Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan lähtöselvityksen tehdä tänää jo kentällä vaikka lennän vasta huomenna?

Vierailija
06.05.2018 |

En jostain syystä pysty tekemään lähtöselvitystä netissä. Matkassa pelkät käsimatkatavarat

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu, jos ylipäätään check in on jo alkanut. Itse kävin just joku aika sitten ed. iltana kentällä, kun olin siinä lähellä majoittunut. Tein check in ja sain laukkutagin. 

Vierailija
2/6 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se onnistuu, jos ylipäätään check in on jo alkanut. Itse kävin just joku aika sitten ed. iltana kentällä, kun olin siinä lähellä majoittunut. Tein check in ja sain laukkutagin. 

Automaatilla siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennän alle 24h päästä. Mistä tietää milloin check in alkaa?

Vierailija
4/6 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä saanut viestin lentoyhtiöltä, että check in on nyt auki? Kyllä se yleensä on auki 24 h ennen lentoa. Tarkoititko, ettei saa jostain syystä tehtyä sitä, että yritit, muttei mennyt läpi? 

Vierailija
5/6 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Finnair niin check in alkaa 36 tuntia ennen lentoa

Vierailija
6/6 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä saanut viestin lentoyhtiöltä, että check in on nyt auki? Kyllä se yleensä on auki 24 h ennen lentoa. Tarkoititko, ettei saa jostain syystä tehtyä sitä, että yritit, muttei mennyt läpi? 

En ole saanut mitään ilmoituksia mihinkään. Lennän Norwegianilla mutta matkanjärjestäjä on kiwi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi