Onko täällä ketään muuta ihmistä joka käyttää oikeastaan aina mustia vaatteita?
Pitäisiköhän oppia jotenkin käyttämään värejä? Onko tämä mustaan pukeutuminen paha asia? Tuntuu että viihdyn mustassa mutten ole kuitenkaan ihan varma asiasta. Joskus kokeilen muunvärisiä vaatteita kaupassa mutta ne kuitenkin sitten aina jäävät ostamatta.
Kommentit (19)
Ihan rohkeasti käyttämään värikkäämpiä vaatteita! Elämä on lyhyt.
Aina mustat, vähän poikamainen tyyli
Aina olen käyttänyt vain mustaa, niin kauan kuin olen itse vaatteistani päättänyt. En osaisi käyttää muita värejä, edes yhdessä vaatteessa.
Välillä vähän tympii, kun ei ole kuin pelkkiä mustia/harmaita vaatteita. Jotenkin jäi päähän eräänkin kommentti, että näki mustan möykyn kaupungilla ja sehän olin minä.
No siis, ite tykkään denimistä, mustasta, valkoisesta tms. Tämmöistä luonnollisista väreistä. Et mun mielestä on kiva asu vaik vaal. denim farkut ja musta tai valkoinen paita.
Ja tietty värikkäät kesämekot. Beige trendi tai vaik vaal. puh takki tuomaan vähän väriä.
Juhlaan/arkeen joku vähän värikkäämpi paitapusero.
En nyt viitti linkata tähän mun kuvia esimerkiksi, mut mulla oli kans vaihe, kun käytin tosi paljon mustaa, ja se oli jotenkin ankeeta.
Minä käytän. Sukulainen ihmetteli aikoinaan kun oli tarjous osta kolme t-paitaa maksa kahdesta! Minä ostin kolme mustaa t-paitaa... Kuulemma olisi pitänyt ostaa kolme eriväristä paitaa kun muuten muut jää ilman mustia t-paitoja?!
Ja olen ns. Monk koska minulla on vaatekaapissa henkareissa neljät täysin samanlaiset päällysvaatteet housut+paita+takki.
Samanlaisia alushousuja, t-paitoja, sukkia, vöitä, ym. minulla on useita kappaleita.
T: Mies 35v.
Töissä käytän mustaa kun olen pullukka. Kotona iloittelen väreillä ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
No siis, ite tykkään denimistä, mustasta, valkoisesta tms. Tämmöistä luonnollisista väreistä. Et mun mielestä on kiva asu vaik vaal. denim farkut ja musta tai valkoinen paita.
Ja tietty värikkäät kesämekot. Beige trendi tai vaik vaal. puh takki tuomaan vähän väriä.
Juhlaan/arkeen joku vähän värikkäämpi paitapusero.
En nyt viitti linkata tähän mun kuvia esimerkiksi, mut mulla oli kans vaihe, kun käytin tosi paljon mustaa, ja se oli jotenkin ankeeta.
Oho auto orkesteri, eli Beige trenssi* semmoinen liehu et on vähän rennompi.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän. Sukulainen ihmetteli aikoinaan kun oli tarjous osta kolme t-paitaa maksa kahdesta! Minä ostin kolme mustaa t-paitaa... Kuulemma olisi pitänyt ostaa kolme eriväristä paitaa kun muuten muut jää ilman mustia t-paitoja?!
Ja olen ns. Monk koska minulla on vaatekaapissa henkareissa neljät täysin samanlaiset päällysvaatteet housut+paita+takki.
Samanlaisia alushousuja, t-paitoja, sukkia, vöitä, ym. minulla on useita kappaleita.
Mun miehellä on sama tyyli. Ihmiset varmaan luulee, että sillä on vaan yhdet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on sama tyyli. Ihmiset varmaan luulee, että sillä on vaan yhdet vaatteet.
Minua kiusattiin ylä-asteella ja siitä eteenpäin kun samat vaatteet oli aina päällä. No ei ollut kun vaihdoin ne.
Ei pelkästään mustaa, mutta olo tuntuu vähän vieraalta, jos ei mitään mustaa ole! Nuorena olin mustiin pukeutuja, ja jotain siitä on jäänyt selkäytimeen. Musta tuo pukeutumiseen selkeyttä.
Ei mustaan pukeutumisessa ole mitään vikaa. Saat pukeutua mustaan, jos se tuntuu sinusta hyvältä. Jos kaipaat vaihtelua, niin voithan kokeilla laittaa vaikka eri värisen paidan. Osta rohkeasti joku tyylistäsi poikkeava vaate.
Itse huomaan ostavani pelkkiä raitapaitoja, kukallisia paitoja ja "hemulimekkoja". Mitä lapsellisempi kuvio, sitä varmemmin huomaan ihastuvani johonkin vaatteeseen. Ihailen lastenosastolla söpöjä paitoja. Joskus haluaisin jotain aikuismaisempaa, mutta huomaan aina päätyväni näihin samoihin. Nyt olen laittamassa tilausta hevoskuvioisesta paidasta... Toisaalta viihdyn näissä vaatteissa ja tunnen oloni hyväksi. Joten miksi vaihtamaan tyyliä kenenkään toisen mielipiteen takia. Ollasn rohkeasti sellaisissavaatteissa kuin halutaan.
Minulla on Asperger enkä kestä värjeä. Sattuu. Käytän mustan lisäksi harmaata.
Ei taida olla enää nuorillakaan suosiossa tuo 'kokomustailu' vaatetuksessa
Käytän myös vain mustia vaatteita, hiuksetkin ovat mustat. Tosin vaatteet eivät ole samanlaisia.
Pukeuduin 10 vuotta lähes pelkästään mustaan. Nyt olen opetellut käyttämään (tiettyjä) värejä. Suosikkini ovat kirkkaita, huomiota herättäviä kuten keltainen ja punainen.
Tyylini on myös hyvin klassinen/pelkistetty. -ap