Miltä tuntuu kuulla näyttävän isältään?
Kommentit (29)
Mutta kun ei ole varmaa kuka isä on?
Kukaan ei mahda mitään sille keneltä on ulkonäkögeeninsä perinyt, mutta veikkaan että sinä näytät paskalta.
Vanhempani olivat kauniita molemmat. Minua sanottiin isäni näköiseksi. Se kuulosti mukavalta.
Isä on perseestä joten ei se kivalta tunnu. Olen saanut kuulla sen kymmeniä kertoja.
M
Sen takia naisen kannattaa ottaa hyvän näköinen mies.
Samankaltaisilla piirteillä voi näyttää mieheltä sekä naiselta.
Ei silti näytä mieheltä jos on tytär ja isänsä näköä. Itse olen ja olen tosi nätti. Isäkin oli hyvännäköinen komia mies. Olen isäni sisaren kanssa - siis tätini kanssa, hyvin saman näköinen.
Minulla on kuulemma isäni silmät. Ihan naiselta silti näytän.
Mutta kun minua on sanottu pappani näköiseksi! (olen nainen) Hän tosin oli komea sydäntenmurskaaja.
Eli jos poika näyttää äidiltään, hän näyttää naiselta?
Kivalta se tuntuu, isäni on komea mies ja minulla on hänen klassiset piirteensä naisversiona. Pikkulapsikuvissa on aivan kuin olisimme sama henkilö. Tyttäreni on aivan äitini näköinen, lapsuuskuvissa sama ilmiö eli aivan kuin kuvassa olisi sama henkilö.
En tykännyt. Ei kauheasti imartele teinityttöä, jos sanotaan näyttävän ohuthiuksiselle, kaljuuntuvalle pömppömahaiselle miehelle. Ei, vaikka sillä tarkoitetaankin hiustenväriä, kasvonpiirteitä ja ruumiinrakennetta.
*näyttävänsä isältään
Ei oikeesti ole niin vaikeaa tämä suomi.
Hyvältä. Isäni oli todella komea ja jopa kaunis nuorena.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. Ei kauheasti imartele teinityttöä, jos sanotaan näyttävän ohuthiuksiselle, kaljuuntuvalle pömppömahaiselle miehelle. Ei, vaikka sillä tarkoitetaankin hiustenväriä, kasvonpiirteitä ja ruumiinrakennetta.
Mitä siis tarkalleen ottaen näytit hänelle?
Ei ole haitannut yhtään mitään. Niinhän minä näytän. Sain isältä loistavat geenit, pysyn hoikkana vaikka söisin mitä ja vaikka kuinka paljon. Äidin puolelta sai molemmat veljet lihavuuden.
N
Isäni oli komea mies. Isä oli perinyt ulkonäkönsä äidiltään, joka oli kaunis nainen. Hän, eli mummoni, oli perinyt ulkonäkönsä omalta isältään eli isoukiltani, joka valokuvien perusteella oli aivan isäni näköinen komea mies.
Tuntuu hyvältä, että ulkonäkögeenit jatkuvat samassa linjassa vuoronperään miehellä ja naisella.
Riippuu miltä isä näyttää.