Unohdin kuitata suunnitelman te toimiston sivuilla!
No niin, en muistanut käydä laittamassa rastia ruutuun työkkärin sivuilla ajoissa eli karenssiako tässä pukkaa?Lähettivät ukaasin, että päivärahan maksatus katkaistaan siksi aikaa kun tutkivat minun rikosta.
Kommentit (28)
Sulle on lähteny automaattinen selvari, kato sin tiedoista. Vastaat, että toteutit suunnitelmaa sovitusti, unohdit vaan kuitata.
Mukavaa viikonloppua työkkärin tädiltä 🙂
No eihän tuosta ny työnhaku katkea!
2
En tiedä, mitä tuossa tapahtuu, mutta varmuuden vuoksi kuittaan itse silloin, kun muistan. Välillä pari viikkoakin etukäteen, mutta pakko.
Hei, täällä taas työkkärin täti terassilta. Neuvoisin kaikkia käymään omissa tiedoissa vaikka kahdesti viikossa, niin ei tule stressaavia ylläreitä. Ei tarvi esim selitellä miksei hakenut tarjottuun työhön jne.
Terassilla tylsistynyt täti jatkaa, että jos selvityspyyntö tulee, niin vastatkaa siihen jotain järkevää. Mulle menee läpi melki kaikki, mutta vastaattomat on pakko laittaa työttömyysturvayksikön käsittelyyn ja vastaamattomaan tulee aina karenssi.
Riippuu täysin virkailijasta.
Mulla oli jäänyt joskus se viimeinen klikkaus tekemättä. Siis silloin kun se oma-asiointi muuttui niin huonoksi. Työkkärin virkailija laittoi tekstarin, että on kuittaamatta. Mulla olis siis jostain syystä silloin tosi vähän aikaa siihen kuittaamiseen kun siihen tehtiin joku muutos. Ehkä just siksi laittoi sen viestin. Mutta mä siis luulin tehneeni sen, enkä olis osannut huolehtia siitä ilman muistutusta. Kävin sitten laittamassa kaikki vaadittavat täpät ja asia oli sillä selvä, Ihan mun omaa huolimattomuutta, mutta kiva että muistutti. Oli kyllä muutenkin huipputyyppi ja tosi auttavainen kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jäänyt joskus se viimeinen klikkaus tekemättä. Siis silloin kun se oma-asiointi muuttui niin huonoksi. Työkkärin virkailija laittoi tekstarin, että on kuittaamatta. Mulla olis siis jostain syystä silloin tosi vähän aikaa siihen kuittaamiseen kun siihen tehtiin joku muutos. Ehkä just siksi laittoi sen viestin. Mutta mä siis luulin tehneeni sen, enkä olis osannut huolehtia siitä ilman muistutusta. Kävin sitten laittamassa kaikki vaadittavat täpät ja asia oli sillä selvä, Ihan mun omaa huolimattomuutta, mutta kiva että muistutti. Oli kyllä muutenkin huipputyyppi ja tosi auttavainen kaikessa.
Kiva kuulla postiivistakin palautetta 🙂 Ehkä virkailijasi olu joku muu kuin minä, minulla asiakkaat alle 25v.
Se terassilla istuva täti
Hyvää viikonloppua kivalle työkkärin tädille terassille tai kotimatkalle!
T. Melkein entinen työtön
Siitä järjestelmästä ei kai tykkää kukaan... "Pikkasen" annettu palautetta ministeriöön ja ministerille 😉
Tämä viestittely alkaa haista te-toimiston brändinkohotus-kikalta...
No onko jotain kiireitä työttömällä niin paljon että ei ehdi käydä vaikka joka toinen päivä siellä sivuilla?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kivalle työkkärin tädille terassille tai kotimatkalle!
T. Melkein entinen työtön
Voi kiitos 🌸 Pakko kestää polttareita vielä vähän aikaa, häät varmasti kivemmat
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan siellä sivuilla oli nejään kertaan kerrottu, että hei,huomaathan, että tämä muuttui, muista lukea ohjeet ja vastaanottoilmoitus. Mutta mitä teki työtön: oletti, että tässäpä tämä, ei lukenut ohjetta eikä vilkaissut etusivua. Ja sitten keksi syyttää järjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viestittely alkaa haista te-toimiston brändinkohotus-kikalta...
Ei tarvi kohotella, meidät lopetetaan 1,5 v päästä. Haku muualle on päällä 😊
Vierailija kirjoitti:
Siis siis siis. Mutta ehdit kuitenkin soittaa maksajan (Kela tai työttömyyskassa) puh.palveluun 9 kertaa? Vai odotitko kiltisti rahoja, kun tiesit itse mokanneesi?
Etuuskäsittelijä
se kuinka pitkäksi tuet katkaistaa, riippuu ihan fiksuudestasi ja käytöstavoistasi.
jos olisin sinä olisin hyvin kohtelias virkailijoita kohtaan...
Jos työkkärin asiakas "unohtaa" kertoa tekemisiään jne. ja olettaa, että eihän sillä väliä, niin minä puolestani hidastelen sen kanssa, miten nopeasti teen maksajalle lausunnon. Eihän se asiakas muista rahoja odotella, kun ei se muistanut suunnitelmaakaan ja työnhaku katkesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis siis siis. Mutta ehdit kuitenkin soittaa maksajan (Kela tai työttömyyskassa) puh.palveluun 9 kertaa? Vai odotitko kiltisti rahoja, kun tiesit itse mokanneesi?
Etuuskäsittelijä
Höpöhöpö, ei tarvi maksajalle selitellä, työkkärin lausunto rules 😳
Sosiologi kirjoitti:
se kuinka pitkäksi tuet katkaistaa, riippuu ihan fiksuudestasi ja käytöstavoistasi.
jos olisin sinä olisin hyvin kohtelias virkailijoita kohtaan...
Ei mulle tarvi olla. Mulla on vahva tunne haluta olla tasapuolinen 🙂
Kai sinä olet heti siitä päivästä alkaen laittanut työnhakusi uudestaan voimaan.