No niin se Samuli Edelmannkin sitten eroaa
Kommentit (70)
miksi musta tuntuu että noita "shokki-eroja " on paljon vai tuntuuko että kiinitän vaan niihin huomiota kun omassakin lähipiirissä kaikki eroaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sillä on kainalossa joku 23-vuotias fitnesspimu. Niin aina.
Ja sekös sinua v*tuttaa! Ai että mä nautin😂😂
Onko tällä kommentoijalla kaikki ihan kunnossa?
Eri
On mulla! Mua vaan naurattaa tää tällanen katkeruus😂
Sivusta pakko kommentoida, että taidat itse olla sellanen fitnesbimbo, kun jaksat jauhaa turhasta.
Mielenkiintoista miten paljon katkeria mammoja täällä on jotka eivät edes näe tätä piirrettä itsessään. Alapeukutetaan kaikki viestit jossa tämä tuodaan esiin ja kitistään siitä kuinka nuoret naiset kiinnostaa miehiä enemmän. Se on kuulkaas voi voi, eikä tuo asenne tule mitään muuttamaan.
eiköhän se vaimo ottanut ja jättäänyt. Kyllä Samulille ottajia riittää, hyvä mies, hengellinen ja kansainvälistä elokuva uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän alkaa seurustella kollega Vartiaisen kanssa, näin se vaan menee.
Eikö niistä puhuttu, että niillä oli jotain jännitettä siellä ohjelmassa. Olisi ihan mielenkiintoinen pari, mutta toisaalta jos ovat vain ystäviä niin sitten ovat.
Jännite sulla on housuissasi. Jenni Vartiainen on seurustellut jo yli vuoden "rahkamiljonääri" Sami Salmenkiven kanssa, ja ovat parhaillaan Bahamalla yhdessä. Jenni ja Samuli ovat hyviä ystäviä.
Vaimo varmaan yrittänyt terapoida ja auttaa tota pelleä. Olkaa naiset itsekkäämiä ja ajatelkaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sillä on kainalossa joku 23-vuotias fitnesspimu. Niin aina.
Ja sekös sinua v*tuttaa! Ai että mä nautin😂😂
Onko tällä kommentoijalla kaikki ihan kunnossa?
Eri
On mulla! Mua vaan naurattaa tää tällanen katkeruus😂
Sivusta pakko kommentoida, että taidat itse olla sellanen fitnesbimbo, kun jaksat jauhaa turhasta.
Olen 22v mies. Että näin
mieheni veli ja sisko molemmat ovat eroneet noin puolen vuoden välein ja pari kaveriakin...
Pitkään kestänyt hyvä liitto joka päättyy rauhalliseen eroon on onnistunut avioliitto. Koko elämän kestävä liitto jossa ollaan hammasta purren ja oikeesti vihataan toista on epäonnistunut avioliitto ja epäonnistunut elämä.
Mielestäni avioliitot voisivat olla määräaikaisia.