Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensyönä tärkeää saada nukkua niin hyvin kuin mahdollista ja pelkään että mulle toimitetaan pakettia sillon ku oon nukkumassa

Vierailija
07.05.2018 |

Laitanko oveen tai ovikellon päälle jonkun lapun "Älä häiritse 7.5 klo 19-->" tms vai miten voisin varmistaa ettei kukaan paketintuoja häiritse sillon kun oon jo menny nukkumaan? Huomenna siis tärkeä pääsykoe ja en halua herätyksiä niin että sitten jään pyörimään sänkyyn jos en saakaan uudelleen unta.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö sä yleensäkin nukkumaan klo 19., muuten en tuota ymmärrä?

Vierailija
2/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pakettia toimitetaan tohon aikaan?

Vierailija
4/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku piilomerkitys? Tuoda pakettia?

Vierailija
5/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö sä yleensäkin nukkumaan klo 19., muuten en tuota ymmärrä?

Ei en vaan oon nyt edellisen viikon ajan optimoinut mun unirytmiä tätä tulevaa koetta varten kun koe alkaa aamulla 9 ja oon ite iltavirkku ja paljon paremmassa vireessä jos oon ehtiny olla hereillä jo muutaman tunnin. Siksi siis tarkotus mennä klo 19 aikoihin nukkumaan ja nukkua niin pitkään kuin vaan uni tulee, ja herätä todennäköisesti joskus 4-5 aikoihin aamuyöstä, jotta sitten klo 9 kun se koe alkaa niin olen jo kunnolla herännyt.

ap

Vierailija
6/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en tiedä yhtään mihin aikaan se toimitetaan. Paketteja toimitetaan täällä pk-seudulla ainakin ihan tonne klo 22 saakka. Ainakin postin toimesta, tosin sieltä yleensä aina soitetaan että esim haluaako paketin toimitettavan klo 15-20 vaiko klo 20-22 tms. Mutta nyt kun toimittajana on ilmeisestikin DHL niin sieltä ei soiteta etukäteen vaan yritetään toimittaa pakettia silloin kun kenenkin ovelle kerkiävät.

ap

Vierailija
7/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello pois päältä ja lisäksi lappu.

Vierailija
8/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mekaaninen ovikello, joten ei taida voida ottaa pois päältä? Itse en ainakaan osaa.

Onkohan pelkkä lappu tarpeeksi toimiva vai huomataanko sitä edes välttämättä?

ap

Vierailija
9/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mekaaninen ovikello, joten ei taida voida ottaa pois päältä? Itse en ainakaan osaa.

ap

Sulake pois.

Vierailija
10/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, ettei DHL:llä välttämättä ole sitten enää velvoitetta tuoda pakettia perille, kun ilmaiset, että olet kyllä kotona, muttet avaa ovea. 

Vierailija
11/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulake pois.

Siis mekaaninen ovikello, ei toimi sähköllä. Toimii samalla tavalla kuin vaikka polkupyörän kello.

ap

Vierailija
12/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita paketin lähettäjälle uusi toimitusaika heidän sivullaan, lähetystunnuksen kautta.

Vierailija
13/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon, ettei DHL:llä välttämättä ole sitten enää velvoitetta tuoda pakettia perille, kun ilmaiset, että olet kyllä kotona, muttet avaa ovea. 

Ei tuolla ole mitään merkitystä. Tässä on 300m päässä kaupassa postin toimipiste jonne toimittavat paketin jos ei ovelle toimitus onnistu. (Tiedän kokemuksesta kun kerran en ollut kotona kun yrittivät pakettia toimittaa, niin olivat laittaneet postilaatikkoon lapun jolla sai sen paketin hakea tuosta lähimmästä k-marketin postista.) En mä edes olis kaivannu mitään ovelle toimitusta, valitsin vaan zooplussalta halvimman toimituksen mikä oli valittavissa ja se oli automaattisesti tämä.

ap

Vierailija
14/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en tiedä yhtään mihin aikaan se toimitetaan. Paketteja toimitetaan täällä pk-seudulla ainakin ihan tonne klo 22 saakka. Ainakin postin toimesta, tosin sieltä yleensä aina soitetaan että esim haluaako paketin toimitettavan klo 15-20 vaiko klo 20-22 tms. Mutta nyt kun toimittajana on ilmeisestikin DHL niin sieltä ei soiteta etukäteen vaan yritetään toimittaa pakettia silloin kun kenenkin ovelle kerkiävät.

ap

DHL:n sivulla voi sopia uuden toimitusajan paketille.

Vierailija
15/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulake pois.

Siis mekaaninen ovikello, ei toimi sähköllä. Toimii samalla tavalla kuin vaikka polkupyörän kello.

ap

Eikös siinä kuvussa ole ruuvi, jonka voi vain ruuvata pois ja ottaa kuvun pois? Meillä oli ainakin tällainen joskus kun asuin vielä kerrostalossa.

Vierailija
16/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen saa pois päält kun ruuvaat auki.

Vierailija
17/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita paketin lähettäjälle uusi toimitusaika heidän sivullaan, lähetystunnuksen kautta.

Voiko niin edes tehdä? Miten? Näkyy kyllä lähetystunnus mutta ei siinä ole edes kerrottu mitään arvioitua toimitusaikaa, ei edes arvioitua toimituspäivää. Siinä sähköpostivahvistuksessa oli vaan että arvioitu saapumispäivä 7.5 tai mahdollisesti jo 5.5, ja ei tullut siis 5.5.

ap

Vierailija
18/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulake pois.

ap

Eikös siinä kuvussa ole ruuvi, jonka voi vain ruuvata pois ja ottaa kuvun pois? Meillä oli ainakin tällainen joskus kun asuin vielä kerrostalossa.

On joo ruuvi, uskallanko alkaa sen kanssa säätämään? Onko se ihan yhtä helppo saada siihen myös takaisin?

Olisiko paras ratkaisu siis ottaa ovikello irti ja laittaa lisäksi lappu etteivät koputa?

ap

Vierailija
19/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko niin edes tehdä? Miten? Näkyy kyllä lähetystunnus mutta ei siinä ole edes kerrottu mitään arvioitua toimitusaikaa, ei edes arvioitua toimituspäivää. Siinä sähköpostivahvistuksessa oli vaan että arvioitu saapumispäivä 7.5 tai mahdollisesti jo 5.5, ja ei tullut siis 5.5.

ap

Oikealla sarakkeessa laatikko "seuraa lähetystä". Näpyttele seurantanumero sinne.

http://www.dhl.fi/fi.html

Vierailija
20/43 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus: arki taitaa AP:llä olla aikamoista säätämistä ja stressiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi