Unohdin kuitata suunnitelman te toimiston sivuilla!
No niin, en muistanut käydä laittamassa rastia ruutuun työkkärin sivuilla ajoissa eli karenssiako tässä pukkaa?Lähettivät ukaasin, että päivärahan maksatus katkaistaan siksi aikaa kun tutkivat minun rikosta.
Kommentit (28)
Vanha ketju mut menkööt eli mulle tehtiin maanantaina taas työllistymissuunnitelma ja se pitää 2 päivän sisällä käydä omilla sivuilla kuittaamassa hyväksytyksi. Unohfin kuitata. Äsken kävin kattomassa niin on mulla työnhaku edelleen voimassa ja suunnitelma on voimassa olevana ja työnhakuvelvolisuus pitää 24.4 mennessä suorittaa. Onkoha se virkailija huomannu etten muistanu ja itse sitten kuitannnu sen hyvälsytyksi.
Vierailija kirjoitti:
No onko jotain kiireitä työttömällä niin paljon että ei ehdi käydä vaikka joka toinen päivä siellä sivuilla?
Mitäs sinä tänne työaikana vastailet? Älä puutu asioihin jotka ovat käsityskykysi ulkopuolella.
Itse en edes unohtanut, kun en edes tiennyt että oli mukamas sovittu jotain, vaikka ei ollut sovittu mitään.
Olin ihan hoomoilasena kun tuli postia että "et ole toiminut sovitusti!".
Mutta kun emme sopineet yhtään mitään.
Pari asiaa hoidettavana ja unohdat. Ei sinusta ole työelämään.
Minä unohdin mennä töihin tänään. Kai saan silti täyden palkan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko jotain kiireitä työttömällä niin paljon että ei ehdi käydä vaikka joka toinen päivä siellä sivuilla?
Mitäs sinä tänne työaikana vastailet? Älä puutu asioihin jotka ovat käsityskykysi ulkopuolella.
Oletko kuullut työehtosopimuksista ja lain vaatimista tauoista työpäivän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju mut menkööt eli mulle tehtiin maanantaina taas työllistymissuunnitelma ja se pitää 2 päivän sisällä käydä omilla sivuilla kuittaamassa hyväksytyksi. Unohfin kuitata. Äsken kävin kattomassa niin on mulla työnhaku edelleen voimassa ja suunnitelma on voimassa olevana ja työnhakuvelvolisuus pitää 24.4 mennessä suorittaa. Onkoha se virkailija huomannu etten muistanu ja itse sitten kuitannnu sen hyvälsytyksi.
Tehtiinkö tuo puhelimessa? Silloin asiantuntija voi lisätä fraasin "hyväksytty puhelinkeskustelun perusteella".
Työnhaku ja hakemusten teko ja haastatteluissa käyminen voi viedä aikaa ja huomiota !!!!!!!!