Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako astioita vuokrata 20hengen juhliin?

Vierailija
06.05.2018 |

Vai kannattaisko yrittää lainata kavereilta/sukulaisilta astioita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ihan aikuisten oikeasti vielä vuonna 2018 niin köyhä, ettei hänellä ole astioita 20:lle...???

Vierailija
2/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa samanlaiset astiat, niin kysypä jostain vuokralle. Äitini on joskus vuokrannut astiat 20-40 hengen juhliin. Ainakin ovat silloin samanlaisia, eikä riemunkirjavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole 20 mukia tai lautasta samaa sarjaa, mutta en ole kertaakaan järjestänyt juhlia 20 hengelle, joten lainaisin jos tarvitsisin.Lapsen synttärijuhlissa, joissa on joku 10-15 henkeä, on ollut aina pahvilautaset ja mukit, kamalaa.

Vierailija
4/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ihan aikuisten oikeasti vielä vuonna 2018 niin köyhä, ettei hänellä ole astioita 20:lle...???

No eihän se nyt rahasta ole kiinni. Ei meillä ainakaan ole tilaa säilöä 20 hengen astiastoa kaikkine asetteineen jne. 

Mutta ap:lle vastaus, kannattaa vuokrata. Me vuokrattiin 25 hengen juhliin tarvittavat astiat. Maksoi noin 60 euroa eikä edes tarvinnut pestä astioita juhlien jälkeen itse. 

Vierailija
5/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ööö...joku opiskelija tai melkein kuka tahansa, joka ei halua täyttää säilytystilojaan harvoin tarvittavilla esineillä.

Vierailija
6/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta  järkevältä säilyttää 20 hengen astiastoa kotona jos isoja juhlia on vain kerran parissa vuodessa tai vielä harvemmin. Silloin ehkä hankkisin kotiin tuon määrän, jos pitäisin tuolle määrälle ihmisiä kutsuja vähintään kerran vuodessa tai useamman.

Vierailija
7/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran hinnalla ostaa halvan astiaston. Varsinkin korvaushinta on kova, jos jotain meneeriki tai katoaa.

Vierailija
8/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokran hinnalla ostaa halvan astiaston. Varsinkin korvaushinta on kova, jos jotain meneeriki tai katoaa.

Joo, itse ostaisin esim Ikeasta halvan, simppelin astiaston ja vaikka myisin juhlien jälkeen jos ei olisi säilytystilaa.

Vierailija
9/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse ostaisin esim Ikeasta halvan, simppelin astiaston ja vaikka myisin juhlien jälkeen jos ei olisi säilytystilaa.

- Kauhea vaiva. Ajat ensin ikeaaan, kärräät ison kassillisen astioita kotiin, irroitat tarrat, esipeset, käytät, peset juhlien jälkeen puhtaaksi, paketoit, laitat myyntiin, sovit treffejä, tulee peruutuksia jne.

Astioiden vuokraus onnistuu hyvällä lykyllä omalta työpaikalta, jolloin saat ne auton peräkonttiin perjantaina, käytät, ja palautat maanantaina likaisena takaisin.

Vierailija
10/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on kolme lasta, joten rippi- ja valmitujaisjuhlia on ollut melkein joka vuosi. Jostain Tarjoustalosta ostettiin astiat 25:lle, ei montaa kymppiä maksanut.

Vierailija
11/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kauhea vaiva. Ajat ensin ikeaaan, kärräät ison kassillisen astioita kotiin, irroitat tarrat, esipeset, käytät, peset juhlien jälkeen puhtaaksi, paketoit, laitat myyntiin, sovit treffejä, tulee peruutuksia jne.

Astioiden vuokraus onnistuu hyvällä lykyllä omalta työpaikalta, jolloin saat ne auton peräkonttiin perjantaina, käytät, ja palautat maanantaina likaisena takaisin.

Meillä ei ole töissä muuta kuin kahvikupit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi