Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin miestä tarvitaan?

Vierailija
06.05.2018 |

Vai tarvitaanko mihinkään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä voi olla ihmiselle paljon riesaa.

Pahimmassa tapauksessa sen mukana tulee anoppi ja satiaisia.

Mutta mies on ihmisen paras ystävä!

Vierailija
22/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin naista tarvitaan?

Onneksi miesten ehkäisypillerit/kapselit ovat pian täällä ja keinokohtukin on pian todellisuutta.

Naiset ovat sen jälkeen täysin hyödyttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisintä kun mietin, niin muistuttamaan aina välillä kuinka hyvä onkaan olla yksin.

Vierailija
24/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen savottaan, polttopuun pilkontaan, lapsen tekoon, roolimalliksi pojilleni, mopojen ja traktorien korjaamiseen ym ym. Kukaan nainen ei ole vielä ilmoittautunut näihin hommiin.

Vierailija
25/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaksi seuraksi jakamaan elämän ilot ja surut.

Vierailija
26/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottavaan työhön.

Vierailija
27/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen aallon feministien mielestä miehiä ei tarvita yhtikäs mihinkään.

Sen sijaan me naiset, jotka rakastetaan ja arvostetaan miehiä, tarvitaan heitä elämänkumppaniksi, ystäväksi, rakastajaksi, lastemme isäksi, tasa-arvoiseksi vastuunkantajaksi, miehisten ja raskaiden töiden tekijäksi, surujemme ja ilojemme jakajaksi, lasten viihdyttäjäksi ja hassuttelijaksi, romanttiseksi hupsuksi, näkökulmien antajaksi jne. jne.

Vierailija
28/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin miehen, joka suostuisi kumppaniksi ilman yhdessä asumista. Olen 62-vuotias kauniiksi sanottu nainen. Halukkaat voivat ilmoittautua, tutustutaan.

Vierailija
29/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvitsen savottaan, polttopuun pilkontaan, lapsen tekoon, roolimalliksi pojilleni, mopojen ja traktorien korjaamiseen ym ym. Kukaan nainen ei ole vielä ilmoittautunut näihin hommiin.

No myönnän että minäkin olisin tarvinnut moneen hommaan, mutta niistä ei koskaan ollut mihinkään.

Vierailija
30/30 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen aallon feministien mielestä miehiä ei tarvita yhtikäs mihinkään.

Sen sijaan me naiset, jotka rakastetaan ja arvostetaan miehiä, tarvitaan heitä elämänkumppaniksi, ystäväksi, rakastajaksi, lastemme isäksi, tasa-arvoiseksi vastuunkantajaksi, miehisten ja raskaiden töiden tekijäksi, surujemme ja ilojemme jakajaksi, lasten viihdyttäjäksi ja hassuttelijaksi, romanttiseksi hupsuksi, näkökulmien antajaksi jne. jne.

Ja tähän sama, niistä ei ollut näihin. Joten lopputulos on ettei yhtään mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän