Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kas, tajusin olevani raiskaaja

Vierailija
07.05.2018 |

Tapahtui 90-luvulla. Oli varhainen aamu, heräsin ennen vieressä nukkuvaa silloista avopuolisoani. Aamuseisokki halusi huomiota ja äksöniä. Käännyin siitä nukkuvan avokin puoleen ja aloin vähän pusutella kaulaa ja sormettaa (nukkui housuitta). Hän oli sikeäuninen, mumisi jotain, mutta ei varsinaisesti herännyt. Vaan ei vastustellutkaan.

No, hyppäsin siitä pukille, livautin jorman ykkösellä sisään ja aloin työnnellä. Siihen alkoi jo avokkikin heräillä, mutta ei sanonut vieläkään mitään, antoi mun touhuta loppuun asti ja inisi hiljaa. No, ei se kauaa sillä kertaa kestänyt, kun aattelin ettei hän ole oikein fiiliksissä mukana, joten laskin melko nopeasti ns. rojut ränniin.

Jälkeenpäin hän kuitenkin sanoi, ettei ollut pitänyt siitä ja pyysi, etten tekisi niin enää. Enkä tehnytkään. Suhteemme jatkui kuitenkin vielä pitkään tuon tapauksen jälkeen ja päättyi aikanaan ihan muista syistä.

Mutta siis, ymmärtääkseni nykykäsityksen mukaan syyllistyin tuolloin avopuolisoni raiskaamiseen. Vai? Selvää sanallista suostumusta en häneltä saanut, mutta ei hän mitenkään estellytkään. Mutta ehkä hän oli hätääntynyt, eikä saanut sanaa suustaan? Pitäiskö mun nyt marssia suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, olet raiskaaja. Alentuva suhtautumisesi asiaan kertoo lisäksi, ettet pidä asiaa edes kovin kummoisena, saati kadu sitä. Joten vankilaan mars, uusimisriski raiskaamiselle on tapauksessasi iso.

Onneksi nykyinen puolisoni tykkää sitomisleikeistä ja raiskausfantasioista, joten asia on hoidossa ja muut naiset minulta turvassa. Ja maailma pelastuu!

Raiskausfantasia on hieman eriasia kuin oikea raiskaus. Itsekin pidän sitomisesta, bdsm:stä ja muusta rajusta seksistä, mutta raiskatuksi en silti koskaan halua tulla.

Ja ei, naiset eivät ole turvassa, olethan ennenkin raiskannut parisuhteessa oman kumppanisi.

Oikeassa olet, kyllä nyt kannattaa naisten mennä judokursseille ja hankkia turvalukot sekä pistoolit, kun täältä tulee 90-luvun kylmäverisin parisuhderaiskaaja ja tuikkaa teitä peeniksellään!

Vierailija
42/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset sinulta turvassa kun kumppanisi tykkää sikailuistasi? Vaikutatpa mukavalta tyypiltä.

Huumorin tuottaminen on vaikeaa, näköjään lähes yhtä vaikeaa kuin sen ymmärtäminen.

Mutta erästä maineikasta suomalaista bändiä lainatakseni: "En ole mukava mies!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset sinulta turvassa kun kumppanisi tykkää sikailuistasi? Vaikutatpa mukavalta tyypiltä.

Huumorin tuottaminen on vaikeaa, näköjään lähes yhtä vaikeaa kuin sen ymmärtäminen.

Mutta erästä maineikasta suomalaista bändiä lainatakseni: "En ole mukava mies!"

No minua ei ainakaan naurata mitkään raiskusvitsit, varsinkaan kun olen joutunut raiskausyrityksen kohteeksi. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
44/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuo ei ollut rikos tapahtuma-aikaan, ja Suomessa on taannehtivan lainkäytön kielto. Ällöähän tuo ainakin minusta on, mutta ei tosiaan ollut rikos tuolloin. Eikähän siitä nykyäänkään vankilaan joudu, jos ei siitä ilmoiteta. Kuten tällaisissa tapauksissa ei useimmiten tehdäkään. 

Vierailija
45/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas sekoitan tahallani tyrmäystippoja vaimoni juomiin niin eipähän tule sanomista jälkeenpäin kun hän ei edes tiedä

Paitsi, jos löytää kuvaamasi videon jossa nussitte häntä kavereidesi kanssa suuhun vuoron perään.

Vierailija
46/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman monesti ja minulla on edelleen lupa tehdä niin, vaimoni pitää siitä että herää seksiin.

Vierailija
47/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estoutuneita yleensä häiritsee kaikki mikä tapahtuu pimeässä makuuhuoneessa saunan jälkeen lauantai-iltana 21-22 ulkopuolisena aikana.

Eli sinusta kourinta ja seksi ilman lupaa on ok?

Ei vaan minusta joka kerta täytyy erikseen pyytää kirjallinen lupa kahden (2) todistajan läsnäollessa, vaikka olisi oltu naimisissa 50 vuotta.

Eikä pidä unohtaa virallista tarkkailijaa, joka on samassa huoneessa valvomassa taphtumaa ja sitä että kaikki menee pelisääntöjen mukaan.

Vierailija
48/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa kun mies tekee noin mulle ❤️

Nykyinen puolisoni on samaa mieltä. Ihania ootte te tällaiset naiset!

Eiks teillä ole kusihätä kun heräätte? Minä menen ainakin ekana aamulla vessaan. Se nyt vielä puuttuisi että joku siinä alkaisi lykkiä yhtäkkiä.

Vierailija
49/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana herätä siihen, kun mies koskettelee. Ehkä asia kannattaa ottaa etukäteen puheeksi, että kumpoani tietää, miten toinen suhtautuu.

Vierailija
50/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa kun mies tekee noin mulle ❤️

Nykyinen puolisoni on samaa mieltä. Ihania ootte te tällaiset naiset!

Eiks teillä ole kusihätä kun heräätte? Minä menen ainakin ekana aamulla vessaan. Se nyt vielä puuttuisi että joku siinä alkaisi lykkiä yhtäkkiä.

Yleensä ei. Käyn illalla viimeiseksi vessassa.

Vierailija
51/73 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina vaikea herätä varsinkin talven pimeinä aamuina niin mikäs sen ihanampaa kuun herätä miehen antamaan suuseksiin ja vähän virottuani hän rakastelee kanssani. Tykkään myös itse herätellä häntä ottamalla suihin. :)

Vierailija
52/73 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään siitä, että mieheni alkaa hyväillä klitoristani, kun olen vielä nukkumassa. Eikä haittaa ollenkaan, jos mieheni saa minut kostumaan ja työntää peniksensä vaginaani. - Olemme puhuneet tästä asista keskenämme, joten miehellä on lupa tehdä näin minulle, vaikka olisin puoliunessa. Samoin minulla on lupa, että saan herättää mieheni suihinotolla. Mies jopa toivoo sitä :)

Vierailija
53/73 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan kyllä, tuo on raiskaus. 

Aloittajan vaimo ei kuitenkaan ilmeisetsi ottanut asiaa hirveän pahasti. Aloittaja siis ainakin jossain määrin tulkitsi oikein tämän suhtautumisen. Asia ei siis ollut hirveän vakava, noin käytännössä. 

Vierailija
54/73 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Mun nainen nimenomaan haluaa että otan hänet joskus kun on nukkumassa. Ei tosin olekaan suomalainen. Suomalaisille seksin antaminenkin on parisuhdebisnestä.

Vierailija
55/73 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä sellaisia naisia, jotka ei halau että mies koskettelee ja herättelee seksillä.

Vierailija
56/73 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehestäni ja seksistä hänen kanssaan. Meille on kehittynyt signaalisysteemi Jos nukun ilman alushousuja, se on tervetuloa koska vaan. Jos ei syystä tai toisesta onnistu pikkarit on jalassa. Useimmiten nukun kommandona.

Vierailija
57/73 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH kohuttu TT koti juttu luettu luettu uusi otti kuten otti kuten of liittyy teet kg Oy uuteen Kurt itse of

Vierailija
58/73 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut silloin kun tuo tapahtui mutta nykyään olisi.

Vierailija
59/73 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu just siitä, onko näin sovittu. Jos ei ole sovittu, on väärin. Omalle eksälle kerroin, että hän saa penetroitua muhun nukkuessani, koska musta siihen on ihanaa herätä. Vaatii luottamusta aika tavalla, mutta toimiessaan ihanaa!

Vierailija
60/73 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti. Olisiko eron syy ollut se millä tavalla puhut naisista?