Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei tykätä Tuuresta?

Vierailija
07.05.2018 |

Reipas ja rohkea poika. Ei kai kukaan asettaisi itseään edes moiselle vihapuheelle alttiiksi (uusi biisi ja video) vain saadakseen huomiota?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minuutin Evs:ssä, hirveä adhd selitys, oikeasti en jaksa katsoa onko hänellä muuta sanomaa kuin homous, ikäänkuin olisi maailma eka homo, joka on tullut kaapista, oletin homikaappien avautuneen vuosia sitten

Jossain oli teksti, jos hänellä olisi poika toivoisi hän että poika voisi sanoa, että tuo poikaystävän käymään, eikä se olisi mitenkään ihmeellistä.

Ilmeisesti hänen perheessään on?

Mummo 59v

Jos YouTubessa ilmeisesti hyvin nuoret, jotka ovat koko elämänsä eläneet jo hyvin paljon homomyönteisemmässä yhteiskunnassa, suoltavat tuollaista huttua kun siellä on niin aika ilmeisestikin on vielä tehtävää asenteiden suhteen.

Vierailija
22/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä Tuure, 17, jättänyt koulut peruskouluun ? Näitä hinttejä joilla ei mitään koulutusta on jo tarpeeksi .

Tuure oli tosiaan tossa evs ja kyllä, räjähdin nauruun. Niin tyypillinen naismainen homo ilmeittensä/ eleittensä kanssa.  .  Voi luoja, kun se änkesi videolla lätkäpukuhuomeeseen ! Pointsit kylläkin siitä, että totta kai on homoja jääkiekossa / muussa urheilussa. Niitä ei vaan huomaa, koska ne on se ns. mies siinä suhteessa.

Tuure jäi välivuodelle viime vuonna eli ysin jälkeen. Siitä mulla ei oo käsitystä onko aikonut koulun penkille vielä palata ja jos on niin milloin.

Sori nyt vaan mutta peruskoulun jälkeen ei jäädä millekään välivuodelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä Tuure, 17, jättänyt koulut peruskouluun ? Näitä hinttejä joilla ei mitään koulutusta on jo tarpeeksi .

Tuure oli tosiaan tossa evs ja kyllä, räjähdin nauruun. Niin tyypillinen naismainen homo ilmeittensä/ eleittensä kanssa.  .  Voi luoja, kun se änkesi videolla lätkäpukuhuomeeseen ! Pointsit kylläkin siitä, että totta kai on homoja jääkiekossa / muussa urheilussa. Niitä ei vaan huomaa, koska ne on se ns. mies siinä suhteessa.

Tuure jäi välivuodelle viime vuonna eli ysin jälkeen. Siitä mulla ei oo käsitystä onko aikonut koulun penkille vielä palata ja jos on niin milloin.

Sori nyt vaan mutta peruskoulun jälkeen ei jäädä millekään välivuodelle.

Jäädään tai ei niin hän jäi. Yleensä niitä ei toki pidetä, kun siinä vaiheessa suurimmalle osalle on koulutuspaikkoja ja peruskoulupohjalla harvemmin saa hyvin töitä. Ilmeisesti hänellä on varaa elättää itsensä toistaiseksi.

Vierailija
24/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Boelius on todella ylimielinen tyyppi ja kuvittelee että homous tuo hänelle etuoikeuksia. Hänen on aivan pakko päästä korostamaan joka paikassa että on homo.

Vierailija
25/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkinsa varsinaisesti ei minulle uppoa, mutta sinänsä arvostan sitä, että Tuure tuo tällaisen aiheen esiin. Jääkiekon parissa on varmasti vaikea olla homoseksuaali, koska se on lajikulttuuriltaan sellainen kuin on. Siitä pisteet, avoimuudesta näiden juttujen kanssa on pitkällä tähtäimellä varmasti hyötyä.

Vierailija
26/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh, pussas mua :D

Kiva biisi ja mikäs sen hotimpaa kun katsoa musavideolta miesten pussailua (tosin on 17 v. joten olisi tehnyt sen vasta 18 v. ...)

Tuure näyttää jopa reilusti ikäänsä nuoremmalta, joten mitään kiksejä tuosta ei todellakaan aikuisena saa.

Vierailija
27/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkinsa varsinaisesti ei minulle uppoa, mutta sinänsä arvostan sitä, että Tuure tuo tällaisen aiheen esiin. Jääkiekon parissa on varmasti vaikea olla homoseksuaali, koska se on lajikulttuuriltaan sellainen kuin on. Siitä pisteet, avoimuudesta näiden juttujen kanssa on pitkällä tähtäimellä varmasti hyötyä.

Olen samaa mieltä. Vaikka itse en niin hänen musiikistaan välitä eikä tubettajanakaan ole suosikkini (ehkä sillä on jotain vaikutusta, että olen itse 10 v vanhempi, en tiedä) niin arvostan Tuuren rohkeutta ja avoimuutta olla oma itsensä ja nostaa esiin aiheita, joiden tietää herättävän tunteita. Harmittaa tosin hänen puolestaan mitä joutuu kestämään, sillä joillain ihmisillä ei vain ole ollenkaan käytöstapoja eikä mitään kunnioitusta toisia kohtaan, vaan kirjoitellaan todella loukkaavia tai jopa uhkailevia kommentteja - ja syynä ainoastaan se, että on homo tai että uskalsi tuoda esiin sen, että myös jääkiekkoilijoissa on homoja. Miten se voikaan olla jollekulle niin vaikea asia ja iso ongelma, jos joku toinen haluaa jakaa elämänsä ja makuuhuoneensa jonkun samaa sukupuolta olevan kanssa? En vaan voi käsittää.

Vierailija
28/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään. Ainakin oman pojan joukkueessa on homo. Eikä kukaan tunnu siihen ihmeemmin reagoivan. Edellisessä joukkueessa oli tyttö.

Joukkueessa voi olla useampi homo, mutta vain yksi on tuossa iässä on identiteettinsä varmasti löytänyt. En usko, että se on niin ihmeellistä nykynuorille. En tiedä miten maaseudulla on. Puhun kaupungista.

Vierailija
29/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on julkisuudessa presidenttiehdokas homo, jääkiekkoilija homoja, poliisihomoja mitkä ennen oli tabu. Missä homous on vielä tabu? Armeijassa?

Vierailija
30/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisenä hän on ihan kiva, ainakin minun mielestäni. Mutta musiikki on luokattoman huonoa, niin ehkä siksi hänestä ei pidetä.

Tuon videon kommentit ovat suurelta osin täysin homofobisia

Vierailija
31/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnin palkka on tuska ja kuolema - miehimys. Ei mulla muuta. 

Vierailija
32/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään. Tökkäsi oikein kunnolla paikkaan joka on monelle arka vaikkei todellakaan pitäisi.

-täti 40v-

Vierailija
33/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama onko hän homo vai hetero (vai jotain muuta), mutta niiden videopätkien perusteella, joita olen hänestä nähnyt, vaikuttaa hän todella rasittavalta. Onneksi mun ei tarvitse seurata häntä somessa, mutta välillä häntä näkee muiden ihmisten sometileillä.

Vierailija
34/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure on laskelmoitu tuote, sehän siinä ärsyttää.

Vierailija
35/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on julkisuudessa presidenttiehdokas homo, jääkiekkoilija homoja, poliisihomoja mitkä ennen oli tabu. Missä homous on vielä tabu? Armeijassa?

Keitä poliisihomoja ?

Vierailija
36/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku on se, joka en kommentoi levyllään tuli Suomen viralliseksi homoikoniksi. Tuure on vain aallolla surffaaja. Köyhän miehen Ana Tude. 

Vierailija
37/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi katsomassa Tuuren tubevideoita, ja hämmästyttää kyllä miten uskaliaasti siellä kerrotaan seksiin liittyvisistäkin asioista. Tosi kiva hoksata jossain kohtaan miten paljon yksityisyydestään on julkisuuteen antanut.

Vierailija
38/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.iltalehti.fi/jaakiekko/201805062200925680_jk.shtml

Siellä se nyt "vaatii" jo kiekkoilijoita kaapista.

Vierailija
39/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure on kyllä sen luokan narsisti, että en voi sietää.

Vierailija
40/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähinnä mietiskellyt mikä on Tuuren musiikin kohdeyleisö? Ensimmäisessä biisissä laulettiin mopoautoilusta ja kavereiden kanssa hengailusta ja yhtäkkiä ollaan jo laulamassa aika suorasta toiminnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan