Kumman valitsisit lauantai-illalle hyvää seksiä vai taivaallisen hyvä illallinen?
Niin, kumpi kiehtoisi enemmän jos saisi valita vain toisen. Hyvää seksiä pitkän kaavan mukaan vai taivaallisen hyvä illallinen pitkän kaavan mukaan? Kumpikin tarjoaisi juuri sitä mitä toivoisit.
Ikäsi, sukupuoli, siviilisääty ja onko lapsia. Saa laittaa myös perustelut.
Aloitan. Ehdottomasti illallinen. 37.v, kaksi alle kouluikäistä lasta, avioliitossa 7.v. En ole saanut istua rauhassa syömään kovinkaan montaa kertaa valmiiseen pöytään ja illallinen olisi ihana kauniina ja laittautuneena, aikuisten kesken pienessä nousuhumalassa, hyvää musiikkia taustalla ja ikkunasta näkyvät kaupungin valot. Seksi tuntuu rasittavalta hikiseltä äheltämiseltä tähän verrattuna ja sitä koko muu elämäkin tällä hetkellä on niin en kaipaa sitä nyt yhtään. Tai ainakaan se ei herätä minussa mitään suuria tunteita tai paloa näiden kahden välillä valitessa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Illallinen tietenkin. Seksi tuntuu työltä kun naista pitää nuolla puoli tuntia, että se saa orgasmin. Liian yksipuolista kun itse saa nauttia sen 5 minuuttia ja nainen 30.
M36
Minun mieheni on opetellut pidättämään laukeamistaan ja voi siksi nauttia juuri niin pitkään kuin itse haluaa. Suosittelen!
t. N40, joka ekalla sivulla valitsi seksin
Illallinen, seksiä saa milloin vain. Kunnon hyvää illallista viineineen harvemmin. Nainen 37.
Seksiä, ehdottomasti! Harrastetaan sitä miehen kanssa jo muutenkin usein, mutta lisä ei todellakaan ole pahitteeksi. ;)
- N avoliitossa 33 v. Yksi lapsi 4 v.
Siitä puhe mistä puute eli valitsen seksin. Tosin kumppanin pitäisi olla joku muu kuin oma.
N37, 2 lasta, seksitön liitto koska se ei vaan välillämme toimi
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute eli valitsen seksin. Tosin kumppanin pitäisi olla joku muu kuin oma.
N37, 2 lasta, seksitön liitto koska se ei vaan välillämme toimi
Ihan sama täällä, ikää ja lapsia myöten.
Illallinen ehdottomasti yksin tai hyvässä keskustelutaitoisessa seurassa. Seksi ei ole kiinnostanut enää vuosiin ja se on ollut vapauttavaa. N47, perheellinen.
Hyvään illalliseen kuuluu aina jälkkäriksi rakastelu. Halu herää illallisen aikana kun aistit saavat ärsykkeitä ja mieheni kertoo kuinka paljon hän rakastaa minua.
Eli valitsen seksin jos illallisen jälkeen mennään vain nukkumaan. N36, avoliitossa, 3 miehen lasta, ei omia.
Vierailija kirjoitti:
Illallinen tietenkin. Seksi tuntuu työltä kun naista pitää nuolla puoli tuntia, että se saa orgasmin. Liian yksipuolista kun itse saa nauttia sen 5 minuuttia ja nainen 30.
M36
Naisen vika kun ei orkkua saa, sinun lipittelyhän luonnollisesti on kuin luojan lahja naissukupuolelle.
Seksiä, vaikka sitä muutenkin on tarpeeksi. Mutta saan siitä isomman nautinnon. N 26v, ei lapsia, avoliitossa.
Illallinen, sen jälkeen savut ja pleikkarin kanssa laatuaikaa : D voittaa seksin millon vaan.
M21
Valitsen tietenkin seksin, vaikka huonommankin. Ruokaa saa monta kertaa päivässä, seksiä ei enää 15 vuoteen.
Mies 61v, avioliitossa.
Jos se tarkoittaisi sitä, ettei tarvitse odottaa klo 22 asti sitä että viimeinenkin on nukahtanut, niin seksiä kiitos. Sen jälkeen saan sitä melkein aina halutessani, mutta on se klo 5 heräävälle vähän väsähtänyttä vasta puolenyön aikaan.
N29, avoliitossa lasten isän kanssa 10 v, 4 pientä lasta
Vierailija kirjoitti:
Koska en syö milloinkaan illallista, vain pientä iltapalaa alkuillasta, niin vaihtoehdot ovat vähissä ... No, maistuisi se sekin.
En minäkään syö illallista, liian myöhäinen aika iltakymmeneltä enää syödä montaa ruokalajia. Joten valitsen seksin. Mutta jos päivällisen ja seksin väliltä pitäisi valita, niin päivällinen hienossa ravintolassa ilman muuta.
Todellisuudessa saan molemmat halutessani, mutta jos pitäisi valita niin valitsisin seksin pitkän kaavan mukaan. Näin olen valinnutkin, kun merkkipäivänä lapseni olivat muutaman tunnin hoidossa. Tuolloin otimme ruokaa mukaan kotiin, söimme nopeasti ja käytimme lopun pari tuntia rakasteluun kaikessa rauhassa miesystäväni kanssa kunnes tuli aika hakea lapset kotiin.
Monesti jos lapset ovat isällään tai hoidossa ensimmäinen ajatukseni on se, että saamme rakastella mihin aikaan tahansa eikä tarvitse odottaa iltaan, kun lapset nukkuu ja varoa pitämästä ääntä.
Olen 34 vuotias nainen. Minulla on 2 kouluikäistä lasta ja seurustelen, mutta emme virallisesti asu yhdessä vaikka mies enimmäkseen viettääkin vapaa-aikansa minun kotona.
Vierailija kirjoitti:
M36
Mikäli seksistä puuttuu jotain ja haluaisit itsekin vaikkapa suuseksiä niin kannattaisi varmasti jutella asiasta ihan asiallisesti. Ei syyttävästi vaan kertoa millaisia haluja sinulla olisi. Kumppanisi ehkä luulee sinun olevan tyytyväinen.
Meillä olisi taivaallinen illallinen jonka jälkeen taivaallista seksiä.
N18, parisuhteessa, ei lapsia.
Valitsen viiden tähden illallisen oman rakkaani kera. Kumpikin tykkämme hyvästä ruoasta.
Perusteluna on se, että meillä on hyvää aamuseksiä päivittäin. Viimeksi maaliskuussa kävimme kahdestaan ruokaravintolassa. Olisi kiva mennä ulos syömään.
N45, M46, avoliitossa 1 v
M36