Vinkkejä ylelliseen sisustukseen?
Haluaisin muuttaa tavallisesta kodistani luksuskodin. Miten se onnistuu?
Kommentit (29)
Lisää vinkkejä? Jos on antaa konkreettisia tuotetäkyjäkin, vinkatkaa ja linkatkaa. Hinta/laatusuhde kiinnostaa, ei olla Ikea-budjetilla liikkeellä, mutta tuosta noin vain ei ole kymppitonnejakaan laittaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Lisää vinkkejä? Jos on antaa konkreettisia tuotetäkyjäkin, vinkatkaa ja linkatkaa. Hinta/laatusuhde kiinnostaa, ei olla Ikea-budjetilla liikkeellä, mutta tuosta noin vain ei ole kymppitonnejakaan laittaa kerralla.
Torista voi löytyä hyvin kaikkea?
Ainakin kerran näin siellä hyväkuntoisen mahonkisen ruokailusetin, eli siinä oli jatkettava pöytä, kahdeksan tuolia, lipasto ja korkea lipasto, hp oli jotain alle 2000, eli tosi halpa mielestäni.
Mä olen teetättänyt silkkiverhot paikallisella yrityksellä. Ottivat mitat, ompelivat ja ripustivat paikalleen.
Mä kyllä välttelisin jotakin tummaa mahonkikalustoa jos et ole joku + 60 ikäinen ja aidosti tykkää siitä itse. Laadukkaat luonnonmateriaalit kaikessa, harmoninen, niukahko ja maanläheinen värimaailma. Aidot matot, klassiset sohvat, silkkiä, pellavaa, nahkaa. Hyvää taidetta seinille! Vältä markettitapetteja seinillä ja muovilaminaatteja lattioilla. Tuoreita kukkia kauniisti aseteltuna.
Miksi sisustuksen pitäisi olla "ylellinen", mitä tarkoitat ylellisyydellä? Kauneutta? Kallista? Ei kalliilta näyttävä ole sama kuin tyylikäs tai kaunis, eikä vaikkapa tyylikäs hotellihuone ole sama kuin kaunis koti. Monet tässä ketjussa ehdotetut asiat kuulostavat nimenomaan tylsältä tusinahotellien "luksustyyliltä". Aidoista materiaaleista olen sinänsä samaa mieltä.
Minulla on aitoja mattoja, kristallikruunuja, kauniita tauluja ja astioita. Aina ne ei edes ole kalliita tms mutta yhdistelmänä kuulemma yläluokkainen. Iso osa on perittyä, osa jopa roskalavalta. Ai niin, ja paljon kirjoja ja pieni tv.
Valkoista! Paljon valkoista ja "home is..."-sisustustarroja.