Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kas, tajusin olevani raiskaaja

Vierailija
07.05.2018 |

Tapahtui 90-luvulla. Oli varhainen aamu, heräsin ennen vieressä nukkuvaa silloista avopuolisoani. Aamuseisokki halusi huomiota ja äksöniä. Käännyin siitä nukkuvan avokin puoleen ja aloin vähän pusutella kaulaa ja sormettaa (nukkui housuitta). Hän oli sikeäuninen, mumisi jotain, mutta ei varsinaisesti herännyt. Vaan ei vastustellutkaan.

No, hyppäsin siitä pukille, livautin jorman ykkösellä sisään ja aloin työnnellä. Siihen alkoi jo avokkikin heräillä, mutta ei sanonut vieläkään mitään, antoi mun touhuta loppuun asti ja inisi hiljaa. No, ei se kauaa sillä kertaa kestänyt, kun aattelin ettei hän ole oikein fiiliksissä mukana, joten laskin melko nopeasti ns. rojut ränniin.

Jälkeenpäin hän kuitenkin sanoi, ettei ollut pitänyt siitä ja pyysi, etten tekisi niin enää. Enkä tehnytkään. Suhteemme jatkui kuitenkin vielä pitkään tuon tapauksen jälkeen ja päättyi aikanaan ihan muista syistä.

Mutta siis, ymmärtääkseni nykykäsityksen mukaan syyllistyin tuolloin avopuolisoni raiskaamiseen. Vai? Selvää sanallista suostumusta en häneltä saanut, mutta ei hän mitenkään estellytkään. Mutta ehkä hän oli hätääntynyt, eikä saanut sanaa suustaan? Pitäiskö mun nyt marssia suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö järki oikeasti sano että jos joku nukkuu niin hänen kanssaan ei varmaan seksiä harrastella?

Jaa miksi ei?

Vierailija
22/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estoutuneita yleensä häiritsee kaikki mikä tapahtuu pimeässä makuuhuoneessa saunan jälkeen lauantai-iltana 21-22 ulkopuolisena aikana.

Eli sinusta kourinta ja seksi ilman lupaa on ok?

Ei vaan minusta joka kerta täytyy erikseen pyytää kirjallinen lupa kahden (2) todistajan läsnäollessa, vaikka olisi oltu naimisissa 50 vuotta.

Aloituksessa kuvailtiin raiskaus. Jos olet epävarma siitä, että oletko harrastamassa seksiä vai raiskaamassa jotakuta, suosittelen vahvasti kuvaamaasi kirjallista lupaa kahden todistajan läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kans raiskattu noin. Raskauttavana vielä niin, ettei kortsua ollut, vaikka muuten sen käyttö oli ehdotonta. Raiskaaminen ei myöskään loppunut heti ekaan kieltoon, piti hetki vastustella.

Vierailija
24/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö järki oikeasti sano että jos joku nukkuu niin hänen kanssaan ei varmaan seksiä harrastella?

No, aamupanot oli meillä ihan rutiinia (kuten myös päivä-, iltapäivä-, ilta- ja yöpanot... oltiin melko nuoria), joten ei se niin omituiselta tuntunut. Kuvittelin hänen mumisevan ja inisevän nautinnosta, ja vasta jälkeenpäin hänen kertomastaan tajusin, että hän oli ollut oikeasti vielä enemmän kuin puoliunessa. Enkä siis toista kertaa tuota tehnyt, kun hän niin pyysi.

Vierailija
25/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä tuollaisesta herätyksestä. Tietysti nykyään on se vaatimus, että seksin pitää olla suostumuksellista. Briteissä mies sai vankilatuomion siitä, että nai humalaansa nukkuvaa/tajutonta muijansa ja videoi nämä. Vaimo murtautui puhelimeen , löysi videot ja ilmoitti poliisille. Itse olen pitkässä parisuhteessa ja mies oli myös kauhuissaan kun on naippastu pitkin ja poikin ja aina ei ole aluksi kyselty, että sopiiko. Olen kumminkin sanonut hänelle, että katson meillä olevan jatkuvan sopimuksen suostumuksellisen seksin harrastamiseen ja otetaan tämä ongelmaksi vasta sitten kun jompikumpi haluaa sen irtisanoa.

Vierailija
26/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen peniksen omaava on potentiaalinen raiskaaja. Siinä, tajusitte nyt kaikki olevanne potentiaalisia raiskaajia. Hävetkää!

Vierailija
27/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tästä tulee sellainen fiilis, että sinä et ainakaan kadu asiaa?

Mies

En varsinaisesti, lähinnä asia mietityttää. Avopuolisoni ei tuntunut kovin traumatisoituneelta asiasta, lähinnä vain ohimennen huomautti, ettei niin hirveesti tykännyt siitä sillä kertaa. Siksi se ei ehkä herättänyt "sori, my badia" syvällisempiä katumuksen tunteita.

Vierailija
28/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, aamupanot oli meillä ihan rutiinia (kuten myös päivä-, iltapäivä-, ilta- ja yöpanot... oltiin melko nuoria), joten ei se niin omituiselta tuntunut. Kuvittelin hänen mumisevan ja inisevän nautinnosta, ja vasta jälkeenpäin hänen kertomastaan tajusin, että hän oli ollut oikeasti vielä enemmän kuin puoliunessa. Enkä siis toista kertaa tuota tehnyt, kun hän niin pyysi.

Kai nyt tajuat että aamulla ihminen nukkuu? Kai se on vähän eri kuin joku päiväpano.

Vierailija
29/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, olet raiskaaja. Alentuva suhtautumisesi asiaan kertoo lisäksi, ettet pidä asiaa edes kovin kummoisena, saati kadu sitä. Joten vankilaan mars, uusimisriski raiskaamiselle on tapauksessasi iso.

Onneksi nykyinen puolisoni tykkää sitomisleikeistä ja raiskausfantasioista, joten asia on hoidossa ja muut naiset minulta turvassa. Ja maailma pelastuu!

Vierailija
30/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa kun mies tekee noin mulle ❤️

Nykyinen puolisoni on samaa mieltä. Ihania ootte te tällaiset naiset!

Vierailija
31/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilaanhan mennään ilman oikeudenkäyntiä? Ja koskaan ei ole asioilla mitään nyansseja?

Eikös nämä tapaukset käsitellä ja tuomita nykyään täällä AV-palstalla? Kuten kaikki muutkin maailman asiat. Oikeuslaitos on vanhanaikainen. Suoraa kansanvaltaa vaan! Soihdut kuumiksi ja talikot teräviksi!

Vierailija
32/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tästä tulee sellainen fiilis, että sinä et ainakaan kadu asiaa?

Mies

En varsinaisesti, lähinnä asia mietityttää. Avopuolisoni ei tuntunut kovin traumatisoituneelta asiasta, lähinnä vain ohimennen huomautti, ettei niin hirveesti tykännyt siitä sillä kertaa. Siksi se ei ehkä herättänyt "sori, my badia" syvällisempiä katumuksen tunteita.

Kuvaamasi tilanne on hyvin tyypillinen parisuhderaiskaus. Uhri ei aluksi edes tajua tulleensa raiskatuksi, tilanteen yllättävyys, usein väkivallattomuus ja kumppanin teon aiheuttama epäusko hämäävät suuresti. Trauma nousee pintaan myöhemmin, vastaavia tapauksia kohtaan työssäni valitettavan usein.

Tiedäthän, että myös raiskaajan on mahdollista saada apua taipumuksiensa vastustamiseen?

Vierailija
33/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on vuosien varrella usean eri naisen toimesta otettu suihin, kun olen nukkunut. Toki olen aina herännyt hetken päästä.

No nyt kun asiasta mainitsit, niin muistin, että juuri näinhän teki myös tämä raiskaamani avopuoliso! Eli kauheita hyväksikäyttäjiä oltiin molemmat! Mennäänkö me nyt yhdessä vankilaan, vai nollaako nämä teot toisensa eli ollaan sujut, kun kumpikin on raiskannut toisen?

Vierailija
34/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, olet raiskaaja. Alentuva suhtautumisesi asiaan kertoo lisäksi, ettet pidä asiaa edes kovin kummoisena, saati kadu sitä. Joten vankilaan mars, uusimisriski raiskaamiselle on tapauksessasi iso.

Onneksi nykyinen puolisoni tykkää sitomisleikeistä ja raiskausfantasioista, joten asia on hoidossa ja muut naiset minulta turvassa. Ja maailma pelastuu!

Raiskausfantasia on hieman eriasia kuin oikea raiskaus. Itsekin pidän sitomisesta, bdsm:stä ja muusta rajusta seksistä, mutta raiskatuksi en silti koskaan halua tulla.

Ja ei, naiset eivät ole turvassa, olethan ennenkin raiskannut parisuhteessa oman kumppanisi.

Vierailija
35/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raiskaus fyysisenä aktina nyt ole edes niin paha. Enemmänkin se subjektiivinen kärsimys siinä on oleellista. Jos nainen ei kokenut suurta kärsimystä asiasta, niin en huolehtisi tai tuskastelisi asiaa liikaa.

No en minäkään ole tämän asian kanssa isommin tuskaillut, juurikin siitä syystä, ettei avopuoliso vaikuttanut olevan mitenkään järkyttynyt. Lähinnä vain tuli tämä asia mieleeni, kun luin tätä nykyajan keskustelua siitä mikä on ok ja mikä ei. Asenteet oli tuolloin ysärillä ehkä vähän toiset. Ja enhän toki voi varmuudella tietää, jos hänelle onkin myöhempinä vuosina jotain traumoja kehittynyt, kun emme ole olleet enää yhteyksissä. Mutta olettaisin, että olisin siitä jotain kautta kuullut, jos jotain tällaista olisi tapahtunut.

Vierailija
36/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa kuvailtiin raiskaus. Jos olet epävarma siitä, että oletko harrastamassa seksiä vai raiskaamassa jotakuta, suosittelen vahvasti kuvaamaasi kirjallista lupaa kahden todistajan läsnäollessa.

Tapahtumahetkellä en ollut lainkaan epävarma, raiskaamisen mahdollisuus ei käynyt mielessäkään. Mielestäni harrastin vain aamuseksiä avopuolisoni kanssa, kuten monesti aiemminkin. Hän kertoi siis vasta jälkeenpäin, että oli puoliunessa, eikä tykännyt kokemuksesta. Enkä oikeastaan vielä silloinkaan ajatellut raiskanneeni hänet, eikä hänkään minua mistään syyttänyt, kunhan vain ilmoitti preferenssinsä. Tämä raiskausnäkökulma on mietityttänyt vasta nyt, kun näistä on viime aikoina keskusteltu niin paljon. Kuvastaa varmaan aikojen ja asenteiden muuttumista.

Vierailija
37/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on kans raiskattu noin. Raskauttavana vielä niin, ettei kortsua ollut, vaikka muuten sen käyttö oli ehdotonta. Raiskaaminen ei myöskään loppunut heti ekaan kieltoon, piti hetki vastustella.

Ei meilläkään kortsua ollut, mutta ei ollut muulloinkaan, ehkäisy oli pillereillä.

Ja mun tapauksessa se "raiskaaminen" olisi loppunut heti, jos olisi tullut pientäkään kieltävää signaalia tai vastustelua. Mutta ei tullut. Ja itse asiassa hän sanoikin myöhemmin, ettei hänellä olisi ollut mitään aamuseksiä vastaan (miksi olisi ollut, harrastimme sitä usein), mutta häntä siis häiritsi se, ettei hän ehtinyt herätä kunnolla mukaan juttuun, kun minä jo hoidin homman osaltani loppuun. Eli suostumus olisi satavarmasti tullut, jos olisin malttanut odottaa. Ehkä en siksi pitänyt sitä niin isona juttuna, kun tiesin sen.

Vierailija
38/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kyllä tuollaisesta herätyksestä. Tietysti nykyään on se vaatimus, että seksin pitää olla suostumuksellista. Briteissä mies sai vankilatuomion siitä, että nai humalaansa nukkuvaa/tajutonta muijansa ja videoi nämä. Vaimo murtautui puhelimeen , löysi videot ja ilmoitti poliisille. Itse olen pitkässä parisuhteessa ja mies oli myös kauhuissaan kun on naippastu pitkin ja poikin ja aina ei ole aluksi kyselty, että sopiiko. Olen kumminkin sanonut hänelle, että katson meillä olevan jatkuvan sopimuksen suostumuksellisen seksin harrastamiseen ja otetaan tämä ongelmaksi vasta sitten kun jompikumpi haluaa sen irtisanoa.

Juu, täytyy vaan etsiä oikeanlainen kumppani itselleen. Nykyinen puolisoni nauttii siitä, että otan hieman machon roolin (ennen olen ollut paljon sovittelevampi ja "nössömpi") ja "käytän" häntä silloin kun haluan, niin kuin haluan. Pakko tunnustaa, että siinä oli itselläkin opettelemista, kun aiemmissa suhteissa on tosiaan aina ollut paljon tasa-arvoisempi tämä roolijako kaikin puolin. Mutta myönnetään, alun epäröinnin ja haparoinnin jälkeen olen alkanut nauttia tästä asetelmasta, jossa "mies vie ja nainen vikisee". Ei toki sovi kaikille, enkä sitä sanokaan, että näin pitäisi olla kaikilla. Mutta meille se sopii.

Vierailija
39/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset sinulta turvassa kun kumppanisi tykkää sikailuistasi? Vaikutatpa mukavalta tyypiltä.

Vierailija
40/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen peniksen omaava on potentiaalinen raiskaaja. Siinä, tajusitte nyt kaikki olevanne potentiaalisia raiskaajia. Hävetkää!

Onko sitten jokainen liipaisinsormen omaava potentiaalinen murhaaja?