Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä fiksut vapaat miehet on?

Vierailija
07.05.2018 |

Terkkuja viikonlopun nettideittailusta. Alkaa usko hiipumaan miesten suhteen.

En haluais sortua siihen, että alan kaikki miehet lokeroimaan tähän "idiootti" osastolle. Mutta hetken oltuani taas nettimaailmassa, tuntuu että fiksuja ja vapaita miehiä ei löydy.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhdfhggf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset selaavat Tinderiä ja arvioivat sinustakin, että onko tarpeeksi pituutta, lihaksia, onko naama kuinka lähellä elokuvien miesihannetta, mitenkä tuo koulutusaste, onkohan työ hyväpalkkainen, olisiko bonuksena hyvä sukutausta, ovatko harrastukset trendikkäitä...

Ei ainakaan itseäni kiinnosta tuollainen karjamarkkina lainkaan. Tapaan mieluummin tulevat ystävät ja kumppanit spontaanisti.

Luuletko, että livenä ei arvioida noita täysin samoja asioita?

Varmasti arvioidaan, mutta silloin miehen arviointiin tulee mukaan suurempi kokonaisuus eli persoona, käyttäytymistavat ja huumori. Tinderissä noita ei näe mistään ja lyhyesti tsättäilen korkeintaan pienen pilkahduksen todellisuudesta.

Livenä mies mies voi tasoittaa naisten silmissä olevia puutteitaan toisin kuin täysin faktapohjaisessa arvioinnissa.

Tietenkin livenä näkeminen on eri asia, mutta siihenhän Tinderissäkin on tarkoitus edetä, ei siinä ole muuta eroa kuin alkuasetelma. Tinder on vähän niin kuin näkisit tyypin baarin vastakkaisessa nurkassa, paitsi että saat profiilista lisätietoa. Mutta ilman Tinderiä et luultavasti ikinä törmäisi näihin ihmisiin missään. Tai et ainakaan tietäisi että ovat seuraa vailla, joten tuskin lähestyisit heitä siinä mielessä.

Vierailija
142/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta syystä vaihdoin keski-Euroopan deitti sivustoille. Miehillä on koulutus, ura ja käytöstapoja ;)

Kannattaa avata Tinder kohdemaassa ja yllätyä :D

Asun Keski-Euroopassa ja täällä nuo uramiehet eivät todellakaan hae mitään vakavaa seurustelusuhdetta. Kaikki hakevat vain seksi- tai tapailusuhteita.  Aika monen miehen kanssa olen kirjoitellut ja ainoastaan yksi mies oli kiinnostunut perheen perustamisesta. Muut ovat tyytyväisiä elämäänsä, kun käyvät töissä, urheilevat, käyvät ulkona ja ajelevat hienoilla autoillaan ja saavat seksiä halutessaan. He eivät edes tee mitään kotitöitä, kun ovat palkanneet siivojan. Ulkona syövät monta kertaa viikossa. Ovat todella tyytyväisiä elämäänsä noin. 

Totta toinen puoli. Todellisuudessa miesten ensisijainen preferenssi suhteeseen on yleensä hänen maanaisensa. Ulkomaiset naiset nyt on vaan helpompia (varsinkin turistit), ja toisille jopa keräilypalkintoja.

He olivat myös ulkomaalaisia, sieltä sun täältä Eurooppaa. Sama toistui kansalaisuudesta riippumatta. Taisin kirjoitella vain kahden paikallisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄO 149, olenko tarpeeksi fiksu?

Vain jos mielipiteesi ovat hyväksyttäviä.

Vierailija
144/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mielestäni fiksu mies, mutta en näe syytä mainostaa sitä ihmisille (tämän kommentin ulkopuolella). Aika yksinäinenkin olen, mutta mielummin niin kuin jonkun talutusnuorassa. Voisi yrittää vaikkapa naispuolisia ystäviä hankkia. Parisuhteessa kaikki menee päin helvettiä viimeistään silloin kun alan kuulemaan kommentteja pukeutumisestani. Ja ai niin vahingossa katsoin sen yhden persettä. Ja voi kurjuutta kun en ymmärrä sinua täydellisesti.

Minulla tuppaa olemaan vähän samaa ongelmaa suhteissa. Tuntuu, että pitäisi tehdä niin paljon kompromisseja ettei ole enää oma itsensä, ei kai sen niin kuuluisi mennä? En haluaisi puudelimieheksi ruveta. Vaikuttaa siltä, että vain miehen täytyy muuttaa itseään ja joustaa, jos haluaa pysyä suhteessa. Nainen on täydellinen ihan defaulttina.

Vierailija
145/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias lapseton mies joka ei polta eikä käytä alkoholia. Isossa yrityksessä hyväpalkkaisessa työssä oleva akateeminen väitöskirjan tehnyt ylemmän johtotason henkilö. Olen töissä noin 50-60h/viikko ja lisäksi harrastuksiin (kuntosali, pallopelit ja purjehdus) menee 3-4 iltaa viikossa ja käytännössä kaikki lomat. Se vähä aika mitä kerkeän viettää kotonani menee rentoutuessa ja esimerkiksi hyvää kirjaa lukiessa. Olen hyvin tyytyväinen elämääni näin ja jotta voisin harkita elämääni naista, niin joutuisin hyvin todennäköisesti muuttamaan elämääni ja harrastuksiani siten, että olisin kotona tai naisen seurassa enemmän kuin nykyään tai sitten nainen olisi löydyttävä harrastusten parista tai työpaikalta.

Joku kysyi jossain toisessa ketjussa mitä tarkoittaa se että nainen antaa miehen olla mies. Minun tapauksessani se tarkoittaa että nainen antaisi minun olla mahdollisimman paljon oma itseni ja tehdä asioita mistä nautin tällä hetkellä eli töitä ja harrastuksia eikä kahlitsisi minua liikaa parisuhdeasioilla. Ymmärrettävästi tämä ei sovi suurelle osalle naisista, mutta etsinkin naista jonka silmät alkaisi kiiltää innostuksesta kun ehdottaisin vaikkapa yhteistä Atlantin ylitystä purjeveneellä tai patikointia erämaassa. Koska vastaan ei ole tullut sopivaa naista, niin toteutan haaveitani samanhenkisten kavereideni kanssa.

Elämäntyylistäni ja haaveistani johtuen toivon naisen olevan lapseton ja mielellään myös ilman lemmikkiä, sillä ymmärrettävästi ne sitovat naisen aika tiukasti kotiin ja tiettyyn rytmiin. Samoin toivon naisen olevan myös savuton kuten minäkin ja osaavan käyttää alkoholia kohtuudella, mutta molempien käyttöä olen oppinut sietämään. Tämän lisäksi toiveissa on että kaltaiseni kapitalisti ei ole naiselle kirosana ja halveksunnan kohde vaan minua ja ystäviäni kohdellaan mahdollisesti erilaisista mielipiteistä huolimatta ystävällisesti ja halveksimatta. Tämän viimeisen olen huomannut olevan kovin vaikeaa monelle tapailemalleni akateemiselle naiselle, jonka ajatusmaailma on ollut muutamaa astetta punaisempi, mikä on harmi sillä heistä moni olisi ajatellut työ- ja perhe-elämän suhteesta samalla tavalla. Epäilen vahvasti eläväni loppuelämän sinkkuna.

Vierailija
146/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfgdsfgsdfgsdfg kirjoitti:

match kirjoitti:

rtetertert kirjoitti:

match kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kaveria (27 v.), jotka ovat fiksuja ja vapaita miehiä. Molemmilla on koulutus-, työ- ja raha-asiat siinä kunnossa, että näiden takia naiset eivät ylenkatso. Toinen on käynyt paljon nettitreffeillä ja tuskastunut siihen, kun homma ei mätsää. Vaikuttaa nykyisin vihaavan maailmaa sen takia ja luovuttaneen koko naisenetsintähomman. Toinen viihtyy paljon omissa oloissaan ja ei tunnu oikein käyvän missään, missä voisi kohdata ikäisiään naisia. Molempien kroppa ja pukeutuminen on perustasoa, joka nyt ei saa yhtään naista kuolaamaan heidän peräänsä, mutta eivät he vastenmielisiltäkään näytä.

Väitän, että molemmilla on asenneongelma naisiin. Toinen vihaa heitä, koska on tullut torjutuksi liian monta kertaa ja toiselle naiset ovat ufoja. Kumpikin on mielipiteissään aika jyrkkä ja töksäyttelevä, ja rahansa he haluavat käyttää itseensä.

Aivan kehityskelpoisia yksilöitä kuitenkin ja naisen rakkaudella kummasta tahansa saisi hyvän miehen, mutta töitä se vaatisi.

Väitän, että molemmilla on asenneongelma naisiin. Toinen vihaa heitä, koska on tullut torjutuksi liian monta kertaa ja toiselle naiset ovat ufoja. Kumpikin on mielipiteissään aika jyrkkä ja töksäyttelevä, ja rahansa he haluavat käyttää itseensä.

Niin sinä väität, ja olisiko niin että se asenneongelma on sinulla?  Ihanko sinkkumies käyttää itse tienaamansa rahat itseensä? Sinuunko ne pitäisi käyttää?

Aivan kehityskelpoisia yksilöitä kuitenkin ja naisen rakkaudella kummasta tahansa saisi hyvän miehen, mutta töitä se vaatisi.

Tässä menee 99% naisista metsään. Yksikään nainen ei merkittävällä tavalla kykene muuttamaan miestä mieleisekseen, vaikka voimafantasioissanne ja prinsessaharhoissanne niin kuvittelette. Mikä edes saa sinutkin niin kuvittelemaan?

Olen lainaamasi kirjoittaja ja olen mies. Minä ja muut parisuhteessa olevat miehet käytämme rahaa parisuhteeseemme emmekä pelkästään itseemme. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi 200 €:n ravintolaillallista tai vaikka lastenvaunujen hankintaa. Jos kaikki tällainen on vastenmielistä ja ei halua tarjota rahoistaan naiselle osaakaan, niin se vaikuttaa vaikuttavan kielteisesti pariutumismahdollisuuksiin.

Mielestäsi siis sinkkumiehen kuuluu ostaa lastenvaunut varastoon ja maksaa nettideiteille 200 euron illallisia? Ja ei, en usko hetkeäkään että olet mies.

Ihan vain ohiksena huomauttaisin, että aika kärkkäästi luit tekstin. Lastenvaunut olivat selvästi vain malliesimerkki mahdollisista tulevaisuuden hankinnoista. 200€ illallinen taas on minusta ihan luontevaa maksaa, jos ollaan pidempään seurusteltu, toista rakastaa ja itsellä on paljon rahaa. 

Seurustelun edellytys on mielestäni toiseen panostaminen. Se voi olla rahaa esimerkiksi yhteisen tekemisen muodossa (en tarkoita laukkuja, vaatteita tms.) JOS toisella sattuisi olemaan sitä runsaasti tai ajallista panostusta tai henkistä panostusta esimerkiksi keskustelun muodossa. En olisi varmastikaan valmis seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei jollakin tavalla panosta minuun ja halua minulle hyvää ja samoja asioita kuin itsellä on. Minä en ole vain rusinat pullasta (seksi), vaan etsin ihmistä, joka haluaa jakaa asiat kanssani. 

Minulle oli itsestään selvää, kun tapasin mieheni, että minä maksoin lähes kaiken, mitä yhdessä tehtiin. Minä olin töissä ja hän opiskeli. Maksoin leffat, illalliset, matkat jne. Se tuntui ihan normaalilta. Jossain vaiheessa osat kääntyivät ja mies maksoi kaiken, kun opiskelin lisää. Edelleen olemme yhdessä. 

En tarkoita tällä, että miehen pitäisi maksaa ensimmäiset, toiset tai kolmannetkaan treffit. Jossain vaiheessa kuitenkin itse ajattelen, että jos toinen on selvästi varakkaampi, eikä asioita voitaisi muuten yhdessä tehdä, on selvää, että se varakkaampi haluaa vapaaehtoisesti tarjota toiselle saman kuin itselle.

Kuka oikeesti laittaa 200 € illalliseen? Musta 10 € pitsa on kallis enkä ole edes mitenkään köyhä. Mä en todellakaan odottaisi, että mies tarjoaa tuon hintaisia illallisia. Kahvit saa tarjota, jos mä tarjoan sitten ensi kerralla.

Helposti menee, jos ottaa useamman ruokalajin illallisen ja siihen vielä viiniarrangementin päälle. Eihän tuo ole kuin satanen per nenä. Viime kerralla ko. elämyksen (nimenomaan tämä on otettava elämyksenä, ei vain pötsin täyttönä) tarjosin minä, ei mies. 

No kaipa tuohonkin voi rahaa upottaa jos haluaa. Minulta ei onnistuisi ihan käytännön syistä, en varmaan jaksaisi syödä montaa lajia, elleivät annokset sitten ole jotain superfiiniä pikkupiiperrystä. Senkö takia ne muuten tuppaavat olemaankin hienoissa paikoissa sellaisia, että saataisiin laskutettua monta annosta samaan syssyyn? Viiniäkään en juo, joten olen seuralaisena edullinen. Kyllä minä suhteessa tuollaisen voisin naiselle tarjota, mutta treffivaiheessa olisi ehkä vähän yliampuvaa.

:D Joo ei kyllä esim kahdeksan lajin illallisessa on vähintään se 500g lihaa per ruokalaji! Nyt kun sanoit niin tällä matematiikalla me fine diningin ystävät syödään siis neljä kiloa lihaa per ateria! ;) 

"Superfiini pikkupiiperrys" = makuelämyksiä. Aterian koot on mitoitettu sen mukaan, montako ruokalajia tilaat, määrän voit ihan itse valita. :) En itse ainakaan koskaan ole nälkäisenä lähtenyt, toki aina kokemusta rikkaampana. 

Ei varmaan nälkäisenä tarvitse lähteäkään. Yksi normaali ateriakoko jaetaan useampaan piiperrykseen ja laskutetaan kuitenkin useampana lajina. Mutta kokonaismäärällä siis saa mahan täyteen. En minä tuomitse, huvinsa kullakin :)

Joo mutta kun tässä ei ole ideana se, että saa vatsan täyteen "yhdestä normaalista ateriasta", vaan se, että jokainen ruokalaji on oma taidekokonaisuutensa, sen ainesosat on tarkkaan mietitty ja siihen vielä tarkkaan mietitty viini kaveriksi niin aijai :) 

Haluaisin melkein viedä sut ulos syömään niin saisit itse kokeilla! :) 

Kato vaikka Pastiksen (pastis piste fi) nettisivuja niin näet mitä tarkoitan :) 

Vierailija
147/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

gdfgdsfgsdfgsdfg kirjoitti:

match kirjoitti:

rtetertert kirjoitti:

match kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kaveria (27 v.), jotka ovat fiksuja ja vapaita miehiä. Molemmilla on koulutus-, työ- ja raha-asiat siinä kunnossa, että näiden takia naiset eivät ylenkatso. Toinen on käynyt paljon nettitreffeillä ja tuskastunut siihen, kun homma ei mätsää. Vaikuttaa nykyisin vihaavan maailmaa sen takia ja luovuttaneen koko naisenetsintähomman. Toinen viihtyy paljon omissa oloissaan ja ei tunnu oikein käyvän missään, missä voisi kohdata ikäisiään naisia. Molempien kroppa ja pukeutuminen on perustasoa, joka nyt ei saa yhtään naista kuolaamaan heidän peräänsä, mutta eivät he vastenmielisiltäkään näytä.

Niin sinä väität, ja olisiko niin että se asenneongelma on sinulla?  Ihanko sinkkumies käyttää itse tienaamansa rahat itseensä? Sinuunko ne pitäisi käyttää?

Tässä menee 99% naisista metsään. Yksikään nainen ei merkittävällä tavalla kykene muuttamaan miestä mieleisekseen, vaikka voimafantasioissanne ja prinsessaharhoissanne niin kuvittelette. Mikä edes saa sinutkin niin kuvittelemaan?

Olen lainaamasi kirjoittaja ja olen mies. Minä ja muut parisuhteessa olevat miehet käytämme rahaa parisuhteeseemme emmekä pelkästään itseemme. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi 200 €:n ravintolaillallista tai vaikka lastenvaunujen hankintaa. Jos kaikki tällainen on vastenmielistä ja ei halua tarjota rahoistaan naiselle osaakaan, niin se vaikuttaa vaikuttavan kielteisesti pariutumismahdollisuuksiin.

Mielestäsi siis sinkkumiehen kuuluu ostaa lastenvaunut varastoon ja maksaa nettideiteille 200 euron illallisia? Ja ei, en usko hetkeäkään että olet mies.

Ihan vain ohiksena huomauttaisin, että aika kärkkäästi luit tekstin. Lastenvaunut olivat selvästi vain malliesimerkki mahdollisista tulevaisuuden hankinnoista. 200€ illallinen taas on minusta ihan luontevaa maksaa, jos ollaan pidempään seurusteltu, toista rakastaa ja itsellä on paljon rahaa. 

Seurustelun edellytys on mielestäni toiseen panostaminen. Se voi olla rahaa esimerkiksi yhteisen tekemisen muodossa (en tarkoita laukkuja, vaatteita tms.) JOS toisella sattuisi olemaan sitä runsaasti tai ajallista panostusta tai henkistä panostusta esimerkiksi keskustelun muodossa. En olisi varmastikaan valmis seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei jollakin tavalla panosta minuun ja halua minulle hyvää ja samoja asioita kuin itsellä on. Minä en ole vain rusinat pullasta (seksi), vaan etsin ihmistä, joka haluaa jakaa asiat kanssani. 

Minulle oli itsestään selvää, kun tapasin mieheni, että minä maksoin lähes kaiken, mitä yhdessä tehtiin. Minä olin töissä ja hän opiskeli. Maksoin leffat, illalliset, matkat jne. Se tuntui ihan normaalilta. Jossain vaiheessa osat kääntyivät ja mies maksoi kaiken, kun opiskelin lisää. Edelleen olemme yhdessä. 

En tarkoita tällä, että miehen pitäisi maksaa ensimmäiset, toiset tai kolmannetkaan treffit. Jossain vaiheessa kuitenkin itse ajattelen, että jos toinen on selvästi varakkaampi, eikä asioita voitaisi muuten yhdessä tehdä, on selvää, että se varakkaampi haluaa vapaaehtoisesti tarjota toiselle saman kuin itselle.

Kuka oikeesti laittaa 200 € illalliseen? Musta 10 € pitsa on kallis enkä ole edes mitenkään köyhä. Mä en todellakaan odottaisi, että mies tarjoaa tuon hintaisia illallisia. Kahvit saa tarjota, jos mä tarjoan sitten ensi kerralla.

Helposti menee, jos ottaa useamman ruokalajin illallisen ja siihen vielä viiniarrangementin päälle. Eihän tuo ole kuin satanen per nenä. Viime kerralla ko. elämyksen (nimenomaan tämä on otettava elämyksenä, ei vain pötsin täyttönä) tarjosin minä, ei mies. 

No kaipa tuohonkin voi rahaa upottaa jos haluaa. Minulta ei onnistuisi ihan käytännön syistä, en varmaan jaksaisi syödä montaa lajia, elleivät annokset sitten ole jotain superfiiniä pikkupiiperrystä. Senkö takia ne muuten tuppaavat olemaankin hienoissa paikoissa sellaisia, että saataisiin laskutettua monta annosta samaan syssyyn? Viiniäkään en juo, joten olen seuralaisena edullinen. Kyllä minä suhteessa tuollaisen voisin naiselle tarjota, mutta treffivaiheessa olisi ehkä vähän yliampuvaa.

:D Joo ei kyllä esim kahdeksan lajin illallisessa on vähintään se 500g lihaa per ruokalaji! Nyt kun sanoit niin tällä matematiikalla me fine diningin ystävät syödään siis neljä kiloa lihaa per ateria! ;) 

"Superfiini pikkupiiperrys" = makuelämyksiä. Aterian koot on mitoitettu sen mukaan, montako ruokalajia tilaat, määrän voit ihan itse valita. :) En itse ainakaan koskaan ole nälkäisenä lähtenyt, toki aina kokemusta rikkaampana. 

Ei varmaan nälkäisenä tarvitse lähteäkään. Yksi normaali ateriakoko jaetaan useampaan piiperrykseen ja laskutetaan kuitenkin useampana lajina. Mutta kokonaismäärällä siis saa mahan täyteen. En minä tuomitse, huvinsa kullakin :)

Joo mutta kun tässä ei ole ideana se, että saa vatsan täyteen "yhdestä normaalista ateriasta", vaan se, että jokainen ruokalaji on oma taidekokonaisuutensa, sen ainesosat on tarkkaan mietitty ja siihen vielä tarkkaan mietitty viini kaveriksi niin aijai :) 

Haluaisin melkein viedä sut ulos syömään niin saisit itse kokeilla! :) 

Kato vaikka Pastiksen (pastis piste fi) nettisivuja niin näet mitä tarkoitan :) 

Perhana, tässähän on kohta treffit sovittuna jos ei ole tarkkana xD

Olen kyllä niin perusjuntti ruuan kanssa, että tässä olisi minulle melkoinen koulutuksen paikka. En osaa ajatella ruokaa taiteena ja viinistäkään en ole oppinut tykkäämään. Näinköhän tuo maailma minulle avautuisi nytkään, mutta luulen että hauskaa meillä olisi :D

Vierailija
148/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO 149, olenko tarpeeksi fiksu?

Vain jos mielipiteesi ovat hyväksyttäviä.

Olet älykäs, mutta et välttämättä fiksu

Fiksu tekee elämässään oikeita valintoja, mutta ei välttämättä pärjää palikkatestissä.

Vierailija
149/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syviä huokauksia - hoh hoh.

Onhan meitä eronneita fiksuja, urheilullisia, sosiaalisia ja uraa tekeviä paljon vapailla markkinoilla. Jos oman tasoisen naisen löytäminen olisi helppoa niin baarista tai Tinterin pelistä sen etsisi heti. Työpaikat on meillä toimistorotilla usein miehiä pullollaan, että sekään ei toimi. Ja sinkkumiehet eivät luonnollisesti saa kutsuja niihin kotibileisiinkään niin usein jossa voisi törmätä naissinkkuihin.

Miehissä on ylipäätään sinkkuja enemmän jos olette havainneet.

Minusta viisainta olisi jos nainen tekisi aloitteen nykyaikana ja pyytäisi kahville tai lounaalle.

Minäkin olen mukava komeaksi monien puolelta kehuttu ja hyväsydäminen mies mutten todellakaan kynnysmatto. Mutta en tapaa pontentiaalisia naisia juuri missään keski-kokoisessa kaupungissa (en pk-seudulla). Ehdotukset tulevat poikkeuksetta selvästi ylipainoisilta ja tupakoivilta naisilta joilla usein jo lapsetkin olemassa. Miksi itsestään huolto pitävä mies sellaisen huolisi.

Aasian naiset on aina pelastusrenkaana onneksi jos ei täältä ala löytyä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä