Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä fiksut vapaat miehet on?

Vierailija
07.05.2018 |

Terkkuja viikonlopun nettideittailusta. Alkaa usko hiipumaan miesten suhteen.

En haluais sortua siihen, että alan kaikki miehet lokeroimaan tähän "idiootti" osastolle. Mutta hetken oltuani taas nettimaailmassa, tuntuu että fiksuja ja vapaita miehiä ei löydy.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan käsittämätön määrä katkeruutta. Miksi vika pitää löytää aina siitä vastakkaisesta sukupuolesta? Kannattaisiko miettiä niitä omia vajavaisuuksia ja vaatimuksia? Voisiko olla niin, että jos kumppania ei löydy, niin omissa vaatimuksissa on jotain pielessä. Eikä tietenkää pidä myös tyytyä ihan keneen tahansa, kyllä vaatimuksia saa olla.

Minä ainakin olen treffaillut mielettömän mielenkiitoisia ja ihania naisia. Olen keski-ikäinen lievästi ylipainoinen ja jo hiukan harmaantunut mies. Enkä varmasti ole yleisen käsityksen mukaan komea. Enkä edes rikas. Treffeille pääsen melko helposti ja parisuhteeseen myös. En tyydy kuitenkaan kehen tahansa. Jos toinen osapuoli ei halua jatkaa tutustumista, niin ei se ole kenenkään vika. Me vaan ei oltu toisille sopivia.

No tämä meni vähän ohi aiheen. Kirjoitukseni osoitan lähinnä noille katkerille miehille. Kannattaa opetelle empaattisuutta ja arvostamaan naisia. Ehkä sinne peiliin kanttaa myös muutenkin katsoa ja miettiä voisiko vika olla siellä muutenkin. Pukeutua siistimmin ja kammata tukkanssa. Perinteinen herrasmies pärjää kyllä vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
122/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätshelör35helsinki kirjoitti:

Pidän itseäni suht järkevänä ja fiksuja miehenä.

-korkeakoulutettu, hyvä työpaikka

-talousasiat kunnossa, omistusasunto Helsingissä

-harrastan liikuntaa

-en polta ja alkoa käytän ehkä kerran vuoteen

-ei lapsia

-20 vuoden aikana vain kaksi parisuhdetta a’10v, eli minun kanssani viitsii elää ja aamulla vierestä herätä.

Jnejne paperilla ainakin siis hyvä mies.

Kovin monta nuorta naista olen sovelluksien kautta ihan livenä tavannut.

Lopetin nettideittisovelluksissa olemisen muutamasta syystä:

-naisten huono käytös. Kiroillaan, vittuillaan täysin asiallisiin viesteihin.

-vedetään röökiä joka paikassa ja syljeskellään pitkin poikin.

-mielenterveysongelmat.

-draamakuningattaret. Heti kun ei neitiä miellytä joku pikkuseikka, maailma loppuu.

-vanhat kaunat. Ensiksi ollaan mielinkielin, sitten kun tulee joku pienikin erimielisyys, alkaa paskhkamyrsy. ”SÄ OLET IHAN SAMANLAINEN PASHKA KU KAIKKI MUUTKIN ÄLÄ PERRKELE SELITÄ SIKA!!” Ks. 3 ekaa kohtaa.

-oman elämän hallinta. Ei osata siivota, tiskata, hoitaa kotia. Hima on kuin kaatopaikka jossa haisee lemmikin uloste. Ilmeisesti koko aika menee tukan sukimiseen ja täydellisen instakuvan metsästämiseen. Tätä en olisi uskonut ihmisistä, joiden ulkonäkö on viimeistä piirtoa myöten viimeistelty.

-Myöskin taloustilanne on usein persiillään, pikavipit yms.

-alkoholiongelmat. Minulle on ihan fine jos ihminen juo ja bilettää. Mutta jos kaikki vapaa-aika menee radalla ja vippi.fi on pikavalinnassa puhelimessa niin se on jo liikaa.. sit ku juodaan, ollaan kuin kuningattaret, samppanjaa pöytään, korkkarit kattoon siskot tää yö on meille!

-kännykkä ja some. Ei osata olla ilman, vaan aina naama ruudussa. Oltiin sitten kahvilla tai elokuvissa tai syömässä, jatkuvasti näpynäpy..

En mielestäni vaadi ihmeitä. Asiallinen kiva nainen, jolla olisi asiat järjestyksessä.

Ehkä pitää siirtyä viiskymppisiin naisiin, he ovat eläneet ajan jolloin naiset olivat naisia.

Olen viiskymppinen daami, eikä minulla ole mitään noista paheista. Lisäksi haluan paljon seksiä ja olen vapautunut, kun ainainen raskaudenpelko on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Täällä on ihan käsittämätön määrä katkeruutta. Miksi vika pitää löytää aina siitä vastakkaisesta sukupuolesta? Kannattaisiko miettiä niitä omia vajavaisuuksia ja vaatimuksia? Voisiko olla niin, että jos kumppania ei löydy, niin omissa vaatimuksissa on jotain pielessä. Eikä tietenkää pidä myös tyytyä ihan keneen tahansa, kyllä vaatimuksia saa olla.

Minä ainakin olen treffaillut mielettömän mielenkiitoisia ja ihania naisia. Olen keski-ikäinen lievästi ylipainoinen ja jo hiukan harmaantunut mies. Enkä varmasti ole yleisen käsityksen mukaan komea. Enkä edes rikas. Treffeille pääsen melko helposti ja parisuhteeseen myös. En tyydy kuitenkaan kehen tahansa. Jos toinen osapuoli ei halua jatkaa tutustumista, niin ei se ole kenenkään vika. Me vaan ei oltu toisille sopivia.

No tämä meni vähän ohi aiheen. Kirjoitukseni osoitan lähinnä noille katkerille miehille. Kannattaa opetelle empaattisuutta ja arvostamaan naisia. Ehkä sinne peiliin kanttaa myös muutenkin katsoa ja miettiä voisiko vika olla siellä muutenkin. Pukeutua siistimmin ja kammata tukkanssa. Perinteinen herrasmies pärjää kyllä vielä tänäkin päivänä.

Kyllä sä siellä komeimmassa osassa oot, jos nelivitosena pystyt kampaamaan tukkaa

Vierailija
124/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän ap:llä on tarjota hyvälle miehelle? Olethan normaalipainoinen, lapseton, alistuva ja tottelevainen?

Vierailija
125/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Tavallinen, fiksu ja tasapainoinen mies tai nainen löytää helposti kumppanin. Mutta. Monet ikäisesi miehet etsivät naista ikähaarukassa 25-40, vaikka siis itse ovat 45. Eihän niille kukaan vastaa. Minäkin sain kolmanneksen viesteistä itseäni 20 vuotta vanhemmilta miehiltä. 45+ iässä naisen ei missään nimessä kannata ottaa itseään vanhempaa.

Vierailija
126/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta syystä vaihdoin keski-Euroopan deitti sivustoille. Miehillä on koulutus, ura ja käytöstapoja ;)

Kannattaa avata Tinder kohdemaassa ja yllätyä :D

Asun Keski-Euroopassa ja täällä nuo uramiehet eivät todellakaan hae mitään vakavaa seurustelusuhdetta. Kaikki hakevat vain seksi- tai tapailusuhteita.  Aika monen miehen kanssa olen kirjoitellut ja ainoastaan yksi mies oli kiinnostunut perheen perustamisesta. Muut ovat tyytyväisiä elämäänsä, kun käyvät töissä, urheilevat, käyvät ulkona ja ajelevat hienoilla autoillaan ja saavat seksiä halutessaan. He eivät edes tee mitään kotitöitä, kun ovat palkanneet siivojan. Ulkona syövät monta kertaa viikossa. Ovat todella tyytyväisiä elämäänsä noin. 

Totta toinen puoli. Todellisuudessa miesten ensisijainen preferenssi suhteeseen on yleensä hänen maanaisensa. Ulkomaiset naiset nyt on vaan helpompia (varsinkin turistit), ja toisille jopa keräilypalkintoja.

Vierailija
127/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Kyllä sä siellä komeimmassa osassa oot, jos nelivitosena pystyt kampaamaan tukkaa

Plus se että pääsee helposti treffeille. Ei kukaan tavismies tule väittämään pääsevänsä helposti treffeille.

Tosin sellainen huomio, että M45:n ikäluokka on niitä viimeisiä joiden nuoruudessa ei ollut internettiä eli hänen ikäluokkansa naiset tekevät parinvalinnan vielä ns. perinteisillä menetelmillä tansseissa, terasseilla ja muissa livetapahtumissa.

Vierailija
128/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettämässä huoletonta elämää töiden, harrastusten ja ystävien kanssa. Kukaan täyspäinen ei enää halua parisuhdetta ja perhettä vaan haluaa olla vapaa aikuinen ja elää itseään varten.

Hoh hoijaa... Lasken itseni niiden täyspäisten joukkoon. Joku on joskus kestänyt mua yli 10v, kunnes tuli avioero. Ainakin minä haen uutta vakavaa suhdetta ja toivon pääseväni vielä naimisiinkin. Teistä naisista (oikeammin naisten etsimisestä) on kuitenkin välillä pakko pitää lomaa:

- Luonani oli nainen joku lauantai. Häneltä tuli sunnuntaina pitkä tekstiviesti, sydänten kanssa jne, viestiteltiin sunnuntai. Viimeisenä toivotettiin hyvää yötä. Maanantaina ei enää vastannut.

- Tapasin naisen baarissa ja oltiin pari kertaa mun luona baarin jälkeen. Hänellä on lapsi ja hänellä on mahdollisuus tavata vain joka toinen viikonloppu, jollei ole muuta ohjelmaa.

- Tapasin naisen netissä ja kirjoiteltiin. Hän asui aika kaukana, mutta tarjouduin ajamaan sinne tapaamiseen (ilman taka-ajatuksia). Ei käynyt. Sitten kertoi olevansa menossa tapaamaan entistä miestänsä eikä kuulemma enää halua pitää muihin miehiin yhteyttä. Kuukauden päästä tuli uusi viesti, että miten rakkauselämä menee. Ei enää kiinnostanut.

- Tapasin naisen netissä, kävin hänen luonaan. Kotimatkalla (!) tuli 5 tekstiviestiä! Sama tahti jatkui 2 päivää. Sitten oli pakko sanoa, että lopettaa viestittelyn.

Yleensäkin jos, miehenä, haluat löytää netistä jonkun naisen niin varaudu kirjoittamaan n. 50 yksilöllistä esittelyä itsestäsi. Joissa on kaikissa suunnilleen samat asiat. Niitä on pakko kirjoittaa 50, että saa 1-2 treffit. Itse jaksan kuukauden pari olla aktiivinen ja tavata 3-4 naista, sitten on pakko pitää taukoa.

Eli ei siis ole helppoa tälläkään puolella.

Vierailija
129/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä se taitaa olla, ne ovat niin vähissä, etteivät ehdi tai halua deittipalveluun. "Mies on kuin parkkipaikka, parhaat ovat varattuja ja vapaat invalideille."

Niin totta:DDDD

Vierailija
130/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 149, olenko tarpeeksi fiksu?

Vierailija
131/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Tässä viestissä kaksi ensimmäistä osiota oli asiaa, mutta kolmas palsta olikin täyttä jaskaa. Miksi oletat, että vika on miehessä ja miehen vaatimuksissa? Olisit vain pysyttäytynyt viestin loppuun saakka sukupuolineutraalina, niin olisin voinut pitää ajatusmallistasi.

Vierailija
132/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sellaiseen ilmiöön, että naiset saattavat luetella kaikki sillä hetkellä ilmentämäni ominaisuudet ja ilmoittaa, että juuri niillä ei ole väliä.

Pitkähiuksisena sain kuulla, että pitäisi olla lyhyet hiukset. Lyhythiuksisena taas olen saanut kuulla kuinka pitäisi olla pitkähiuksinen tai kalju. Aina on kerrottu, että hiusten värin pitäisi olla jokin muu kuin omani. Näkyvien vatsalihaksien kanssa sain kuulla, ettei sellaisilla ole väliä. Ilman näkyviä vatsalihaksia sain kuulla, että sellaiset pitää ehdottomasti olla. T-paidassa ja farkuissa saan kuulla kuinka miehen pitää osata pukeutua. Puku päällä saan kuulla, ettei miehen pukeutumisella ole merkitystä.

Lista on loputon. Yhteinen trendi siis on, että aina on vääränlainen.

Vierailija
133/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi fiksu 30+ mies,jolla kaikki perusasiat kunnossa:)

Minulla olisi vain yksi isompi vaatimus sinulle! Haluat elää lähellä Jumalaa,uskossa.

Vierailija
134/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluais sortua siihen, että alan kaikki miehet lokeroimaan tähän "idiootti" osastolle. Mutta hetken oltuani taas nettimaailmassa, tuntuu että fiksuja ja vapaita miehiä ei löydy.

Pitäisi ehkä tarkemmin määrittää, mitä se "fiksu" sinun tapauksessasi tarkoittaa. Osa miehistä on varmasti ihan fiksuja, mutta eivät sinusta vaikuta silta, koska heillä on aivan erilaiset päämäärät elämässä, kuin mitä itse toivoisit kumppanilta.

Sitäpaitsi kokemukseni mukaan kaikki ihmiset ovat jollakin tavalla idiootteja. Puhtaasti järkiperäisesti toimivat lähinnä eriasteisesti tunnevammaisina pidetyt henkilöt, jotka usein ovat ihan menestyksekkäästi yhteiskunnassa toimivia ihmisiä. Apinan poikiin on sinun siis tyytyminen, eli turha sitä rimaa on kovin korkealle lähteä nostelemaan.

Vierailija
135/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksujen naisten kanssa.

Vierailija
136/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaa mies. En tiedä olenko fiksu, mutta todellakaan en tahdo deittailla, koska en tahdo pilata elämääni.

...

Sellaisen havainnon olen tehnyt että monet ihmiset (sekä miehet että naiset) ovat fiksuja niin kauan kuin he ovat pelkkiä tuttavia. Mutta kun heitä alkaa deittailla niin heistä tulee idiootteja. Joten jos minulla synkkaa tosi hyvin jonkun naisen kanssa niin en todellakaan tahdo alkaa deittailla häntä - parempi hyvä kaveri kuin huono tyttöystävä. Hyviä kaverisuhteita ei kannata pilata.

Vierailija
137/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäkö fiksut miehet on? Töissä tällä hetkellä. Illalla harrastamassa. Loppuviikko työreissussa ulkomailla. Viikonloppuna mökkiä laittamassa kesäkuntoon.

En ole netissä. Ainoastaan tavattavissa livenä.

Eli tavatakseen fiksuja miehiä,pitää levittää työmaailmassa verkot tosi isolle alueelle summamutikassa, olla viikonloppuisia finavialla tai koputella mökkien ikkunoita,tai alkaa pokailemaan miehiä harrastuksista..?mitäs ne fiksut miehet sitten vois harrastaa?tuskin he ovat niitä pihtikinttuisia maratoonareita joita näkyy lenkeillä,tai niitä salijörmyjä jotka kiroilee koko päivän salilla..talviurheilulajeissa ei bongaa levistä etelään ketään.eli missä te miehet olette tavoitettavissa?

Vierailija
138/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Olen vapaa mies, 35v, pääkaupunkiseutu. En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat "fiksulla", mutta kyllä minä voin kanssasi treffeille lähteä. Joskin ehkä olen liian tylsä sinulle - en pidä hauskanpidosta. Mieluummin retkeilen luonnossa kuin juhlin kaupungilla. En tahdo naimisiin tai lapsia tai taloa, asun mieluummin kadulla kuin omistusasunnossa, käytän toisinaan maksullisten naisten palveluita, käytän toisinaan laittomia päihteitä, ala-asteikäiset tytöt viehättävät minua turhankin paljon mutta olen päättänyt että en koskaan lähesty heitä. Mennäänkö treffeille?

Vierailija
139/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne fiksut tasapainoiset naiset, jotka eivät ole feministejä tai yritä todistaa jotain maailmalle? Kaikki varattuja tietenkin.

Vierailija
140/149 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

rtetertert kirjoitti:

match kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kaveria (27 v.), jotka ovat fiksuja ja vapaita miehiä. Molemmilla on koulutus-, työ- ja raha-asiat siinä kunnossa, että näiden takia naiset eivät ylenkatso. Toinen on käynyt paljon nettitreffeillä ja tuskastunut siihen, kun homma ei mätsää. Vaikuttaa nykyisin vihaavan maailmaa sen takia ja luovuttaneen koko naisenetsintähomman. Toinen viihtyy paljon omissa oloissaan ja ei tunnu oikein käyvän missään, missä voisi kohdata ikäisiään naisia. Molempien kroppa ja pukeutuminen on perustasoa, joka nyt ei saa yhtään naista kuolaamaan heidän peräänsä, mutta eivät he vastenmielisiltäkään näytä.

Väitän, että molemmilla on asenneongelma naisiin. Toinen vihaa heitä, koska on tullut torjutuksi liian monta kertaa ja toiselle naiset ovat ufoja. Kumpikin on mielipiteissään aika jyrkkä ja töksäyttelevä, ja rahansa he haluavat käyttää itseensä.

Aivan kehityskelpoisia yksilöitä kuitenkin ja naisen rakkaudella kummasta tahansa saisi hyvän miehen, mutta töitä se vaatisi.

Väitän, että molemmilla on asenneongelma naisiin. Toinen vihaa heitä, koska on tullut torjutuksi liian monta kertaa ja toiselle naiset ovat ufoja. Kumpikin on mielipiteissään aika jyrkkä ja töksäyttelevä, ja rahansa he haluavat käyttää itseensä.

Niin sinä väität, ja olisiko niin että se asenneongelma on sinulla?  Ihanko sinkkumies käyttää itse tienaamansa rahat itseensä? Sinuunko ne pitäisi käyttää?

Aivan kehityskelpoisia yksilöitä kuitenkin ja naisen rakkaudella kummasta tahansa saisi hyvän miehen, mutta töitä se vaatisi.

Tässä menee 99% naisista metsään. Yksikään nainen ei merkittävällä tavalla kykene muuttamaan miestä mieleisekseen, vaikka voimafantasioissanne ja prinsessaharhoissanne niin kuvittelette. Mikä edes saa sinutkin niin kuvittelemaan?

Olen lainaamasi kirjoittaja ja olen mies. Minä ja muut parisuhteessa olevat miehet käytämme rahaa parisuhteeseemme emmekä pelkästään itseemme. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi 200 €:n ravintolaillallista tai vaikka lastenvaunujen hankintaa. Jos kaikki tällainen on vastenmielistä ja ei halua tarjota rahoistaan naiselle osaakaan, niin se vaikuttaa vaikuttavan kielteisesti pariutumismahdollisuuksiin.

Mielestäsi siis sinkkumiehen kuuluu ostaa lastenvaunut varastoon ja maksaa nettideiteille 200 euron illallisia? Ja ei, en usko hetkeäkään että olet mies.

Ihan vain ohiksena huomauttaisin, että aika kärkkäästi luit tekstin. Lastenvaunut olivat selvästi vain malliesimerkki mahdollisista tulevaisuuden hankinnoista. 200€ illallinen taas on minusta ihan luontevaa maksaa, jos ollaan pidempään seurusteltu, toista rakastaa ja itsellä on paljon rahaa. 

Seurustelun edellytys on mielestäni toiseen panostaminen. Se voi olla rahaa esimerkiksi yhteisen tekemisen muodossa (en tarkoita laukkuja, vaatteita tms.) JOS toisella sattuisi olemaan sitä runsaasti tai ajallista panostusta tai henkistä panostusta esimerkiksi keskustelun muodossa. En olisi varmastikaan valmis seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei jollakin tavalla panosta minuun ja halua minulle hyvää ja samoja asioita kuin itsellä on. Minä en ole vain rusinat pullasta (seksi), vaan etsin ihmistä, joka haluaa jakaa asiat kanssani. 

Minulle oli itsestään selvää, kun tapasin mieheni, että minä maksoin lähes kaiken, mitä yhdessä tehtiin. Minä olin töissä ja hän opiskeli. Maksoin leffat, illalliset, matkat jne. Se tuntui ihan normaalilta. Jossain vaiheessa osat kääntyivät ja mies maksoi kaiken, kun opiskelin lisää. Edelleen olemme yhdessä. 

En tarkoita tällä, että miehen pitäisi maksaa ensimmäiset, toiset tai kolmannetkaan treffit. Jossain vaiheessa kuitenkin itse ajattelen, että jos toinen on selvästi varakkaampi, eikä asioita voitaisi muuten yhdessä tehdä, on selvää, että se varakkaampi haluaa vapaaehtoisesti tarjota toiselle saman kuin itselle.

Kuka oikeesti laittaa 200 € illalliseen? Musta 10 € pitsa on kallis enkä ole edes mitenkään köyhä. Mä en todellakaan odottaisi, että mies tarjoaa tuon hintaisia illallisia. Kahvit saa tarjota, jos mä tarjoan sitten ensi kerralla.

Helposti menee, jos ottaa useamman ruokalajin illallisen ja siihen vielä viiniarrangementin päälle. Eihän tuo ole kuin satanen per nenä. Viime kerralla ko. elämyksen (nimenomaan tämä on otettava elämyksenä, ei vain pötsin täyttönä) tarjosin minä, ei mies. 

No kaipa tuohonkin voi rahaa upottaa jos haluaa. Minulta ei onnistuisi ihan käytännön syistä, en varmaan jaksaisi syödä montaa lajia, elleivät annokset sitten ole jotain superfiiniä pikkupiiperrystä. Senkö takia ne muuten tuppaavat olemaankin hienoissa paikoissa sellaisia, että saataisiin laskutettua monta annosta samaan syssyyn? Viiniäkään en juo, joten olen seuralaisena edullinen. Kyllä minä suhteessa tuollaisen voisin naiselle tarjota, mutta treffivaiheessa olisi ehkä vähän yliampuvaa.

:D Joo ei kyllä esim kahdeksan lajin illallisessa on vähintään se 500g lihaa per ruokalaji! Nyt kun sanoit niin tällä matematiikalla me fine diningin ystävät syödään siis neljä kiloa lihaa per ateria! ;) 

"Superfiini pikkupiiperrys" = makuelämyksiä. Aterian koot on mitoitettu sen mukaan, montako ruokalajia tilaat, määrän voit ihan itse valita. :) En itse ainakaan koskaan ole nälkäisenä lähtenyt, toki aina kokemusta rikkaampana. 

Ei varmaan nälkäisenä tarvitse lähteäkään. Yksi normaali ateriakoko jaetaan useampaan piiperrykseen ja laskutetaan kuitenkin useampana lajina. Mutta kokonaismäärällä siis saa mahan täyteen. En minä tuomitse, huvinsa kullakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi