Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loimaan 90 miljoonan euron Eurojackpot-mysteeri sen kun syvenee!

Vierailija
05.05.2018 |

Voittajat eivät suostu kertomaan itsestään mitään. Missä kuponki oli? Miksi vasta nyt? Kuinka he pystyivät elämään tunnistamattomina asian kanssa? Onko voittoporukassa mukana joku myyjäliikkeeseen tai Veikkaukseen kytkeytyvä henkilö?

Keroivatkohan he edes Veikkaukselle henkilöllisuuksiään vai ottivatko rahat vaan käteisenä ja sanoivat ”kiitti ja moikka!”

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan he Veikkaukselle kertoi tarvittavat tiedot. Mutta ei heidän sen kummemmin tarvitse kertoa julkisuuteen mitään. Ihan oma valinta.

Jos on puhtaat jauhot pusseissa, kaikki on ok. Mutta tässä on useita ihmispsykologialle outoja piirteitä, jotka eivät koske yksittäistä ihmistä, minkä vielä ymmärtäisin, vaan joukkoa ihmisiä!

Eiköhän he olleet tuttuja keskenään. Viides kuponkikin oli jaettu kaikille neljälle tasan. Mitä oudoksun ratkaisuna. Olisivat antaneet vaan jollekulle. Vaikka ehkä siitä oli liian vaikea päästä yksimielisyyteen.

Ehkä viides henkilö on kadonnut.

Verottaja lienee ainakin kiinnostunut tästä viidennen henkilön voittopotista.

Eihän sitä viidettä henkilöä ole tarvinnut edes olla...

Sitten pitää olla voitonjakosopimus tuon viidennen kupongin osuudesta.

Äkkiähän sen sutasee ;D

Vierailija
22/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidennestä kupongista on tarvinnut tehdä porukkasopimus, jos oikein ymmärrän. Mutta ehkä ostaja ei ole kuvitellut tilannetta oikeasti tulevan, eikä ole halunnut antaa rahaa (=vuotaa tietoa) useammalle, kuin kolmelle muulle). Jos joku perheessä on veikannut. Lasten voi olla kyllä vaikeaa pitää tuosta matalaa profiilia....

Voihan ne lapset olla jo aikuisia, silti ovat heidän lapsia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kiistää ylläolevaa vääräksi. Todista. Tosiasiassa me molemmat tarvitsisimme oman elämän koska roikumme täällä paskanjauhannan keskellä. Taidamme olla vähän hölmöjä. Tule käymään kahvilla niin huastellaan ja tehdään maailmasta oikeasti parempi paikka.

Vierailija
24/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidennestä kupongista on tarvinnut tehdä porukkasopimus, jos oikein ymmärrän. Mutta ehkä ostaja ei ole kuvitellut tilannetta oikeasti tulevan, eikä ole halunnut antaa rahaa (=vuotaa tietoa) useammalle, kuin kolmelle muulle). Jos joku perheessä on veikannut. Lasten voi olla kyllä vaikeaa pitää tuosta matalaa profiilia....

No ei se asiaa muuta, tarkoitinkin aikuisia, ei kai alaikäinen saa veikata.

Vierailija
25/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi lottoaa aina viidellä kupongilla ja on voitonjakosopimus, jolla hänen lisäkseen osille pääsee hänen kaksi lastaan. Eli tässäkin tapauksessa olisi ollut sitten 30 miljoonan siivu kullekin, ei niille kahdelle kupongille olisi ruvettu arpomaan saajia lähipiirin ulkopuolelta tietenkään...

Vierailija
26/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, jos mun vanhempi veikkaisi ja antaisi kupongin mulle, niin totta kai laittaisin elämän risaiseksi. Mitä JÄRKEÄ jatkaa vanhalla elintasolla ja duunissa jne?

Vierailija
27/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi kiistää ylläolevaa vääräksi. Todista. Tosiasiassa me molemmat tarvitsisimme oman elämän koska roikumme täällä paskanjauhannan keskellä. Taidamme olla vähän hölmöjä. Tule käymään kahvilla niin huastellaan ja tehdään maailmasta oikeasti parempi paikka.

SUN luo kahville ?? Mielummin ei....

Vierailija
28/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin ainakin viisi autoa tuolla summalla ja palkkaisin kotiin taloudenhoitajan ja puutarhurin.

Vierailija
29/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta alaikäinen saa voittaa...saa lunastaa arpavoitonkin max. 200€.

Vierailija
30/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta alaikäinen saa voittaa...saa lunastaa arpavoitonkin max. 200€.

Miten se ei ole veikkaamista jos on voittolappu tai nimi porukkasopimuksessa?

Vierailija
31/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alaikäinen saisi tehdä voitonjakosopimuksen? Saako? Millainen nimikirjoitus vaaditaan?

Vierailija
32/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaan, jos mun vanhempi veikkaisi ja antaisi kupongin mulle, niin totta kai laittaisin elämän risaiseksi. Mitä JÄRKEÄ jatkaa vanhalla elintasolla ja duunissa jne?

Niimpä. Mitä järkeä käyttää rahoja viisaasti? Oli aika mielenkiintoinen juttu jossain lehdessä. Kerrottiin että todella monet lottovoittajat pistävät elämän risaiseksi ja mälläävät rahoja vaikka ja mihin. Ovat muutamien vuosien kuluttua samassa tilanteessa kuin ennen lottovoittoa.

Itse en todellakaan kertoisi kellekään voitostani. Ostaisin ehkä uudemman auton, mutta selittelisin sen vain pienellä perinnöllä. Kaikki eivät muutenkaan viihdy toimettomana kotona, joten jotain pientä tulisi tehtyä silti.

Vierailija
33/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Mitä järkeä käyttää rahoja viisaasti? Oli aika mielenkiintoinen juttu jossain lehdessä. Kerrottiin että todella monet lottovoittajat pistävät elämän risaiseksi ja mälläävät rahoja vaikka ja mihin. Ovat muutamien vuosien kuluttua samassa tilanteessa kuin ennen lottovoittoa.

Itse en todellakaan kertoisi kellekään voitostani. Ostaisin ehkä uudemman auton, mutta selittelisin sen vain pienellä perinnöllä. Kaikki eivät muutenkaan viihdy toimettomana kotona, joten jotain pientä tulisi tehtyä silti.

Mitä sä oikein selität? Mä ostaisin, kuten sanottua, viisi autoa. Ford RS, Jaguar XJ, joku saaatanan kallis Mersun 500-sarjalainen ja sit miehelle yhden jne. Jos sä oot tuollainen vanmainen hissukka, niin ole, mutta moni ei olisi.

Enkä enää tekis kotitöitä etc....

Vierailija
34/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et varmaan tajua typerys, paljonko 22 miljoonaa tuottaa vuosituloina.

t.äskeinen

Vierailija
35/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein selität? Mä ostaisin, kuten sanottua, viisi autoa. Ford RS, Jaguar XJ, joku saaatanan kallis Mersun 500-sarjalainen ja sit miehelle yhden jne. Jos sä oot tuollainen vanmainen hissukka, niin ole, mutta moni ei olisi.

Enkä enää tekis kotitöitä etc....

Ai niin siis tästä listasta unohtui Tesla!

Vierailija
36/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin ehkä haluais Teslan :)

Vierailija
37/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ostaisin tämän av-palstan. Ja poistaisin kaikkien muiden viestit.

Vierailija
38/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 miljoonaa tuottaa vuosituloina varovaisella 3% tuottoarviolla 660 000 euroa. Jos ostaisi 2 Teslaa jäisi noin 360 000 loppuvuodeksi. Ja ehkä sillä 22 miltsillä ostais yhden talon itselleenkin, eikä panis kaikkea tuottamaan.

Vierailija
39/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin tuollaiset rahat hyväntekeväisyyteen ja maailman rauhan tukemiseen.

ja antaisin kaikille köyhille rahaa (kai)? En ole missi, mutta silti.(hä?)

Vierailija
40/50 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten alaikäinen saisi tehdä voitonjakosopimuksen? Saako? Millainen nimikirjoitus vaaditaan?

Suomessa suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän