Aviomieheni lähti baariin kavereiden kanssa
Hän lähti jo alkuillasta ja nyt juuri vasta muistin, että hän on olemassa ylipäätään. Elelin iltaa siis ihan normisti ikäänkuin sinkkuna, enkä edes siis muistanut hänen olemassaoloaan. Kun nyt mietin, niin en kaipaa yhtään.
Onko tämä normaalia naimisissa oleville pareille, vai merkki, ettei ole yhtään rakkautta enää ja kannattaisi erota? Olen kyllä hyvin itsenäinen ja tarvitsen paljon tilaa ja uppoudun herkästi ajatuksiini, mutta silti...
Kommentit (8)
Relax, kun hän palaa kotiin niin saat varmasti monta raikasta kaljapusua ja mahdollisesti lempeä jos hänen alakerrassa vielä riittää potkua :)
Ööö. Itse oikein odotan miehen omia reissuja ja iltoja. Ikävä tulee ehkä viikon jälkeen. Ei ole rakkautta puuttunut koskaan, tykkään vaan välillä olla yksinkin.
Enemmän ihmettelen näitä, joiden pitää parin tunnin välein olla yhteydessä, jopa työpäivän aikana.
Miksi valitsit tuon otsikon, kun juoni on, että onko outoa kun et ajattele/kaipaa miestäsi sen 6h aikana mitä hän on pois.
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Itse oikein odotan miehen omia reissuja ja iltoja. Ikävä tulee ehkä viikon jälkeen. Ei ole rakkautta puuttunut koskaan, tykkään vaan välillä olla yksinkin.
Enemmän ihmettelen näitä, joiden pitää parin tunnin välein olla yhteydessä, jopa työpäivän aikana.
Kiitos tämä helpotti :)
Ap
Siis miksi sinun pitäisi kaivata häntä?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sinun pitäisi kaivata häntä?
:) :) :) te olette ihania!
En kyllä.kehtaa tunnustaa miehelle, etten kaivannut, vaan väitän ikävöineeni.
Laitan kohta korvatulpat ja toivon, etten herää, kun hän tulee kotiin yöllä.
Ap
Mies siis käy baarissa n 4 krt vuodessa, ei kovin usein, eli on harvinaista.
Ap