Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ylelliseen sisustukseen?

Vierailija
05.05.2018 |

Haluaisin muuttaa tavallisesta kodistani luksuskodin. Miten se onnistuu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista! Paljon valkoista ja "home is..."-sisustustarroja.

Vierailija
22/29 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä? Jos on antaa konkreettisia tuotetäkyjäkin, vinkatkaa ja linkatkaa. Hinta/laatusuhde kiinnostaa, ei olla Ikea-budjetilla liikkeellä, mutta tuosta noin vain ei ole kymppitonnejakaan laittaa kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vinkkejä? Jos on antaa konkreettisia tuotetäkyjäkin, vinkatkaa ja linkatkaa. Hinta/laatusuhde kiinnostaa, ei olla Ikea-budjetilla liikkeellä, mutta tuosta noin vain ei ole kymppitonnejakaan laittaa kerralla.

Torista voi löytyä hyvin kaikkea?

Ainakin kerran näin siellä hyväkuntoisen mahonkisen ruokailusetin, eli siinä oli jatkettava pöytä, kahdeksan tuolia, lipasto ja korkea lipasto, hp oli jotain alle 2000, eli tosi halpa mielestäni.

Vierailija
24/29 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen teetättänyt silkkiverhot paikallisella yrityksellä. Ottivat mitat, ompelivat ja ripustivat paikalleen.

Vierailija
25/29 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä välttelisin jotakin tummaa mahonkikalustoa jos et ole joku + 60 ikäinen ja aidosti tykkää siitä itse. Laadukkaat luonnonmateriaalit kaikessa, harmoninen, niukahko ja maanläheinen värimaailma. Aidot matot, klassiset sohvat, silkkiä, pellavaa, nahkaa. Hyvää taidetta seinille! Vältä markettitapetteja seinillä ja muovilaminaatteja lattioilla. Tuoreita kukkia kauniisti aseteltuna.

Vierailija
28/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sisustuksen pitäisi olla "ylellinen", mitä tarkoitat ylellisyydellä? Kauneutta? Kallista? Ei kalliilta näyttävä ole sama kuin tyylikäs tai kaunis, eikä vaikkapa tyylikäs hotellihuone ole sama kuin kaunis koti. Monet tässä ketjussa ehdotetut asiat kuulostavat nimenomaan tylsältä tusinahotellien "luksustyyliltä". Aidoista materiaaleista olen sinänsä samaa mieltä.

Vierailija
29/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aitoja mattoja, kristallikruunuja, kauniita tauluja ja astioita. Aina ne ei edes ole kalliita tms mutta yhdistelmänä kuulemma yläluokkainen. Iso osa on perittyä, osa jopa roskalavalta. Ai niin, ja paljon kirjoja ja pieni tv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi