Mihin miestä tarvitaan?
Kommentit (30)
Makuuhuoneessa ja juoksupoikana.
Kantamaan painavat tavarat. Siinä se!
Nykyään ei juuri mihinkään. Eivät ne osaa mitään hyödyllistä. Jos tarvitsen jonkun makaamaan sohvalla, voin tehdä sen itsekin.
Miehenpito tulee niin kalliiksi (syövät paljon ja lihovat laiskuuttaan) ettei se kannata.
Ai ap on rakentanut itse oman talonsa, ja ympärillään olevan yhteiskunnan ja hoitaa vielä maanpuolustuksenkin?
Ja miehet maksaa sen sinunkin yhteiskunnassa vapaamatkustamisesi, kai olet julkisella sektorilla töissä?
En tiedä. En minä ole tarvinnut tähän mennessä. 63 vuotta elänyt hyvää onnellista elämää ilman.
Se kai se mun nuorekkuuden ja elämänilon salaisuus onkin.
Jotkut miehet osaa remonttihommia.
Mutta ei sen takia kannata ottaa vakituista miestä.
Kumppaniksi ja seksiin, eipä tuolla ole viimeiseen 18 vuoteen juuri muuta käyttöä ollut mitä sitä olen samassa huushollissa pitänyt. On se sitten kuitenkin siinä sivussa hoitanut kotitöitä, remonttia, muksua ja rahaakin tuonut....mutta niin olen minäkin.
Miehestä voi olla ihmiselle paljon riesaa.
Pahimmassa tapauksessa sen mukana tulee anoppi ja satiaisia.
Mies tarvitaan lapsentekoon, jonka jälkeen se hylätään.
Ak-ka kaikki mitä sä näet ja kosketat ympärilläsi on miesten keksimää ja rakentamaa. Mee vaikka kuorimaan perunoita ja lukemaan seiskaa.
Eipä teitä miesvihaajiakaan olisi ilman isänne laskemaa alkusiementä.
Teidän tapauksissanne olisi tosin ollut parempi laskea lakanoille tai kakkoseen.
Seksuaaliseen tyydytykseen ja kumppaniksi.
Minä tarvitsen miestä miehenä. Haluan ja tarvitsen miehen penis**tä. Haluan hellyyttä kun rakastellaan, ja auton ajamisessa neuvoja. Osaan kotitalousjutut ja lastenhoidot, ja ruoanlaoitot illallisineen, mutta autohommat jätän miehelle. Eli hoidan kaikki ns naisten työt, mutta mies on kunkku miesten töissä.
Ja haluan miestä miehenä. Olen avoin valtakirja. Tehdään yhdessä kivaa beibe...
Huomasin etten tarvitse, joten se sai kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen miestä miehenä. Haluan ja tarvitsen miehen penis**tä. Haluan hellyyttä kun rakastellaan, ja auton ajamisessa neuvoja. Osaan kotitalousjutut ja lastenhoidot, ja ruoanlaoitot illallisineen, mutta autohommat jätän miehelle. Eli hoidan kaikki ns naisten työt, mutta mies on kunkku miesten töissä.
Ja haluan miestä miehenä. Olen avoin valtakirja. Tehdään yhdessä kivaa beibe...
Älä please aja, jos tarvitset neuvoja ajamisessa.
Sinkkuaikoina seksiin ja hauskanpitoon (top 5% alfamiehet).
Biologisen kellon tikittäessä ja n. 10-15 vuotta siitä eteenpäin elättäjäksi, korjaajaksi, suojelijaksi, jne (top 80% betamiehet).
Ennen miehet oli rautaa, sitten puuta, nykyään ihraa...🙁
Jaa, taas näitä. No enpä muista koskaan nähneeni naispuolista roskakuskia yms. raskaan tosilikaisen työn raatajaa ainakaan täällä, joten ilmeisesti niitä miehiä yksinomaan tarvitaan vielä jossain hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehet oli rautaa, sitten puuta, nykyään ihraa...🙁
No eipä naisetkaan nälkään ole kuolemassa, kun ympärilleen katselee.
Köyhät ja laiskat naiset tarvitsevat elättäjäksi.