sitten sitä suuseksiä antaa, jos etanakoostumus saa kakomaan. Minulla ainakin se kakomisrefleksi on tuolla suun sisällä aika syvällä eikä huulilla ja kielellä. En toki ole koskaan naiselle antanut suuseksiä, joten en tiedä, miten syvälle suuhun siinä tavaraa menee. 

Vierailija
32/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itsekin sen antaminen. Eiköhän ala mies "tottumaan" siihen antamiseenkin.

Eli toisin sanoen ap:n pitäisi sinun mukaasi kiristää miestä tekemään seksijuttuja, joita hän ei halua tehdä. Terveitä neuvoja annat.

Vierailija
33/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko pakkorako tai sit hää o håmå

Vierailija
34/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma nykyisen kanssa. Olemme tosin olleet vasta joitakin vuosia yhdessä.

Aiemmat miesystävät ja yhdenillanjutut ovat antaneet mielellään suuseksiä, ihan omasta aloitteestaan ja selvästi myös näyttäneet nauttivansa siitä.

Mutta tämä nykyisen kanssa suuseksiä ei vain ole. Olen yrittänyt alun jälkeen varovasti kysellä onko vikaa minussa vai eikö hän vaan tykkää suuseksistä niin vastaus on, että kyllä tykkää ja ei ole vikaa minussa.... silti suuseksiä ei vain ole koskaan.

Pari kertaa alkuaikoina kun sanoin suoraan mitä haluaisin, mies yritti nuolla, jotenkin ihmeen hankalassa asennossa, yhtä ja samaa liikettä kielellä, täysin haluttomasti ja hänellä seisokki lopahti. Siirtyi joka kerta nopeasti sormipeliin parin jäykän lipaisun jälkeen. Ja kyllä yritin kehua ja kertoa kun tuntuu hyvältä ja varovasti jeesata asennon kanssa, mutta eipä auttanut. En ole jaksanut enää pyytää suuseksiä, kun mies ei ole kertaakaan osoittanut oma-aloitteisuutta asian suhteen.

Mies on taitava käsistään joten ei siinä mitään, mutta kyllä silti todella kaipaan suuseksiä. Ja kyllä, minä annan sitä miehelle lähes aina vähintään esileikkinä. On todellakin käynyt mielessä, että lopetan itsekin. Omaa itsetuntoa jotenkin syö se, että mies ei halua minua niin paljon että olisi valmis nuolemaan.

Vierailija
35/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille sillikommentoijille: partnereillanne on ollut tauti tai tulehdus. Googlaa bakteerivaginoosi. Terve, kiimainen pillu tuoksuu ja maistuu hyvälle.

Vierailija
36/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Meillä sama tilanne.

Vierailija
37/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sun on olla ilman. Haluttoman ja taitamattoman miehen antama suuseksi ei ole mistään kotoisin. Vaihda miestä tai käy vieraissa, jos asia on ihan hirveän tärkeä, niin ne muutkin tekee.

Vierailija
38/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina vaan seksiä!  :(

Vierailija
39/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
40/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sun on olla ilman. Haluttoman ja taitamattoman miehen antama suuseksi ei ole mistään kotoisin. Vaihda miestä tai käy vieraissa, jos asia on ihan hirveän tärkeä, niin ne muutkin tekee.

Vähän samalla kannalla, vaikken pettämistä ehdottaisikaan. Nauttisitko muka suuseksistä, jos mies tekisi sitä vastentahtoisesti, kömpelösti ja yökkäillen? Kuulostaa minusta kamalalta. Jos yrität painostaa, seksistä voi tulla välillenne isompi ongelma, kuin mitä pelkkä suuseksin puuttuminen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan