Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu 90-95v vanhemmallesi?

Vierailija
08.02.2026 |

Onko täällä kellään sen ikäistä äitiä/isää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isomummo on 96 v. Asuu tuetussa asumisyksikössä liikkumisvaikeuksien ja näkövamman vuoksi ja on terävä kuin partaveitsi. Vahtaa olympialaisia sen minkä näkövammalta pystyy. Käydään kerran tai pari viikossa hänen luonaan. Hänen poikansa eli mun paappa kuoli jo 10 v sitten.

Vierailija
2/5 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isomummo on 96 v. Asuu tuetussa asumisyksikössä liikkumisvaikeuksien ja näkövamman vuoksi ja on terävä kuin partaveitsi. Vahtaa olympialaisia sen minkä näkövammalta pystyy. Käydään kerran tai pari viikossa hänen luonaan. Hänen poikansa eli mun paappa kuoli jo 10 v sitten.

Ap kysyi vanhemmasta, ei isovanhemmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-vuotispäivär lähestyy. Syntynyt 1938, kuten Pirkko Mannolakin. Ei ihan spagaatiin Pirkon lailla taivu, mutta hyväkuntoinen on.

Vierailija
4/5 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä 90+ asuu omassa kämpässään, ei tarvitse vielä ulkopuolista apua, mutta enää ei näin talvella lähde pidemmille lenkeille mm. isompiin marketteihin, joten ne kauppareissut hoidetaan autolla. Muutoin kävelee paljon ja ilman keppiä tai rollaattoria. Perusterve, mitä nyt pakostikin jotain vaivoja tuossa iässä on. Pää toimii hyvin. 

Vierailija
5/5 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 91v on par'aikaa siskonsa miniän n. 80v kanssa Kanarialla 5 viikon talvilomalla. Äiti on ihmeen hyväkuntoinen, mitä nyt kuulo on alkanut heiketä. 

Setäni 101v on teräsvaari joka asuu yksin, tekee itse ruokansa. Kotisairaanhoito käy kerran päivässä tsekkaamassa että kaikki ok. Naapurin papparainen käy lämmittämässä sedän talon joka pääosin puulämmitteinen, vaikka setä ei kuulemma apua tarvitsisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan