Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin tänään vaatteisiin 200 euroa

Vierailija
06.05.2018 |

Kamala summa näin köyhälle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kehtasit????? Vie heti takas!!!!!

Vierailija
2/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on. Tuhlasin kerran kerralla 2500 euroa vaatteisiin. Oli vielä alennusmyynnit, joten sitä vaatetta tuli ostettua aika paljon. Olin vain sovituskopissa ja myyjät hakivat minulle vaatteita, kun kerroin mitä olen hakemassa. Käyn vaateostoksilla vain kaksi kertaa vuodessa ja sen takia tulee joskus ostettua enemmän kerralla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ota takaisin pikkareita

Vierailija
4/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavin tunne ikinä, mutta samalla ihanaa ku on taas uusia ihania rättejä.

Vierailija
5/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni 300e

M35

Vierailija
6/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä, sait useamman vaatekappaleen. Itse saisin tuolla summalla vain yhden mekon, jakun tmv.

Vierailija
7/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eilen 60€ ja sillä sain kolmet uudet kengät. Ihana tunne kun sai vanhat rikkinäiset heitettyä roskiin ja uudet tilalle! 👍🏼

Vierailija
8/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa kuulostaa niin paljolta, ja tuntuu hienolta, jos on säästössä ekstra pari sataa, mutta kun sen käyttää, niin sillä ei välttämättä saakaan oikein mitään. Riippuu tietty mitä ostit ja saitko hommattua jotain mitä puuttui, vai vaan lisää vaatekaapin täytettä.

Vierailija
9/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni eilen 60€ ja sillä sain kolmet uudet kengät. Ihana tunne kun sai vanhat rikkinäiset heitettyä roskiin ja uudet tilalle! 👍🏼

Aika hyvin, mä en saisi tuolla summalla edes yhtä uutta kenkäparia. Min. 100e joka kerta. Ostin 200e takin, ei tuntunut yhtään pahalta.

Vierailija
10/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä meni 300e

M35

Siis vau! Niin kuumaa! Pannaax?

Vierailija
11/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Mitä kivaa löysit?

Vierailija
12/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin, mä en saisi tuolla summalla edes yhtä uutta kenkäparia. Min. 100e joka kerta. Ostin 200e takin, ei tuntunut yhtään pahalta.

Kävin ostamassa Stadium Outletista. Sieltä saa tosi hyviä kenkiä poistohintaan. Alle puolet alkuperäisestä hinnasta. Muualta en nykyään ostakaan itselleni käyttökenkiä. 👍🏼

Vierailija
13/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ostamassa Stadium Outletista. Sieltä saa tosi hyviä kenkiä poistohintaan. Alle puolet alkuperäisestä hinnasta. Muualta en nykyään ostakaan itselleni käyttökenkiä. 👍🏼

Siis sä käytät vaan lenkkareita, eikö sulla ole muka kunnollisia arkikenkiä?

Vierailija
14/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöset löysin arkikengiksi. Ihanat.

https://www.stadiumoutlet.fi/naiset/naisten-kengat/tennarit/243224101/t…

Vierailija
15/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisellä kunnon ulkomaanmatkalla ja tuli ostettua vaatteita, kenkiä ja laukkuja 700 eurolla! Kyllä mä vähän nikottelin visa-laskua maksellessani, kun parin viikon palkka oli kyseessä siihen aikaan.

Vierailija
16/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ostin nahkatakin joka alennuksessa maksoi 200€. Pitkään nikottelin takin hintaa, mutta lohduttauduin sillä, että kyseessä on aito nahkatakki ja luultavimmin koko loppuelämän kestää mun käytössä.

Eli suht edullinen hinta jos siihen takin käyttöikään vertaa sitä.

Vierailija
17/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä, sait useamman vaatekappaleen. Itse saisin tuolla summalla vain yhden mekon, jakun tmv.

Ihan samoja vaatteita säkin "saisit", kyse on vain valinnoista ja sinä ilmeisesti olet valinnut kalliimmat brändit.

Vierailija
18/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöset löysin arkikengiksi. Ihanat.

https://www.stadiumoutlet.fi/naiset/naisten-kengat/tennarit/243224101/t…

Rumat.

Vierailija
19/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri mekon 250€ ja takin 250€. Itselleni 200 euroa olis pieni summa, jos sillä saa paljon mieluisia vaatteita.

Vierailija
20/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Mitä kivaa löysit?

Ostin mekon, takin ja pari paitaa. Olihan se vähän rahan tuhlausta kun ei tällaisesta rumiluksesta ole miehet kiinnostuneet, ei edes oma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi