Saippuakuplien puhaltelijat eivät ajattele muita!
Taas on tullut se aika vuodesta, kun lapset ja lapselliset aikuiset valtaavat kadut ja puistot saippuakuplapurkkeineen. On se kumma, kun koirankakoista valitetaan, mutta joka paikan sotkeva saippuakuplaneste on muka ihan ok. Ulkona ei voi edes lenkkeillä ilman että joku idiootti on puhaltelemassa kuplia naamalle.. Ja kuplat sotkevat parvekelasit, koko ajan saa olla niitä pesemässä. Kaiken lisäksi pesivät linnut häiriintyvät kuplista ja hyökkäilevät niitä kohtaan! Mielestäni saippuakuplat pitäisi kieltää taajama-alueella kokonaan, puhallelkoot ihmiset niitä kotona tai jossain pellolla.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se koheltaminen ja istu sinäkin puistoon puhaltelemaan saippuakuplia!
Voit huomata että elämän voi ottaa vähän kevyemminkin.
tämä! Hetkessä eläminen on parasta lääkettä.
Hetkessä voi elää, kunhan ei sotke muiden vaatteita, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
TOTTA!
Niistä kuplista muuten jää oikeasti todella piintynyt tahra vaatteeseen! Se on siitä ovela, ettei näy kuin vasta ekan pesun jälkeen. Eikä muuten lähde sitten millään pois!
Ihmettelin, kun lastemme t-paidoissa ja shortseissa oli omituisia ruskeita tuhruja, kuin voikukan tahraa (ei ollut sitä). Pesuun laittaessa olivat olleet ihan tahrattomia, sillä käsittelen ne yleensä. Nuo jäljet oli tulleet saippuakuplista, joita puhaltelivat ja ottivat kiinni edellispäivänä. Eivät lähteneet sappisaippualla eikä millään aineella. Pilalla siis.
Tosiaankin väistelen näitä kuplailijoita nykyisin ylätuulen puolelta.
Saman olen huomannut. Olen Googlannut kaikki mahdolliset ohjeet millä nämä jäljet lähtisivät, mutta ei auta. Kaverin häissä puhallettiin saippuakuplia hääparin ylle kirkon jälkeen ja mun ihana juhlamekkoni on nyt (pesun jälkeen) pilalla.
Saippukuplat verolle ja jokaiselle näille terrorstipennuille saippuakuplapussi mukaan sakon uhalla!
Tuskin ne linnut leikkipuistossa pesii. Ja kehotit menemään pellolle, no mites sit ne linnut??