Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveästi mustelmia ja muita oireita?

Vierailija
07.05.2018 |

Oon nyt lääkärissä tässä rampannut näiden oireiden vuoksi, mutta olen saanut vain epäilyjä mielentilani kunnosta. Mulla on siis jo muutaman vuoden vaihtelevasti esiintynyt voimakasta särkyä raajoissa ja pahoinvointia, vatsa sekaisin,räjähtelen ihan naurettavista asioista kuin joku hullu, univaikeuksia, sumuinen/humalainen/sekava olotila päässä ja sitten nuo mustelmat. Mulla on lähes aina jalat täynnä sekä pieniä että vähän isompiakin mustelmia jotka tuntuvat syntyvän tyhjästä tai ihan olemattomista jutuista. Esimerkkinä jos nostan jalat hieman kovahkolle sohvanreunalle niin pohkeissa saattaa olla seuraavana päivänä isot mustat läntit niillä kohdin. Pieniä sitten on vielä runsaammin. Erikoista on se, että kaikki oireet helpottavat välillä ja vointi on ihan hyvä (joskin jotain on kyllä kokoajan lievästi päällä) ja samaten nuo mustelmat tuntuvat tuolloin lähes katoavan?

Verikokeet on kaikki kunnossa tähän asti, syön mulle määrättyä mielialalääkettä mutta se ei ole tosiaan vaikuttanut mihinkään muuhun kun siihen mielentilaan ja räjähdysalttiuteen. Mikäs tämmöistä voi aiheuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehlers danlos, googlaa siinä voi olla monia eri oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän