Toivottavasti ensi hallitus tekisi oikeistolaisempaa politiikkaa.
Tämä sosialismi on saatava loppumaan!
Kommentit (12)
Taas joku tyhmä palkansaaja kuvittelee hyötyvänsä oikeistopolitiikasta. Palkansaajan verotuksesta maksetaan monen muun työssäkäyvän eläminen, kun palkka ei riitä elämiseen. Sekä yritystuet.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus on sd + kesk + vihr + vas + rkp
Kokoomus on edelleen suosituin puolue.
Minä en toivo. Kuulun niihin suurituloisiin, joiden nimi on aina marraskuun ensimmäisenä päivänä suurituloisimpien listalla. Oikeisto siis ajaa minun etuani. Ongelma on, että he eivät aja lasteni etua. Työsuhteet ovat muuttuneet silpputyöksi, 0-tuntisopimuksiksi, tempputyöllistämiseksi, pätkätöiden ja työttömyysjaksojen oravanpyöräksi. Joskus aikoinaan tyhmänä kuvittelin, että kunhan saan lapseni aikuisiksi, voin käyttää rahani ihan mihin haluan. En voi. Edelleenkin joudun rahoittamaan aikuisten, jo kotoa muuttaneiden lasteni ja heidän perheidensä elämää. Loppuuko tämä koskaan? Ei ainakaan niin kauan kuin päättäjämme ovat oikeistolaisia. Tai kun kuolen.
t. ex-kokkari
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo. Kuulun niihin suurituloisiin, joiden nimi on aina marraskuun ensimmäisenä päivänä suurituloisimpien listalla. Oikeisto siis ajaa minun etuani. Ongelma on, että he eivät aja lasteni etua. Työsuhteet ovat muuttuneet silpputyöksi, 0-tuntisopimuksiksi, tempputyöllistämiseksi, pätkätöiden ja työttömyysjaksojen oravanpyöräksi. Joskus aikoinaan tyhmänä kuvittelin, että kunhan saan lapseni aikuisiksi, voin käyttää rahani ihan mihin haluan. En voi. Edelleenkin joudun rahoittamaan aikuisten, jo kotoa muuttaneiden lasteni ja heidän perheidensä elämää. Loppuuko tämä koskaan? Ei ainakaan niin kauan kuin päättäjämme ovat oikeistolaisia. Tai kun kuolen.
t. ex-kokkari
Jep, ja lastenlasten elämää ei sitten enää ole rahoittamassa kukaan..
Vierailija kirjoitti:
Liikaa puolueita, ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko miten kävi sateenkaarihallituksen kanssa? Eivät saaneet mitään aikaan ja äänestivät kilpaa omia ehdotuksiaan nurin.
Ja oikeisto-konservatiisista politiikkaa, ei mitään liberaali-tuubaa! Se olisi Suomen pelastus.
Äänestän puhtaasti kampauksen perusteella, koska ihan sama ketä äänestää, samaa politiikkaa he oikeasti kaikki toteuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän puhtaasti kampauksen perusteella, koska ihan sama ketä äänestää, samaa politiikkaa he oikeasti kaikki toteuttavat.
Valintasi on siis Pekkarinen.
Jossain on vika kun "kommunistisessa" Kiinassa hallitseva "vasemmistohallitus" ajaa oikeistolaisempaa politiikkaa kuin "kapitatalistisessa" Suomessa "porvarihallitus".