Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdin kuitata suunnitelman te toimiston sivuilla!

Vierailija
04.05.2018 |

No niin, en muistanut käydä laittamassa rastia ruutuun työkkärin sivuilla ajoissa eli karenssiako tässä pukkaa?Lähettivät ukaasin, että päivärahan maksatus katkaistaan siksi aikaa kun tutkivat minun rikosta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaku ja hakemusten teko ja haastatteluissa käyminen voi viedä aikaa ja huomiota !!!!!!!!

Vierailija
22/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mut menkööt eli mulle tehtiin maanantaina taas työllistymissuunnitelma ja se pitää 2 päivän sisällä käydä omilla sivuilla kuittaamassa hyväksytyksi. Unohfin kuitata. Äsken kävin kattomassa niin on mulla työnhaku edelleen voimassa ja suunnitelma on voimassa olevana ja työnhakuvelvolisuus pitää 24.4 mennessä suorittaa. Onkoha se virkailija huomannu etten muistanu ja itse sitten kuitannnu sen hyvälsytyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko jotain kiireitä työttömällä niin paljon että ei ehdi käydä vaikka joka toinen päivä siellä sivuilla?

Mitäs sinä tänne työaikana vastailet? Älä puutu asioihin jotka ovat käsityskykysi ulkopuolella.

Vierailija
24/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes unohtanut, kun en edes tiennyt että oli mukamas sovittu jotain, vaikka ei ollut sovittu mitään.

Olin ihan hoomoilasena kun tuli postia että "et ole toiminut sovitusti!".

Mutta kun emme sopineet yhtään mitään.

Vierailija
25/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiaa hoidettavana ja unohdat. Ei sinusta ole työelämään.

Vierailija
26/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdin mennä töihin tänään. Kai saan silti täyden palkan?

Vierailija
27/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko jotain kiireitä työttömällä niin paljon että ei ehdi käydä vaikka joka toinen päivä siellä sivuilla?

Mitäs sinä tänne työaikana vastailet? Älä puutu asioihin jotka ovat käsityskykysi ulkopuolella.

Oletko kuullut työehtosopimuksista ja lain vaatimista tauoista työpäivän aikana?

Vierailija
28/28 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mut menkööt eli mulle tehtiin maanantaina taas työllistymissuunnitelma ja se pitää 2 päivän sisällä käydä omilla sivuilla kuittaamassa hyväksytyksi. Unohfin kuitata. Äsken kävin kattomassa niin on mulla työnhaku edelleen voimassa ja suunnitelma on voimassa olevana ja työnhakuvelvolisuus pitää 24.4 mennessä suorittaa. Onkoha se virkailija huomannu etten muistanu ja itse sitten kuitannnu sen hyvälsytyksi.

Tehtiinkö tuo puhelimessa? Silloin asiantuntija voi lisätä fraasin "hyväksytty puhelinkeskustelun perusteella".