Epätoivoinen riippuminen miehessä, joka ei ole minusta kiinnostunut
Olen aivan toivottomasti ihastunut ollut jo vuoden. Henkilö pyörii mielessä koko ajan. Haittaa jo muuta elämää.
Tietysti tilanne on se ettei hän ole kiinnostunut minusta. Viestittelee kyllä silloin tällöin, yleensä kännissä. Tykkää kuulemma minusta tavallaan aika paljon, mutta asun liian kaukana. (100km) Välillä oon kuin sisko kuulemma ja välillä haluaa panna. Minua ei suostu tapaamaan vaikka tapailee paljon muita naisia. Olen liian kiltti ja ihana kuulemma. Ja minä pöljä en vaan usko, että pitäisi antaa olla, kun kyllähän tuo kaikki selvästi kertoo ettei kiinnostusta ole.
Kommentit (9)
Parempi tosiaan unohtaa, jos miehellä on siskon panemiseen taipumuksia, milä lie rutsaaja.
1 kommentoija jatkaa: tai voithan tietysti ottaa vielä puheeksi miehen kanssa, voisiko teistä tulla jotain? Olet näin kyllä varmaan jo tehnytkin. Mutta jos ei on ei, niin sitten se on. Ja muutenkin kannattaa tietysti lopettaa kuvio, jos sellaiseen päädyt, niin juttelemalla toisen kanssa, kertoen miksi olet tähän päätynyt :) Tuo varmasti myös omanlaistaan selvyyttä siihen juttuun.
Vierailija kirjoitti:
1 kommentoija jatkaa: tai voithan tietysti ottaa vielä puheeksi miehen kanssa, voisiko teistä tulla jotain? Olet näin kyllä varmaan jo tehnytkin. Mutta jos ei on ei, niin sitten se on. Ja muutenkin kannattaa tietysti lopettaa kuvio, jos sellaiseen päädyt, niin juttelemalla toisen kanssa, kertoen miksi olet tähän päätynyt :) Tuo varmasti myös omanlaistaan selvyyttä siihen juttuun.
Olen kysynyt pariinkin otteeseen. Puoli vuotta sitten sain hyvin epämääräisen vastauksen, joka kuulemma johtui huonosta kysymyksen asettelusta. (Olin muotoillut hänen mielestään sen niin, että siitä sai käsityksen että halusin olla vain kaveri. Pyysi muotoilemaan kysymyksen uudestaan, mutta siihen en alentunut, koska hän varmasti tiesi tunteistani.) Ehkä tuon epämääräisen vastauksen takia vielä hänessä roikun.
Ap
Voi raukkaa..nyt jatkat omaa elämääsi, laita myös estot tyypin osalta faseen ja puhelimeen.
Jos hän ilmestyy viikon sisällä ovesi taakse..onnea
Jos ei..yritä toipua...meikkaa ittes nätiks ja mee kesätapahtumaan.
VOIMIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt pariinkin otteeseen. Puoli vuotta sitten sain hyvin epämääräisen vastauksen, joka kuulemma johtui huonosta kysymyksen asettelusta. (Olin muotoillut hänen mielestään sen niin, että siitä sai käsityksen että halusin olla vain kaveri. Pyysi muotoilemaan kysymyksen uudestaan, mutta siihen en alentunut, koska hän varmasti tiesi tunteistani.) Ehkä tuon epämääräisen vastauksen takia vielä hänessä roikun.
Ap
Kannattaa kyllä irrottautua tyypistä. Tollanen toisessa roikkuminen kun toiselta ei saa samalla lailla vastakaikua, on henkisesti kuormittavaa vaikkei sitä ehkä juuri sillä hetkellä kunnolla huomaisi. Mutta kirjoitit itsekin aloitusviestissä että henkilö pyörii koko ajan mielessä ja se haittaa jo muuta elämää. Eli kuulostaa siltä, että tilanne kuormittaa sua todella. Keskity niihin asioihin, mitkä on hyvin sun elämässä. Ansaitset varmasti ihan kunnollisen suhteen, mutta tämän henkilön kanssa se ei nyt taida tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKannattaa kyllä irrottautua tyypistä. Tollanen toisessa roikkuminen kun toiselta ei saa samalla lailla vastakaikua, on henkisesti kuormittavaa vaikkei sitä ehkä juuri sillä hetkellä kunnolla huomaisi. Mutta kirjoitit itsekin aloitusviestissä että henkilö pyörii koko ajan mielessä ja se haittaa jo muuta elämää. Eli kuulostaa siltä, että tilanne kuormittaa sua todella. Keskity niihin asioihin, mitkä on hyvin sun elämässä. Ansaitset varmasti ihan kunnollisen suhteen, mutta tämän henkilön kanssa se ei nyt taida tapahtua.
Aluksi oli niin, että hän oli se innokkaampi osapuoli ja minä jarruttelin. Sitten tapahtui kaikenlaista ja tilanne meni päälaelleen. Siinä varmaan ne romanttiset tunteet hänen puoleltaan katosi. Kuitenkin meidän välillä on hyvin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta, mutta ei niinkään parisuhdemielessä miehen puolelta ainakaan. Minä en vaan osaa häneen suhtautua kuin pelkkään ystävään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKannattaa kyllä irrottautua tyypistä. Tollanen toisessa roikkuminen kun toiselta ei saa samalla lailla vastakaikua, on henkisesti kuormittavaa vaikkei sitä ehkä juuri sillä hetkellä kunnolla huomaisi. Mutta kirjoitit itsekin aloitusviestissä että henkilö pyörii koko ajan mielessä ja se haittaa jo muuta elämää. Eli kuulostaa siltä, että tilanne kuormittaa sua todella. Keskity niihin asioihin, mitkä on hyvin sun elämässä. Ansaitset varmasti ihan kunnollisen suhteen, mutta tämän henkilön kanssa se ei nyt taida tapahtua.
Aluksi oli niin, että hän oli se innokkaampi osapuoli ja minä jarruttelin. Sitten tapahtui kaikenlaista ja tilanne meni päälaelleen. Siinä varmaan ne romanttiset tunteet hänen puoleltaan katosi. Kuitenkin meidän välillä on hyvin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta, mutta ei niinkään parisuhdemielessä miehen puolelta ainakaan. Minä en vaan osaa häneen suhtautua kuin pelkkään ystävään. Ap
Ymmärrän, mulla oli nuorempana taipumusta juuri tuollaisissa kuvioissa roikkumiseen. Vaikka se nyt tuntuisi mahdottomalta ajatukselta jos vaan tämä yksi henkilö on pyörinyt mielessä niin pitkään, niin maailmassa on kyllä muitakin ihmisiä, joihin on ihan mahdollista ihastua yhtä lailla! Eli turha käyttää tätä elämää tuohon, kerta hänellä ei ole kiinnostusta parisuhdemielessä. Tsemppiä! Tänään on kaunis päiväkin, itse lähden nyt nauttimaan ulkoilmasta, suosittelen samaa!
Eiköhän tämä tästä joskus ohi mene. Tiedän ettei pitäisi olla yhteyksissä, kun hänkin kuitenkin kertoo, että ikävöinyt jne. ja sitten vain tulee entistä kurjempi olo.
Mulla ollut vähän samanlainen tilanne. Mulla auttoi se kun ei vaan oltu enää yhtään tekemisissä, niin vähitellen se ihastus/epätoivoinen toisessa roikkuminen laantui. Vaikealta se voi tuntua, jos toinen on kuitenkin sulle tärkeä. Mutta mielenterveyden kannalta varmaan olisi parempi jättää se kuvio pois, jos toinen on kuitenkin tehnyt selväksi ettei teistä tule paria. Koita keskittyä muihin juttuihin, vaikka uusi harrastus voisi olla hyvä :) Eiköhän jossain vaiheessa löydy joku, jonka kanssa ihastus on täysin molemminpuolista!