Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä fiksut vapaat miehet on?

Vierailija
07.05.2018 |

Terkkuja viikonlopun nettideittailusta. Alkaa usko hiipumaan miesten suhteen.

En haluais sortua siihen, että alan kaikki miehet lokeroimaan tähän "idiootti" osastolle. Mutta hetken oltuani taas nettimaailmassa, tuntuu että fiksuja ja vapaita miehiä ei löydy.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kaveria (27 v.), jotka ovat fiksuja ja vapaita miehiä. Molemmilla on koulutus-, työ- ja raha-asiat siinä kunnossa, että näiden takia naiset eivät ylenkatso. Toinen on käynyt paljon nettitreffeillä ja tuskastunut siihen, kun homma ei mätsää. Vaikuttaa nykyisin vihaavan maailmaa sen takia ja luovuttaneen koko naisenetsintähomman. Toinen viihtyy paljon omissa oloissaan ja ei tunnu oikein käyvän missään, missä voisi kohdata ikäisiään naisia. Molempien kroppa ja pukeutuminen on perustasoa, joka nyt ei saa yhtään naista kuolaamaan heidän peräänsä, mutta eivät he vastenmielisiltäkään näytä.

Väitän, että molemmilla on asenneongelma naisiin. Toinen vihaa heitä, koska on tullut torjutuksi liian monta kertaa ja toiselle naiset ovat ufoja. Kumpikin on mielipiteissään aika jyrkkä ja töksäyttelevä, ja rahansa he haluavat käyttää itseensä.

Aivan kehityskelpoisia yksilöitä kuitenkin ja naisen rakkaudella kummasta tahansa saisi hyvän miehen, mutta töitä se vaatisi.

Mutta mä haluan jo vähän kehittyneemmän version. Tunneäly on todella tärkeätä. Jos sitä ei ole niin sen opettelu on vaikeaa....

Vierailija
102/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätshelör35helsinki kirjoitti:

Pidän itseäni suht järkevänä ja fiksuja miehenä.

-korkeakoulutettu, hyvä työpaikka

-talousasiat kunnossa, omistusasunto Helsingissä

-harrastan liikuntaa

-en polta ja alkoa käytän ehkä kerran vuoteen

-ei lapsia

-20 vuoden aikana vain kaksi parisuhdetta a’10v, eli minun kanssani viitsii elää ja aamulla vierestä herätä.

Jnejne paperilla ainakin siis hyvä mies.

Kovin monta nuorta naista olen sovelluksien kautta ihan livenä tavannut.

Lopetin nettideittisovelluksissa olemisen muutamasta syystä:

-naisten huono käytös. Kiroillaan, vittuillaan täysin asiallisiin viesteihin.

-vedetään röökiä joka paikassa ja syljeskellään pitkin poikin.

-mielenterveysongelmat.

-draamakuningattaret. Heti kun ei neitiä miellytä joku pikkuseikka, maailma loppuu.

-vanhat kaunat. Ensiksi ollaan mielinkielin, sitten kun tulee joku pienikin erimielisyys, alkaa paskhkamyrsy. ”SÄ OLET IHAN SAMANLAINEN PASHKA KU KAIKKI MUUTKIN ÄLÄ PERRKELE SELITÄ SIKA!!” Ks. 3 ekaa kohtaa.

-oman elämän hallinta. Ei osata siivota, tiskata, hoitaa kotia. Hima on kuin kaatopaikka jossa haisee lemmikin uloste. Ilmeisesti koko aika menee tukan sukimiseen ja täydellisen instakuvan metsästämiseen. Tätä en olisi uskonut ihmisistä, joiden ulkonäkö on viimeistä piirtoa myöten viimeistelty.

-Myöskin taloustilanne on usein persiillään, pikavipit yms.

-alkoholiongelmat. Minulle on ihan fine jos ihminen juo ja bilettää. Mutta jos kaikki vapaa-aika menee radalla ja vippi.fi on pikavalinnassa puhelimessa niin se on jo liikaa.. sit ku juodaan, ollaan kuin kuningattaret, samppanjaa pöytään, korkkarit kattoon siskot tää yö on meille!

-kännykkä ja some. Ei osata olla ilman, vaan aina naama ruudussa. Oltiin sitten kahvilla tai elokuvissa tai syömässä, jatkuvasti näpynäpy..

En mielestäni vaadi ihmeitä. Asiallinen kiva nainen, jolla olisi asiat järjestyksessä.

Ehkä pitää siirtyä viiskymppisiin naisiin, he ovat eläneet ajan jolloin naiset olivat naisia.

Olin ihan tollainen biletyttö parikymppisenä:)

Nykyään koti siisti, ulkonäkö nuorekas , työpaikka löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itselle ei tule vastaan muita kuin törkyä suoltavia juntteja, vaikka haluaisin vaan fiksun miehen, jolla on terveelliset elämäntavat ja joka on välittävä ja ystävällinen. Parempi olla yksin.

Vierailija
104/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä vaihdoin keski-Euroopan deitti sivustoille. Miehillä on koulutus, ura ja käytöstapoja ;)

Kannattaa avata Tinder kohdemaassa ja yllätyä :D

Vierailija
105/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätshelör35helsinki kirjoitti:

Pidän itseäni suht järkevänä ja fiksuja miehenä.

-korkeakoulutettu, hyvä työpaikka

-talousasiat kunnossa, omistusasunto Helsingissä

-harrastan liikuntaa

-en polta ja alkoa käytän ehkä kerran vuoteen

-ei lapsia

-20 vuoden aikana vain kaksi parisuhdetta a’10v, eli minun kanssani viitsii elää ja aamulla vierestä herätä.

Jnejne paperilla ainakin siis hyvä mies.

Kovin monta nuorta naista olen sovelluksien kautta ihan livenä tavannut.

Lopetin nettideittisovelluksissa olemisen muutamasta syystä:

-naisten huono käytös. Kiroillaan, vittuillaan täysin asiallisiin viesteihin.

-vedetään röökiä joka paikassa ja syljeskellään pitkin poikin.

-mielenterveysongelmat.

-draamakuningattaret. Heti kun ei neitiä miellytä joku pikkuseikka, maailma loppuu.

-vanhat kaunat. Ensiksi ollaan mielinkielin, sitten kun tulee joku pienikin erimielisyys, alkaa paskhkamyrsy. ”SÄ OLET IHAN SAMANLAINEN PASHKA KU KAIKKI MUUTKIN ÄLÄ PERRKELE SELITÄ SIKA!!” Ks. 3 ekaa kohtaa.

-oman elämän hallinta. Ei osata siivota, tiskata, hoitaa kotia. Hima on kuin kaatopaikka jossa haisee lemmikin uloste. Ilmeisesti koko aika menee tukan sukimiseen ja täydellisen instakuvan metsästämiseen. Tätä en olisi uskonut ihmisistä, joiden ulkonäkö on viimeistä piirtoa myöten viimeistelty.

-Myöskin taloustilanne on usein persiillään, pikavipit yms.

-alkoholiongelmat. Minulle on ihan fine jos ihminen juo ja bilettää. Mutta jos kaikki vapaa-aika menee radalla ja vippi.fi on pikavalinnassa puhelimessa niin se on jo liikaa.. sit ku juodaan, ollaan kuin kuningattaret, samppanjaa pöytään, korkkarit kattoon siskot tää yö on meille!

-kännykkä ja some. Ei osata olla ilman, vaan aina naama ruudussa. Oltiin sitten kahvilla tai elokuvissa tai syömässä, jatkuvasti näpynäpy..

En mielestäni vaadi ihmeitä. Asiallinen kiva nainen, jolla olisi asiat järjestyksessä.

Ehkä pitää siirtyä viiskymppisiin naisiin, he ovat eläneet ajan jolloin naiset olivat naisia.

Miksi ihmeessä sä deittailet juuri niitä pahimpia instan draamateinejä?? On meitä ihan fiksujakin viisikymppistä nuorempia naisia. Tosin ei fiksut halua miestä joka deittailee jotain instateinejä.

Vierailija
106/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti monet naiset ovat oikukkaita ja tuittupäitä. Ex-mies kehui minua kuinka tasapainoinen, fiksu ja mukava olen. On nyt käynyt treffeillä ja huomannut ettei kaikki naiset niin rauhallisia ja tasapainoisia olekaan. 

Vierailija
107/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kaveria (27 v.), jotka ovat fiksuja ja vapaita miehiä. Molemmilla on koulutus-, työ- ja raha-asiat siinä kunnossa, että näiden takia naiset eivät ylenkatso. Toinen on käynyt paljon nettitreffeillä ja tuskastunut siihen, kun homma ei mätsää. Vaikuttaa nykyisin vihaavan maailmaa sen takia ja luovuttaneen koko naisenetsintähomman. Toinen viihtyy paljon omissa oloissaan ja ei tunnu oikein käyvän missään, missä voisi kohdata ikäisiään naisia. Molempien kroppa ja pukeutuminen on perustasoa, joka nyt ei saa yhtään naista kuolaamaan heidän peräänsä, mutta eivät he vastenmielisiltäkään näytä.

Väitän, että molemmilla on asenneongelma naisiin. Toinen vihaa heitä, koska on tullut torjutuksi liian monta kertaa ja toiselle naiset ovat ufoja. Kumpikin on mielipiteissään aika jyrkkä ja töksäyttelevä, ja rahansa he haluavat käyttää itseensä.

Aivan kehityskelpoisia yksilöitä kuitenkin ja naisen rakkaudella kummasta tahansa saisi hyvän miehen, mutta töitä se vaatisi.

Mutta mä haluan jo vähän kehittyneemmän version. Tunneäly on todella tärkeätä. Jos sitä ei ole niin sen opettelu on vaikeaa....

Mutta jos on liikaa tunneälyä, on liian herkkä eikä kelpaa.

Vierailija
108/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä väität, ja olisiko niin että se asenneongelma on sinulla?  Ihanko sinkkumies käyttää itse tienaamansa rahat itseensä? Sinuunko ne pitäisi käyttää?

Tässä menee 99% naisista metsään. Yksikään nainen ei merkittävällä tavalla kykene muuttamaan miestä mieleisekseen, vaikka voimafantasioissanne ja prinsessaharhoissanne niin kuvittelette. Mikä edes saa sinutkin niin kuvittelemaan?

Olen lainaamasi kirjoittaja ja olen mies. Minä ja muut parisuhteessa olevat miehet käytämme rahaa parisuhteeseemme emmekä pelkästään itseemme. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi 200 €:n ravintolaillallista tai vaikka lastenvaunujen hankintaa. Jos kaikki tällainen on vastenmielistä ja ei halua tarjota rahoistaan naiselle osaakaan, niin se vaikuttaa vaikuttavan kielteisesti pariutumismahdollisuuksiin.

Mielestäsi siis sinkkumiehen kuuluu ostaa lastenvaunut varastoon ja maksaa nettideiteille 200 euron illallisia? Ja ei, en usko hetkeäkään että olet mies.

Ihan vain ohiksena huomauttaisin, että aika kärkkäästi luit tekstin. Lastenvaunut olivat selvästi vain malliesimerkki mahdollisista tulevaisuuden hankinnoista. 200€ illallinen taas on minusta ihan luontevaa maksaa, jos ollaan pidempään seurusteltu, toista rakastaa ja itsellä on paljon rahaa. 

Seurustelun edellytys on mielestäni toiseen panostaminen. Se voi olla rahaa esimerkiksi yhteisen tekemisen muodossa (en tarkoita laukkuja, vaatteita tms.) JOS toisella sattuisi olemaan sitä runsaasti tai ajallista panostusta tai henkistä panostusta esimerkiksi keskustelun muodossa. En olisi varmastikaan valmis seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei jollakin tavalla panosta minuun ja halua minulle hyvää ja samoja asioita kuin itsellä on. Minä en ole vain rusinat pullasta (seksi), vaan etsin ihmistä, joka haluaa jakaa asiat kanssani. 

Minulle oli itsestään selvää, kun tapasin mieheni, että minä maksoin lähes kaiken, mitä yhdessä tehtiin. Minä olin töissä ja hän opiskeli. Maksoin leffat, illalliset, matkat jne. Se tuntui ihan normaalilta. Jossain vaiheessa osat kääntyivät ja mies maksoi kaiken, kun opiskelin lisää. Edelleen olemme yhdessä. 

En tarkoita tällä, että miehen pitäisi maksaa ensimmäiset, toiset tai kolmannetkaan treffit. Jossain vaiheessa kuitenkin itse ajattelen, että jos toinen on selvästi varakkaampi, eikä asioita voitaisi muuten yhdessä tehdä, on selvää, että se varakkaampi haluaa vapaaehtoisesti tarjota toiselle saman kuin itselle.

Sinulla on varmaan samanlaiset standardit kavereille myös. Fyrkkaa pitää olla ja maksaa sun menoja jos haluaa pysyä mukana.

Vierailija
109/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ja vapaat mihet, eivät jaksa kuunnella akkojen nalkutusta. He ovat sinkkuina, eivätkä etsi parisuhdetta

Vierailija
110/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet/naiset on kuin parkkipaikkoja; hyvät on viety ja vapaat on vammaisille.

Vierailija
111/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta syystä vaihdoin keski-Euroopan deitti sivustoille. Miehillä on koulutus, ura ja käytöstapoja ;)

Kannattaa avata Tinder kohdemaassa ja yllätyä :D

Asun Keski-Euroopassa ja täällä nuo uramiehet eivät todellakaan hae mitään vakavaa seurustelusuhdetta. Kaikki hakevat vain seksi- tai tapailusuhteita.  Aika monen miehen kanssa olen kirjoitellut ja ainoastaan yksi mies oli kiinnostunut perheen perustamisesta. Muut ovat tyytyväisiä elämäänsä, kun käyvät töissä, urheilevat, käyvät ulkona ja ajelevat hienoilla autoillaan ja saavat seksiä halutessaan. He eivät edes tee mitään kotitöitä, kun ovat palkanneet siivojan. Ulkona syövät monta kertaa viikossa. Ovat todella tyytyväisiä elämäänsä noin. 

Vierailija
112/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakymppi, sieltä löytyy ehkä se loppuelämän kumppani :D tai sitten EI.

Vierailija
113/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin itsenäinen nykynainen tarvitsee miestä? Kaksinaismoralinen nykynainen ei tiedä mitä se itsekään haluaa. Naisen vaatimukset miehille tuntuvat olevan hyvin ristiriidassa ja kun tarkemmin ajattelee, miltei mahdotonta kenenkään toteuttaa.

Kysymys voidaan esittää myös toisin päin. Mihin itsenäinen nykymies tarvitsee naista? Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, joten ne jotka sen parisuhteen haluaa on niitä häviäjiä tässä itse keksimässämme ideologiassa.

Juuri näinhän asia on. Miehet ja naiset eivät enää tarvitse toisiaan, kumpikin pärjää hienosti omillaan.

No ei nyt ihan. Suurin juttu mikä on muuttunut on taloustilanteet. Ennen naiset tarvitsivat miestä pysyäkseen leivässä ja talossa lämpimänä, nykyään kun kaiken saa viimeistään sossun luukulta niin naisia ei enää kiinnosta. Eli Suomeksi, jos nainen ei hyödy miehestä taloudellisesti niin mies on epäkiinnostava. Ja naisethan ei ole lokkeja.

Naimattomia naisia ja varhain leskeytyneitä, samoin kuin varattomia iäkkäitä leskiä on ollut Suomessa kautta aikain, eikä heidän taloutensa ole voinut olla kiinni miehistä.

Olisiko ollut 1960-lukua Britanniassa, kun jotkut nuoret naiset, joiden naimattomuutta ihmeteltiin, tokaisivat, että "en pese miehen sukkia vain koska hän sanoo rakastavansa minua", ts. parisuhde (ainakin samassa taloudessa) vaikutti naisen kannalta huonolta kaupalta. Samaa sanoi oma isoisoisäni kun tuumasi, että jos nainen ei mene naimisiin alle kaksikymppisenä, hän ei mene koskaan, ei siksi, ettei ketään enää saisi/löytäisi, vaan koska huomaa, että ilman miestäkin voi elää aivan hyvin, ellei paremmin.

Vierailija
114/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä fiksut vapaat naiset on?

Vantaalla

Vierailija
115/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisen omasta iästä!

- nuoremmissa ikäluokissahan on  paljonkin valinnanvaraa, mutta mitä vanhempiin miehiin mennään, niin vapaita ja kunnollisia miehiä ei tahdo löytyä mistään.

Vierailija
116/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievästi ärsyttää nämä naisten aloitukset ettei muka fiksuja miehiä löydy. Väitän tinderöintini perusteella, että täysin naisista itsestään kiinni ettei löydy. Suurinosa ei vastaa edes viesteihin. Kyllä niitä fiksuja löytyy kun annettaisiin mahdollisuus tutustua.

M35

Mutta aloitus sisältää, tosin kirjoittamattomasti, että fiksuuden lisäksi pitää olla niitä top10%-miehiä.

Vierailija
117/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyneet naisten prinsessasyndroomailuun. Nettideiteillä miehet eivät ole lähtökohtaisesti ihmisiä alkuunkaan naisille ja sitä myöten naiset kohtelevat deittikokelaita kuin roskaa.

Herää kysymys siitä, KEITÄ naisia te oikein haluatte tapailla? Itse normaalina nättinä naisena olen aina ollut ystävällinen ja kohtelias deiteille. En siis vilpittömästi ymmärrä, missä nämä prinsessat ovat ja mitä he tekevät. 

Vierailija
118/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielestäni fiksu mies, mutta en näe syytä mainostaa sitä ihmisille (tämän kommentin ulkopuolella). Aika yksinäinenkin olen, mutta mielummin niin kuin jonkun talutusnuorassa. Voisi yrittää vaikkapa naispuolisia ystäviä hankkia. Parisuhteessa kaikki menee päin helvettiä viimeistään silloin kun alan kuulemaan kommentteja pukeutumisestani. Ja ai niin vahingossa katsoin sen yhden persettä. Ja voi kurjuutta kun en ymmärrä sinua täydellisesti.

Vierailija
119/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ei mene suhteeseen eli kompakysymys.

Vierailija
120/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on liikaa tunneälyä, on liian herkkä eikä kelpaa.

Tämä ei oikein naisille aukea. Nykymaailma on aika ahdas paikka empaattiselle miehelle, kun syyllisetään itsestään riippumatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä