Mistä maalla asuva poika voisi etsiä/löytää tyttöystävän?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks vinkki. Älä ainakaan aja traktorilla kouluun. Aika harva teinityttö siitä lämpenee :) meillä oli aina lukion parkkipaikalla muutamat traktorit. Ei kiitos, mielummin vaikka kävellen
En tiedä mutta ainakin näin kaupunkilaispojan mielestä tuollainen traktorilla kouluun olisi kyllä kunnon äijämeininkiä. Respect!
Kyllä se on vaikeaa, naiset ihan tutkitusti eivät tykkää maaseudusta vaan kaupungeista asuinpaikkana.
Tämä on ihan pätevä syy siirtyä kaupunkiasujaksi. Itse ainakin siirtyisin, kun mahikset paranee oikeasti niin paljon välittömästi.
Mutta mites mä löydän miehen,kun en näe,kuule,haista tai muutenkaan aisti yhtäkään miestä koskaan?!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks vinkki. Älä ainakaan aja traktorilla kouluun. Aika harva teinityttö siitä lämpenee :) meillä oli aina lukion parkkipaikalla muutamat traktorit. Ei kiitos, mielummin vaikka kävellen
Minä olisin sitten ollut yksi niistä harvoista. Mopot ja mönkijät eivät olisi voineet vähempää kiinnostaa, mopoautot olisivat olleet kaikkein pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun täällä puolet traktorilla ajelevista on tyttöjä?
Merellä on merenneitoja, maalla on maahisia.