Isomummin syntymäpäivillä ei ollut yhtään mitään mitä olisin voinut syödä :(
Tuli aika pahamieli kun mut oli taas unohdettu. Ainoa vegaaninen ruoka oli hedelmäsalaatti ja siinäkin oli ananasta :(
Luulisi että sukulaiset olisivat jo oppineet mitä minä voin ja en voi syödä. Ja ainahan voi kysyä.
Huoh!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Omat eväät ensi kerralla.
No ihan jokakerta ei aina jaksais. Ja ei siellä ollut kuin jotain 20 henkeä.
Kuinka vanha isomummisi on? Mene ensi kerralla auttamaan isomummia järjestelyissä ja leivo itse jotain sopivaa.
Nykynaisia on vaikea arvostaa, kun heistä on tullut ap:n kaltaisia.
Toivon että tää on jonkun tylsistyneen sekasyöjän provo saadakseen vegaanit näyttämään huonolta.
Viestistäsi päätellen tämä on toistunut useasti, joten ota omat eväät mukaan jatkossa. Ehkä se pistää sukulaisesi miettimään vähän asioita ja jollei pistä, ainakin saat itsekin syödäksesi.
Kurjaahan se on, mutta jos toi aina toistuu, niin itse ainakin veisin omat eväät, vaikka palan suolaista piirakkaa ja palan jotain kakkua/leivoksen. Ehkä ne pikkuhiljaa sitten huomaa ja kysyy että mistä noita sinun syömisiäsi voi ostaa.
Isomummi kuulostaa melko iäkkäältä henkilältä (siksi että on isovanhempasi äiti). Tuskin hän edes tietää mikä on vegaani ja mitä vegaanit syö.
Jotenkin en usko tätä. Näin vegaanina totean että järkevä vegaani/keliaakikko/kuka tahansa ihminen jolla on ruokavaliossaan rajoituksia osaa ottaa omat eväänsä mukaan varmuuden vuoksi
Tällaiselle tavalliselle sekasyöjälle vegaanisten kahvipöytätarjoilujen tekeminen on niin hankalaa, että en yhtään ihmettele. En kyllä itsekään keksisi muuta tarjottavaa kuin jotain hedelmiä ja marjoja.
Sinä voit syödä ihan kaikkea, itse olet valinnut pelleillä ruuan kanssa joten miksi muiden pitäisi tehdä jotain sen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha isomummisi on? Mene ensi kerralla auttamaan isomummia järjestelyissä ja leivo itse jotain sopivaa.
Täytti 85.
Miksi vegaani ei voi syödä ananasta? 😰
No mitä vikaa tai väärää siinä ananaksessa oli?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en usko tätä. Näin vegaanina totean että järkevä vegaani/keliaakikko/kuka tahansa ihminen jolla on ruokavaliossaan rajoituksia osaa ottaa omat eväänsä mukaan varmuuden vuoksi
Kuten sanoin, aina ei jaksais. Olen vienyt vanhemmille aina kaiken mukanani kahvia ja teetä myöten. Koskaan kukaan ei hanki sellaista mikä käy minulle :(
No kun ap ei tykkää ananaksesta.
Tai sit Ananashan on kanarotu. Ennen kääntymystään ap söi aina kana-ananas pitsan.
Olihan siellä tarjottavaa, hedelmäsalaattia. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vegaani ei voi syödä ananasta? 😰
Ensiksikin hiilijalanjälki. Ja toiseksi en tiennyt onko se reilun kaupan tai luomu. En suostu syömään mitään jenkkien korporatiivista riistohedelmää. Mieluummin ei mitään rahtia ollenkaan.
Siellä oli ilmeisesti kahvia ja teetä. Ei aina tarvitse puputtaa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli ilmeisesti kahvia ja teetä. Ei aina tarvitse puputtaa jotakin.
Mutta ei ollut reilun kaupan.
Voi kyynel.